Syncasso

Over Syncasso

Syncasso-Goed-Geregeld-logo

Syncasso | Home Onze betrokken incassospecialisten en gerechtsdeurwaarders verzorgen uw gehele incassotraject en debiteurenbeheer. Met resultaat!

Reviews

Filter op
  1. Savannah Holwerda

    Oplichters !!!

    Een schuld , betalingsregeling aangevraagd , zelfs eerder betaald als nodig om te laten zien dat ik graag me schuld afbetaal.
    Perongeluk is er een bedrag bijgekomen direct is de regeling gestopt , en krijg geen nieuwe meer , zelfs niet op voorstellen van mij ingaan werd gewoon met de vloer gelijk gemaakt . Bij dit bedrijf krijg je geen tweede kans , ze gooien graag hoge bedragen er bovenop , en helpen je dolgraag de schulden in. Dreigen met dagvaarding is enige wat ik aan de telefoon gehoord heb . Dit bedrijf is niet menselijk, ze helpen je dolgraag de ellende in!
    Ik ga mijn best doen , om heel Nederland aan dit bedrijf voor te stellen en weet zeker dat er nog duizenden mensen zijn die door dit bedrijf onmenselijk behandeld is … dit komt op televisie , en daar zorg ik persoonlijk voor .

    General: 1/5
  2. Fam van Dijk

    Beslaglegging

    Onlangs (schoon)vader verloren en zelf 2 hartinfarcten gehad. Door deze stress vergeten te betalen. Hing om 3 dossiers die samengevoegd waren voor de regeling. Melding vorige gekregen van stopzetten regeling en opnieuw aanvragen. Dit per direct weer gedaan en gebruikte 1 dossiernummer want zo ging het ook om die 3 dus ging er ook vanuit dat het goed was want werd geaccepteerd. Echter hadden ze het nu in één gedaan of gemeld maar 3 apart.
    Telefonisch niet bereikbaar. Per email totaal niet van reden vatbaar en meteen bij werkgever kenbaar gemaakt.
    Regeling voor de andere 2 was dus niet mogelijk. Inhouding houd je bijstandsniveau aan. Totaal niet menselijk. Bewijs van rouwkaart en ziekmelding verstuurt.
    Maakt hun niks uit. Ga maar nu verder in de ellende anders moet je schuldhulp aanvragen. Dat gaat niet want bedrag is te laag. Onmenselijk, asociaal, liegen als de beste want exploot is in de bus gegooid terwijl we thuis waren.

    General: 1/5
  3. Rico E.

    Bizar slecht, geen bericht ontvangen en schuld van 75,- op laten lopen naar 750 om vervolgens beslag te leggen

    Wat zijn dit boeven, van 2 BV’s geen factuur ontvangen van de KVK, vervolgens via syncasso 1 brief ontvangen, prima, vordering opgelopen naar 250 per factuur ipv 75,-. Mail gestuurd met bezwaar, volgens hun een reactie verstuurd. Niet ontvangen. Enkele maanden later derdenbeslag op beide rekeningen zonder aankondiging. Gemeld dat ze toch kunnen bellen of op een manier contact kunnen hebben als er vanuit een client al geen reactie komt. Meneer wij hebben geen telefoonnummer ontvangen. Wat een moeite om te controleren of de juiste gegevens correct zijn als je meerdere stukken stuurt die niet aankomen, gevolg ruim 1.500,00 aan deze oplichters betalen, ze maken er kennelijk hun brood van om op deze asociale manier geld te innen van partijen. I.p.v. 2 x 75,00 wat oorspronkelijk het bedrag was. Ik laat deze oplichters praktijken door een jurist beoordelen en zal ze binnenkort juridisch aanpakken.

    General: 1/5
  4. Muhammet Yilmaz

    ⚠️⚠️⚠️ WAARSCHUWING: VERMIJD SYNCASSO TEN ALLE KOSTEN! ⚠️⚠️⚠️

    Syncasso is zonder twijfel een van de meest verwerpelijke bedrijven waar ik ooit mee te maken heb gehad. Deze oplichters hebben een schaamteloze en onrechtvaardige manier van werken die simpelweg onaanvaardbaar is. Ze verdienen het niet om te opereren, laat staan om zaken te doen met eerlijke mensen.

