Reviews van deze auteur

Ze weten helaas zelf niet wat hun bevoegdheden zijn

Zojuist Bos en NS meermaals aan de lijn gehad om bezwaar te maken. Bos meldt: "Als je bezwaar wilt maken raad ik je aan alvast de rekening te betalen zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het proces wat erop volgt. Wij sturen een mail waarop je bezwaar kunt maken." Vervolgens geen mail ontvangen dus de volgende dag bel ik terug: "Je hebt al betaald wat betekend dat je geen bezwaar meer bij ons kunt maken, je kunt in ieder geval altijd bezwaar bij de NS maken. Met dit soort bezwaar kun je sowieso beter bij de NS zijn." Vervolgens de NS aan de lijn: "Gezien het dossier overgenomen is door Bos Incassobureau kun je enkel bij hun bezwaar maken, wij kunnen hier niets aan doen." Dus ik bel terug naar Bos: "Het spijt me maar uw dossier is reeds gesloten en ik kan hier niets aan veranderen. Fijne dag verder!" 40 euro door de plee gespoeld aan incassokosten (die zijn opgelopen doordat de NS nog mijn ouderlijk adres gebruikte van meer dan 8 jaar terug EN ook vervolgens niet de moeite doet te mailen voor een factuur of herinnering)

Sterke punten
Ze zijn goed in geld innen

Zwakke punten
Ze behandelen je als een nummer, nemen je in de maling, ontkennen je in de maling te nemen, nemen geen verantwoordelijkheid in bedrijfsvoering, denken niet mee in oplossingen, vinden termen als crediteuren maar lastig en bellen (nog) niet terug.