• Ik voerde een incasso in betreft een niet betalende klant. Ik kreeg een bevestiging en het was een week stil. Toen kreeg ik een mail dat het ontvangen was en het geld naar mijn rekening word afgedragen. Lekker snel en geen gezeur

    Sterke punten
    Ik hoef niks te doen, Snel, Kostte me niks

    Door Patrick op 22 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een aantal openstaande facturen ingediend bij Juristu. Zelf zat ik in Engeland. Ik heb er niet naar omgekeken. Een week later kreeg ik een mail van Juristu dat het geld gevangen was van 2 facturen. 1 factuur was erg lastig. Juristu heeft die partij gedagvaard en een vonnis ontvangen. Reeds beslag gelegd en maandelijks geld. Een professionele aanpak.

    Sterke punten
    Professioneel, Snel, Minnelijk kostte me niks.

    Zwakke punten
    (nog) geen zwakke punten opgemerkt.

    Door Reinier op 13 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • CIB...weg er mee - Review over CIB

    Vandaag ook een aanmaning gekregen, zou iets van KPN meerdere maanden niet betaald hebben. Dat er phishing mails rondgaan weet ik, dat ze steeds echter lijken snap ik ook. Maar nu zelfs per brief...dat kende ik nog niet en kan me voorstellen dat met name als je wat malend bent hier zo instuitert met open ogen. Even contact gehad met KPN, en inderdaad staat er niets open. Kortom, maandag bel ik ze wel even en doe ik me een beetje simpel voor, vervolgens neem ik het gesprek op en ga ik vrolijk aangifte doen. Want vasthoudend als ze zijn...d'r is altijd iemand die de bek groter heeft en ik nagel ze aan alle kanten aan de schandpaal. Tevens krijgen ze van mij een dergelijke rekening voor "laster" en zal ik aangifte doen. Dan maakt een vriend van me er verder werk van, die is advocaat en ook erg goed thuis in incasso zaken.

    Sterke punten
    Komt overtuigend over

    Zwakke punten
    Zo nep als de pakjesboot van sinterklaas

    Door Matthieu op 11 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ze doen alles in opdracht van hun opdrachtgever, ook al hebben ze alle betalingsbewijzen in hun bezit dreigen ze evengoed met overgaan tot executie, zonder rechtsgeldige grosse wel te verstaan! Je zal maar voor zo'n bureau werken, niet om trots op te zijn, serieus een waardeloos bedrijf met waardeloze medewerkers!

    Sterke punten
    GEEN!!

    Zwakke punten
    Hele manier van benaderen oftewel: ALLES!

    Door Nvt op 11 maart 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Lindorff benadert mijn dochter voor een betaling van een openstaand bedrag bij KPN. Er staat niets open, mijn dochter had de telefoon in gebruik maar is niet de klant. Dat is doorgegeven aan KPN die de gegevens zouden wijzigen. Ze wordt om 5 uur s ochtends gemaild, voortdurend gebeld en er zijn brieven gezonden naar een adres waar we 5 jaar geleden al verhuisd zijn. Dochter probeert dit uit te leggen en wordt afgebekt door telefoniste. Kan iemand het bedrijf bijscholen, zelfs al had ik een betalingsachterstanden dan geeft dat nog geen reden om onbeschoft te worden. ik lees dat interim Justitia ze samenwerkt. Nieuwe strategie? Betalen om van die stalkers af te komen? Bah wat een praktijken

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie organisatie presentatie

    Door Ellen op 7 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Kreeg een boete binnen voor het te laat betalen van mijn verzekeringspremie. Vond hun uiting wel streng. Toen ik werd gebeld vond ik de man die mij te woord stond erg netjes. Hij luisterde naar mijn reden voor te laat betalen. Heeft een keurig voorstel gedaan voor het maken van een betalingsregeling. Nette organisatie, kan niet anders zeggen!

    Sterke punten
    Communicatie

    Zwakke punten
    Geen

    Door Ruud op 6 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • tevreden - Review over Bill

    Nu meermaals incasso via Bill laten verlopen. Tot nu toe altijd met goede uitkomst. Zelfs als we dachten dat het niet meer voldaan zou worden werd het toch nog betaald. Erg tevreden dat het op no cure no pay basis is.

    Sterke punten
    Makkelijk online indienen en goed contact

    Door Marjolein op 4 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • vandaag erachter gekomen dat er blijkbaar identiteitsfraude is gepleegd met mijn gegevens om een creditcard aan te vragen van via-buy, het incassobureau dat daarmee samenwerkt is natuurlijk intrum justitia. Al eerder contact met hun gehad omdat ik een betaling moest doen voor een OV, waar ik verder nooit een mail over gekregen had totdat natuurlijk de incassokosten erbij kwamen! Ik ze gebeld gezegd dat ik nooit wat had binnen gehad, nou mevrouw vervelend dan stellen we het een maand uit en dan krijgt u een nieuwe rekening met alle gegevens erop. Top dacht ik!, nou nee dus nooit iets nieuws binnen gekregen waardoor ik er zelf maar achteraan moest gaan omdat ik niet meer incassokosten wou betalen. vandaag opnieuw een slechte ervaring gehad, na aanleiding van de fraude met ze gebeld kreeg een man aan de telefoon die volgens mij geen flauw idee had wat die nou aan het doen was. Het begon al dat die een totaal verkeerd referentie nummer had dan dat ik in een sms had gekregen, en verder kreeg ik maar te horen dat ik aangifte moest doen ofso en dat hun het zouden afwachten tot de 24ste. Geen greintje begrip! Ik vertrouw ze voor geen meter, 4 maanden terug krijg je een email dat je binnen 5 dagen moet betalen en vervolgens hoor je pas weer wat na 4 maanden, ze zijn niet vriendelijk en helpen je ook niet! toen ik op het internet ging zoeken kwam ik al super veel slechte recenties tegen en ook vooral over de samenwerking met Via-buy, Maandag zit ik bij het politie bureau voor aangifte en zal ik dat doorsturen naar Intrum jusititia en dan maar hopen dat ze er wat mee doen, maar betalen doe ik niet!

    Zwakke punten
    weet niet waar die het over heb, verkeerde gegevens, emotieloos, niet behulpzaam

    Door naomi op 3 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Schurken zijn het. Ik heb aangifte gedaan voor oplichting en het gemeld bij fraudehelpdesk omdat ze spookfacturen sturen. Ik heb nog nooit van ze gehoord, laat staan dat ik ooit post of mail van ze ontvangen heb. Ze sturen uit het niets sms-berichten naar naar mij, met dossiernr en een link. In 1 sms dreigen ze zelfs met mogelijke dagvaarding. De link open ik uiteraard niet, maar heb via een beveiligde verbinding het adres opgezocht en zag alleen een betaalscherm staan. Bestaan ze wel??

    Sterke punten
    NIETS

    Zwakke punten
    Spookfacturen sturen, intimidatie.

    Door JW op 3 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Snel en duidelijk - Review over Juristu

    Ik had 4 openstaande vorderingen waarvan ik het eigenlijk al opgegeven had. Ik bedacht me toch om het nog 1 keer te proberen via een incassobureau. Dit keer Juristu. Zodra ik mijn vorderingen ingediend had kreeg ik direct een bevestiging dat het gestart was. Nu 8 dagen verder heb ik 3 van de 4 openstaande vorderingen ontvangen. Ik ben zeer tevreden! Snel en sterk

    Sterke punten
    Snel, Sterk, Duidelijk, Het heeft mij niets gekost.

    Zwakke punten
    Tot nu toe nog niks opgemerkt.

    Door Lars op 3 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Incassobureaus