    Laat me beginnen met te zeggen dat Syncasso niet te vertrouwen is. Ze gebruiken intimidatie, bedreigingen en misleiding om geld te innen. Hun agressieve incassopraktijken grenzen aan crimineel gedrag. Ze zijn niet geïnteresseerd in het helpen van mensen om hun financiële problemen op te lossen; ze zijn alleen geïnteresseerd in het leegroven van de portemonnee van degenen die al kwetsbaar zijn.

    Het is hoog tijd dat de overheid ingrijpt en Syncasso definitief sluit. Hun flagrante schendingen van consumentenrechten en menselijke waardigheid kunnen niet langer getolereerd worden. Ik zal niet aarzelen om de juiste instanties te informeren over hun verwerpelijke handelswijze en ervoor te zorgen dat ze ter verantwoording worden geroepen voor hun daden.

    SCHANDE OOK DAT OVERHEIDSINSTANTIES MET ZULKE OPLICHTERS SAMENWERKEN.

    Als je ooit een brief of telefoontje ontvangt van Syncasso, doe jezelf dan een plezier en negeer ze volledig. Geef geen cent aan deze oplichters. En laten we samenwerken om ervoor te zorgen dat ze voorgoed verdwijnen en nooit meer een kans krijgen om anderen te benadelen. Bedankt voor het lezen van deze waarschuwing, en vergeet niet: we laten geen ruimte voor oplichters zoals Syncasso in onze samenleving.

    General: 1/5
  5. RM

    Asociale criminele organisatie!

    Dit is een email die laatst weer naar hun toe heb gestuurd. Ik ben bezig om dit te regelen sinds vorige jaar oktober 23.

    Geachte heer/ mevrouw

    Ik heb op 7 januari 2024 een betalingsregeling getroffen met syncasso van € 35,73 euro per maand (in totaal 3x). Ik heb op 8 januari 2024 gelijk de eerste betaling gedaan. Die is ook te zien op de screenshot die ik hierbij stuur. Ook stuur ik andere bewijzen die duidelijk maken dat ik netjes op tijd heb betaald!

    Zoals u hier in de mail kunt lezen heb ik op 11/01/2024 contact opgenomen met syncasso over de onterechte extra incassokosten die zonder geldige reden erop zijn gekomen. Syncasso zou hierover met contact opnemen, maar dat is tot nu toe niet gebeurd!

    Ik wil dat alles duidelijk is voor beide partijen. Op 8 januari 2024 heb ik netjes de eerste betalingstermijn betaald!

    Nu neem ik vandaag weer zelf opnieuw contact op met syncasso.

    11/01/2024
    Debiteur-klant heeft een reactie doorgegeven via Mijn Dossier (DO) – In deze screenshot kunnen jullie zien dat ik op tijd de betalingstermijn heb betaald! Ik heb op 7 januari de betalingsregeling getroffen! En gelijk de volgende dag de besloten termijn betaald!

    11/01/2024
    Debiteur-klant heeft een reactie doorgegeven via Mijn Dossier (DO) – Ik heb een regeling getroffen voor deze onterechte incassokosten! En ik heb de regeling op tijd betaald! En nu gooien jullie nog meer incassokosten erop zonder duidelijke reden! Ik wil hier graag per direct meer antwoord op!

    11/01/2024
    Debiteur-klant heeft via Mijn Dossier (DO) een terugbelverzoek gedaan – Naam: RM
    Telefoon: N.V.T
    Opmerking: Ik heb een regeling getroffen voor deze onterechte incassokosten! En ik heb de regeling op tijd betaald! En nu gooien jullie nog meer incassokosten erop zonder duidelijke reden! Ik wil hier graag per direct meer antwoord hierover! MVG RMH

    07/01/2024
    Regelingsvoorstel ontvangen via Mijn Dossier (DO)

    Met vriendelijke groet,

    RM

    General: 1/5
  6. MW. Koopman

    Loonbeslag zonder vooraankondiging

    VERDIEND GEEN EEN STER!
    Vandaag in de Brievenbus afschrift met: Executoriaal Derden Beslag gelegd.

