Reviews van deze auteur

Onprofessioneel, kortzichtig en asociaal

Review over Vesting Finance

Vesting Finance is een organisatie die nog nooit heeft gehoord van sociaal ondernemen. Ik heb inmiddels meerdere keren met deze organisatie te maken gehad en helaas ook een keer voor mijzelf.

Nadat ik mijn volledige vordering had ingelost hebben zij de registratie daarvan niet afgerond en kreeg ik ineens de verrassing dat de vordering nog open stond bij het BKR.

Na het indienen van een klacht hierover ben ik zeer onbeschoft behandeld door de mensen van Vesting Finance. Hierover heb ik een klacht ingediend. Wettelijk gezien hebben zij 4 weken om hierop te reageren. Dit hebben zij ruimschoots overschreden en niet naar behoren afgehandeld.

In eerdere zaken die ik met hen heb afgehandeld was dit precies hetzelfde.

De communicatie binnen dit bedrijf gaat goed zolang je nog aan hun moet betalen. Zodra je dat hebt gedaan geeft men ineens niet thuis.

Dat klachten op deze manier worden afgehandeld en daarmee duidelijk van zeer ondergeschikt belang zijn blijkt wel uit het feit dat men 4 mensen op de klachten afdeling heeft zitten (en een vacature voor de 5de). Vesting Finance is lid van het NVI maar houden zich maar absoluut minimaal aan de daardoor gestelde regels. Ik snap dan ook niet dat bedrijven zoals financiële instellingen gelieerd willen zijn aan dit bedrijf en Vesting Finance uit hun naam laten handelen. Ze houden totaal geen rekening met de situatie van personen zolang ze maar geld krijgen.

In de financiële wereld is heel erg veel mis. Dit soort organisaties zijn daar een belangrijk onderdeel van. Ik snap dan ook niet dat je daar als normaal mens wil werken. Deze organisatie helpt mensen bewust de grond in.

Ik heb veel organisaties meegemaakt maar deze slaat echt alles.

Op hun site hebben zij een “Klanten Portaal”. Mensen, vergeet niet dat je geen klant bent bij hun. De klant is het bedrijf waar je het credit hebt. Voor Vesting Finance ben je niet meer dan een persoon waarvan ze nog geld krijgen en men zal niets uit de weg gaan om dat te krijgen.

Sterke punten
Ze zullen ongetwijfeld goed zijn voor hun Klanten

Zwakke punten
Houden totaal geen rekening met persoonlijke situaties en communiceren niet, niet per mail en zeer asociaal per telefoon.

reacties: