Reviews van deze auteur

reacties:

Review: DIT IS EEN BOEF BEDRIJF

Beste Chantal,

Het spijt ons te lezen dat u de communicatie vanuit Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest.

Wij streven ernaar onze dienstverlening te blijven verbeteren. Wij nemen uw klacht daarom ook serieus en willen u vragen deze verder toe te lichten via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact-cib/klachten-en-tips/.

Als u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 010 - 41 45 444 of [email protected] (met uw dossiernummer vermeld in het onderwerp).

Met vriendelijke groet,
Centraal Invorderings Bureau

Review: Contact 0/10, helpful 0/10, sending reminders 10/10

Dear Jeroen de Haart,

We are sorry to read that you had a negative experience with the communication from CIB. That was of course not our intention.

In order to best help you with this problem, please contact us. You can reach us by phone: 010 - 414 54 44 or by e-mail to [email protected]

In any case, we take feedback on our communication seriously and would like to ask you to explain this to us substantively via https://cibincasso.nl/en/contact-cib-en/customer-service/complaints-and-tips/.

Kind regards,
Centraal Invorderings Bureau

Review: Oplichtersbende

Beste B,

Vervelend om te lezen dat u een aanmaning van ons hebt ontvangen waarvan de betreffende aankoop niet duidelijk voor u was. U kunt altijd meer informatie vinden door contact met ons op te nemen of door online in te loggen op MijnCIB (https://cibincasso.nl/) met uw dossiernummer en postcode. In MijnCIB kunt u ook een bezwaar indienen wanneer u het oneens bent met de vordering. Hiervoor vragen wij u ook betaalbewijs toe te voegen.

Als u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 010 - 41 45 444 of [email protected] (met uw dossiernummer vermeld in het onderwerp). Wij helpen u graag verder!

Met vriendelijke groet,
Centraal Invorderings Bureau

Review: Niet fatsoenlijk bureau

Beste Lucas,
Het spijt ons te lezen dat u de communicatie vanuit Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. De mogelijkheid bestaat dat er onjuiste of onvolledige adresgegevens bij ons of onze opdrachtgever bekend zijn, waardoor u de meerdere betaalherinneringen niet heeft ontvangen.

Wij nemen feedback op onze communicatie hoe dan ook serieus en willen u dan ook vragen dit inhoudelijk aan ons toe te lichten via https://cibincasso.nl/contact-cib/klachten-en-tips/.

Als u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 010 - 41 45 444 of [email protected] (met uw dossiernummer vermeld in het onderwerp). Wij helpen u graag verder!

Met vriendelijke groet,
Centraal Invorderings Bureau

Review: Crimineel bedrijf

Beste Michael,

Het spijt ons te lezen dat u lang moet wachten op het aanpassen of verwijderen van uw bkr-registratie. Wij begrijpen daarbij dat het erg vervelend is dat u onze klantenservice niet hierover telefonisch heeft kunnen bereiken. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Uit uw bericht kunnen wij helaas niet voldoende informatie halen om uw vraag direct te behandelen. Graag zouden wij u willen verzoeken nogmaals (telefonisch) contact met ons op te nemen en uw dossiernummer aan ons te vermelden, zodat wij samen naar een oplossing kunnen kijken.

U kunt ons bereiken via 010-41 45 444 of mailen naar [email protected] (vermeld uw dossiernummer altijd in het onderwerp).

Het uitstaande bedrag wordt altijd conform het Staffel Buitengerechtelijke Incassokosten (BIK) verhoogd en zullen dus nooit hoger zijn dan wettelijk is toegestaan.

Wij hopen u vooralsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Centraal Invorderings Bureau

Review: onbeschoft

Beste Marty,
Het spijt ons te lezen dat u de service van Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wanneer u berichten van ons ontvangt die niet voor u bedoeld zijn, kan dat verschillende oorzaken hebben (zie: https://cibincasso.nl/bericht-ontvangen/bericht-niet-voor-u-bestemd/). Het is daarbij van groot belang dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft, zodat wij uw gegevens uit ons systeem kunnen verwijderen.
Graag zouden wij uw klacht verder behandelen. Deze kunt u het beste bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact/klachten-en-tips-2/. Centraal Invorderings Bureau behandelt een klachtenprocedure altijd volgens de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-Ondernemingen (NVI).

Met vriendelijk groet, Centraal Invorderings Bureau

Review: Aanmaning

Beste,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen reactie hebt ontvangen van CIB. Dat is zeker niet onze bedoeling. Graag lossen wij dit alsnog persoonlijk met u op. Naast e-mailen kunt u uiteraard ook telefonisch contact met ons nemen via: 010 41 45 444.

Met vriendelijke groet,
Centraal Invorderings Bureau