    Geen vooraankondiging ontvangen per post.

    Gebeld ruim 25 min. aan de telefoon. Voor ik te woord wordt gestaan.

    Volgens Syncasso zijn er 4 brieven eerder verstuurd. Voor dit afschrift van derdebeslag. Deze post heb ik niet ontvangen.

    Hoe wordt je rijk? ++++? Dat is dus een beslaglegging + administratie kosten en +++ Rente. Door betreffende JACOB… CORNELIS …. Achternaam blijft annoniem.

    Hierbij een oproep aan een ieder die het zelfde is overkomen want ik daag dhr. De Deurwaarder voor het gerecht. Mail mij. : a.m._koopman@outlook.com. Als u het zelfde is overkomen. Ik vind dit onacceptabel en wil hier graag werk van maken!

    Want zeggen dat er eerder post is verstuurd terwijl alleen de brief met beslaglegging mijn brievenbus heeft bereikt. Is plegen van fraude en in mijn optiek pure oplichting.

    Oproep aan iedere advocatenkantoor die mij hierin vrijblijvend wil adviseren cq steunen. Alle hulp is welkom.

    Ik heb oprecht niet eerder poststukken ontvangen van incasso bedrijf SYNCASSO deurwaarder Jacob Cornelius….ANNONIEM. en vind dat zij mij onrecht hebben aangedaan!

    Hoop op reacties van mede slachtoffers en steun van wel geleerde
    Met vriendelijke groet,
    A.M. Koopman

    General: 1/5
  7. Holding bv

    Syncasso

    Syncasso
    Dramatisch zeer slecht bereikbaar per telefoon. En per mail reageren nergens op.
    Dit bedrijf kun je niet aanbevelen
    Overheids instanties werken met zulke instanties
    Die niet betrouwbaar zijn niet bereikbaar geven geen reactie zeer eenzijdig ingesteld via een WhatsApp welke steeds dezelfde antwoorden geeft zeer slecht bedrijf die niet te vertrouwen is

    General: 1/5
  8. Mathieu de Winter

    onterecht factuur

    al meerdere keren een mail gestuurd dat ik deze persoon niet ben maar ze zijn daar echt te dom om het te begrijpen.
    Ga je bellen om 16.30 15 min aan de lijn met een dodemans muziek heb ik de haak neer gepleurd

    General: 1/5
  9. Samantha

    Kutbedrijf eerste klas!

    Na breken met slechte relatie, achtergebleven met 3 kleine kindjes en schulden. In januari via mijn schuldenwijzer gekeken welke deurwaarders er aan mijn naam hangen om regelingen te treffen en alles netjes op te lossen. Met elke deurwaardersbedrijf gebeld die er stond. Ook met Syncasso. Deze gaven aan dat er GEEN dossier openstond van mij en op dit adres. Echter in februari toch een brief gehad, over mijn achterlopende waterrekening. Ik ben dit gaan bekijken en dit kon wel kloppen. Betalingsregeling aangevraagd, word gewoon keihard afgekeurd. Terwijl ze zelf een maand geleden nog aangeven dat er niets open stond!! Ik wilde dit fixen!! Ik voel mij echt genaaid! Met elke deurwaarder heb ik afspraken kunnen maken. Maar met Syncasso valt niet te praten! 'Ja we kunnen niet verifiëren dat je echt gebeld hebt'. Je word gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Heb gvd de hele dag met deurwaarders aan de tel gezeten. Denk je dat ik dat voor m'n lol doe. Mafkezen! Dit krijg nog een staartje!

    General: 1/5
  10. Sievert

    Gebrek aan communicatie

    Geen betalingsbevestiging. Geen overzicht over reeds gedane betalingen of herberekening van openstaand schuld met reeds betaalde betalingen of teveel betaalde betalingen. Geen schriftelijke terugkoppeling. Een dossier, meerdere dossiernummers, die ze hanteren. Geen interesse om ter vergelijk dossiers naast elkaar neer te leggen. We leven blijkbaar in een economisch georiënteerd rechtstaat, waar criminele organisaties als deze de vrije hand hebben en als zodanig mogen blijven opereren. Je bent afhankelijk tot hoever zij hierin mogen gaan… Mijn beoordeling: 0, helaas kan ik dat niet als zodanig aangeven.

    General: 1/5
  11. G

    Slechtste deurwaarders ooit

    Reageert niet op emails Staat niet open voor regelingen na meerdere keren te proberen Elke maand weer een nieuw bedrag op het dossier met grote verschillen

    General: 1/5
  12. Samantha

    Klopt niks van.

    Wij hebben al ruim 5000 euro aan syncasso betaald. Maar ze blijven met nieuwe rekeningen en dwangbevelen komen. Terwijl er elke maand netjes word betaald. Nog steeds! Bellen met syncasso is een regelrechte ramp. En online kom je ook niet verder.

    General: 1/5
  13. Rob

    Boeven

    Algemene voorwaarden in depot bij kvk € 18,25 per jaar. Zonder blikken of blozen een dwangsom van € 178,44. Geen factuur / herinnering ontvangen , nog per mail nog per post. Geen reactie op protest. Onfatsoenlijk debiteurenbeleid! Syncasso, de graaiende boeven van de semi overheid.

    General: 1/5
  14. marco

    niet bereikbaar

    zeer slecht.te laat waterrekening betaald.dus pwn(waterbedrijf) syncasso ingeschakeld.rekening is nu keurig betaald binnen termijn maar nog steeds last van syncasso.nog steeds niet van me nek gehaald en iedere dag willen ze een cent extra hebben.

    General: 1/5
  15. Elli

    Ajb terug bellen of mailen

    Communiceren kunnen ze niet.

    General: 1/5
  16. March

    Zorgpremie

    Nooit 1 gemist maar mijn ex-bewindvoerder heeft een compleet jaarpremie aan hun overgemaakt.

    General: 1/5
  17. marjolein

    slecht in communicatie

    ze zijn alleen maar goed in beslag leggen…beslag vrije voet herstellen of reageren op mails duurt eeuwen

    General: 1/5
  18. Ylva

    Crimineel incasso bureau

    Oplichters zijn het,ondanks betalingregeling,en geen gemiste termijnen, het volledige bedrag opeisen, graag binnen 2 dagen betalen……. Bewijzen aangeleverd,bedragen kloppen niet en geen reactie terug van syncasso. Criminele bende daar,inmiddels afspraak politie om aangifte te doen.en ik ben zeer zeker niet de enige volgens de politie. Ik raad mensen aan die in aanraking komen met syncasso vooral aangifte te doen bij de landelijke politie.

    General: 1/5
  19. Aukje

    ONGELOOFLIJK SLECHT BUREAU

    Zojuist een dwangbevel ontvangen van Syncasso voor een factuur die ruim 2,5 maand geleden al tijdig is betaald. Desondanks toch een dwangbevel ontvangen met dreiging dat er beslag wordt gelegd als er niet binnen 2 dagen wordt betaald. Je kan GEEN telefonisch contact leggen met Syncasso. Als je contact opneemt via WhatsApp krijg je te maken met een chatbot, wat TOTAAL niet werkt. Na 1,5 uur gedoe met de chatbot kreeg ik pas contact met een medewerker, maar dat gesprek werd na 2 minuten verbroken zonder dat ik werd geholpen. Het inloggen op de website via mijndossier.syncasso.nl – zoals vermeld op de brief – werkt niet. Je krijgt dan een melding dat de ingevoerde gegevens incorrect zijn, terwijl deze exact overeenkomen met hetgeen op de brief staat vermeld. Vervolgens een e-mailbericht gestuurd, waarop een automatisch antwoord wordt teruggestuurd dat er in de komende periode een reactie zal komen. Absoluut onvriendelijk en ongekend. ZEER en ZEER ontevreden. Snap absoluut niet dat bedrijven gebruik maken van de dienstverlening van Syncasso.

    General: 1/5
  20. andre

    aangifte gedaan tegen Syncasso

    beste mensen, als er evident onjuiste facturen worden aangeboden dan is is dat strafbaar, knevelarij, aquisitiefraude, valsheid in geschrifte, ongelijke behandeling, niet nakomen overeenkomst etc etc. Ook dreigen met beslag en het niet doen is strabaar, doe online aangifte op website politie, maak pdf bestand van stapels brieven op volgorde en je kan 5 bestanden aan aangifte doen,vraag strafrechtelijk onderzoek en vervolging en schadevergoeding via slachtofferloket OM, print je aangifte uit. Stuur per email je aangifte naar Syncasso en bewaar thuis. Mocht er rechtzaak komen dan kan je aan rechter tonen aangifte waar politie en OM en de rechter het wetboek van strafrecht moeten toetsen. kost je geen advocaat, en bij veroordeling krijgt deurwaarder strafblad en mag die functie niet meer vervullen. Dus niet schelden of klagen bij bedrijf maar aangifte doen én aan rechter tonen en die moet aangifte bezien. Krijg je gelijk dan wordt ook schadevergoeding toegekend, brieventerreur? vraag 5000 euro schadevergoeding, ook daar moet rechter een beslissing op nemen, niet geschoten altijd mis!

    General: 1/5
  21. Eugene

    Oplichters !!

    Wij zijn net verhuisd en krijgen op dit nieuw adres een brief van een bedrijf genaamd syncasso! Het zou gaan om een achterstand waar al tig herinneringen verstuurd zou zijn .. betreffende een energie bedrijf waar mijn vriendin iets zou hebben lopen .. m’n vriendin dat gare bedrijf gebeld en ik desbetreffende energie bedrijf.. bij energie bedrijf niks bekend op beide adressen. Bij syncasso zou dit al sinds 2019 zijn.. toen woonde zij niet eens in Nederland .. nog zo’n brief van die lui en ze kennen lachen

    General: 1/5
  22. c

    betaling regeling

    slechtbedrijf ondanks betaling regeling opgestart ,toch je rekening vast zetten valt niet te bellen moet alles op site regelen ,vraagt veel aan dossier en admistratie kosten hoop dat ze ook nog eens zelf ,keer niets kunnen regelen en goed vast staan ,slecht doen slecht ontvang

    General: 1/5
  23. Nino

    Door syncasso dakloos

    Huis kwijt door deze vieze bende, probeer al sinds dag 1 een regeling te treffen. Syncasso weigert dit continue en reageer vervolgens pas een week later. Zijn nu op het punt dat ik mijn huis kwijt raak, ze hebben mij tot het uiterste gepusht de consequenties zijn voor hun.

    General: 1/5
  24. Maaike

    Werkelijk belachelijk

    Met andere incasso bureaus prima ervaringen maar met syncasso bar slecht!! \r\nIk heb al geruime tijd een betalingsregeling bij syncasso lopen die ik netjes iedere maand betaal. Krijg ik ineens een mail waarin gezegd wordt: � U hebt de bovenstaande zaak ondanks eerdere schriftelijke sommaties en deurwaardersexploten nog niet tot een oplossing gebracht. Onze cliente wenst dat die oplossing er wel komt en zij heeft ons dan ook opgedragen verdere maatregelen tegen u te nemen. Eén van die maatregelen is het leggen van beslag op uw inkomstenbron. Of wij hebben die reeds achterhaald dan wel kunnen wij die via de daarvoor bestemde registers eenvoudig achterhalen.� \r\n\r\nWerkelijk schandalig uit het niets zo�n mail te sturen naar iemand die vanaf het begin af aan direct een betalingsregeling getroffen heeft en die netjes iedere maand nakomt. Vervolgens reageren ze niet op mail en zijn telefonisch onbereikbaar.

    General: 1/5
  25. Anoniem

    Realistisch

    Menselijkheid ja zeker na een nare Corona periode. Geen werk , inwonend bij dementerende moeder , waar is luisteren gebleven bij problemen. Mensen verder de afgrond in helpen, van hun baan af helpen? Ben je dan trots. Schaamte moet je hebben als je zo ver gaat. Zeker als mensen laten zien dat ze willen maar dat er ook een limiet aan zit. In wat voor wereld leven wij? Om elkaar kapot te maken. Syncasso is een bedrijf die de menselijkheid is verloren. En als ik het lees is er niet 1 klacht maar zoveel. Ligt het dan alleen aan de mensen met schulden? Keihard en medogenloosheid, dat is wat ik zie en merk. Alles wordt duurder en syncasso wil alles. Al laat je zien dat je betaald pakken ze je keihard.

    General: 0/5
  26. Ola

    Diven

    Syncasso zijn dieven die zich als gieren met mensen voeden. Ze helpen niet eens de geringste mate. Een bende oplichters die aan de rand van de wet opereert. Ik had een grote schuld, slaagde er op de een of andere manier in om bijna al deze dieven terug te betalen, ik had nog 120 € te betalen, de idioten brachten de zaak voor de rechter, het was € 700 en na 3 maanden is het € 1.500, wat een schandaal. Misschien kan ik deze idioten afbetalen. Ik zal de zaak toch voor de rechter brengen, omdat ik vermoed dat hun stomme belang niet legaal is. Indien nodig zal ik de zaak melden aan Straatsburg

    General: 1/5
  27. Dies

    Criminele organisatie

    Syncasso is de meest criminele organisatie die kennelijk onder de dekking van de wet hun werk kunnen doen!

    General: 1/5
  28. Femke

    Een 2e kans!

    Iedereen verdient een 2e kans! En Syncasso verdient in mijn ogen een 2e kans nadat ze gisteren en vandaag hebben laten blijken dat ze serieus met mensen en klachten omgaan. Over de daadwerkelijke uitvoering kan ik nog niet oordelen maar ik vind het positief dat de deur niet dicht is gebleven toen ik aanklopte. Omdat ik graag eerlijk ben en omdat ik complimenten geef als mensen goed voor me zijn maar ik ook klaag en fel uit de hoek kom wanneer iets niet goed gaat vind ik dat ik nu moet zeggen/schrijven dat Syncasso een 2e kans verdient. Nadat ik gisteren witheet van woede was heb ik mijn review hier over Syncasso geschreven en heb ik daarnaast ook contact gezocht met één van de leidinggevenden van Syncasso. Ik heb hem/haar een kopie van mijn review die ik hier geschreven had gestuurd en ik kreeg vervolgens een vriendelijk bericht dat hij het zou uitzoeken en dat hij er later bij mij op terug zou komen. Ik heb toen een bericht gestuurd om aan te geven dat ik blij was dat ik een reactie had gekregen en ik heb een aanvullend bericht geschreven waarin ik mijn situatie en wat er verkeerd was gegaan heb uitgelegd om direct een volledig beeld te geven. Dat bespaart beide partijen veel tijd en energie. Even later kreeg ik het bericht of een collega mij vandaag in de middag mocht bellen. Uiteraard wilde ik dat graag. Vanmiddag ben ik netjes zoals afgesproken door een uiterst vriendelijke heer van Syncasso gebeld en hij zei tegen mij dat hij het betreurde dat het zo gelopen was. Hij luisterde rustig naar me, liet me uitspreken en ik voelde mij gehoord. Hij heeft aangeboden om de zaak voor mij op een goede manier op te lossen en ik heb van mijn kant toegezegd dat ik hem per mail nog de bij hun in het dossier ontbrekende loonspecificaties zou sturen zodat hij met eigen ogen kon zien dat het klopte wat ik zei en hij daardoor ook de juiste bankgegevens van mij zou hebben. Ook toen ik een opmerking maakte over het feit dat men “de betalingsregeling” die op de website van Syncasso wordt aangeboden tweeledig op kan vatten en je als “schuldenaar” eerder verder in de problemen komt als je op die knop drukt dan dat het je vooruit helpt, luisterde hij aandachtig en zei hij dat ze daar ook naar zouden kijken. Ik kreeg de belofte dat hij ook zou kijken of hij nog wat kosten in mindering kon brengen dus ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Hij gaf aan dat, nu ik zijn contactgegevens had, ik direct contact met hem op mocht nemen als zou blijken dat er iets niet goed zou gaan. Het is voor mij nog niet duidelijk wat er wanneer gebeurt en wanneer en hoe het exact wordt opgelost maar ik heb wel het vertrouwen gekregen dat het zorgvuldig wordt opgelost. En daardoor slaap ik vannacht vast een stuk beter. Al het gedoe van gisteren en de eerdere keren negatief telefonisch contact met een medewerker van Syncasso heeft me zo veel stress en negatieve energie bezorgd dat ik vannacht wederom nauwelijks heb geslapen. Op basis van de manier waarop ze met mijn klacht zijn omgegaan en In afwachting van de goede oplossing geef ik Syncasso nu een veel betere beoordeling. Zodra het dossier bij Syncasso gesloten is zal ik hier weer een review schrijven en ik ga er nu vanuit dat die vele malen beter is dan mijn 1e review. Nogmaals voor de duidelijkheid, deze positieve review gaat over hoe de leidinggevenden van Syncasso NU met mijn klachten en met mij omgaan. Die ervaring is zeer positief. Het gaat niet over het contact met de eerder betrokken medewerkers. Daar draait mijn maag namelijk nog steeds van om als ik er aan denk. Ik kan uiteraard vergeven maar om alle ellende te kunnen vergeten heb ik wat meer tijd nodig.

    General: 4/5
  29. Femke

    ASOCIAAL!

    Wat een ASOCIALE manier van werken hebben jullie. De directie schrijft dat het een uitdaging is om innovatief en creatief met zaken om te gaan maar communiceert dat kennelijk niet naar de medewerkers. (Ernstig zieke) Mensen maandenlang snoeihard en ijskoud hun toch al flink geslonken inkomen afpakken en dan ook nog bijna hun volledige vakantiegeld afpakken terwijl jullie nog maar recht hebben op +/- € 65,- Ja dat bedrag wordt dan wel teruggestort als het zo blijkt te zijn. Ik heb het bewijs voor me liggen dus ik weet dat het zo is. Ik ga een klacht indienen en meld me bij de kamer van gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. De medewerker die ik sprak bij Syncasso hield zich in mijn geval niet aan de nieuwe wetgeving die ervoor moet zorgen dat mensen niet verder in de schulden geraken door incassobureaus en gerechtsdeurwaarders. Eens een dief altijd een dief? Eens iemand met schulden, altijd iemand met schulden? Ik ben een gevalletje TOESLAGENAFFAIRE in het kwadraat en jullie hebben er geen boodschap aan. Dat een bedrag á € 120,- kan oplopen tot een bedrag van € 1085,- terwijl iemand meerdere keren voor zijn/haar leven moet strijden is al erg genoeg. Dank aan de medewerker van ACHMEA die dit dossier naar de rechtbank heeft gestuurd terwijl bekend was dat ik problemen met mijn gezondheid had. U had die € 120,- echt wel van mij gekregen. Nu is het een buitensporige en snoeiharde plundering van een ziek mens geworden. Het pleit niet voor Syncasso dat hun medewerkers; eerst de verkeerde informatie verstrekken, mensen afblaffen aan de telefoon, mensen van Syncasso zich niet netjes hoeven voor te stellen met voor- en achternaam terwijl je zelf je naam, adres en geboortedatum moet geven en ze de beschikking hebben over al je gegevens. De medewerkers worden “specialisten” genoemd, wilt u mij uitleggen waar ze nog meer in gespecialiseerd zijn want ik heb alleen de specialisatie “arrogantie” mogen ervaren. Ga maar in de hoek staan om je te schamen want Syncasso zakt op alle fronten als het gaat om een waardige vorm van incasseren.

    General: 1/5
  30. Sanne

    Meedogenloos onmenselijk

    Het zijn meedogenloze mensen ,ik heb 5 jaar lang van � 587 per maand moeten leven ,omdat mijn zoon met een verstandelijke beperking bij mij woonde\r\nSyncasso ontzettend veel email gestuurd met mijn inkomen en dat ik het niet kon betalen ,ze mochten ook niks pakken vanwege dat ik ver onder de beslagvrije voet zat\r\nNu heb ik sinds vorig jaar AOW en Syncasso ging gelijk beslag leggen op mijn AOW ,3 keer beslagvrije voet aan moeten passen ,ze houden ff 194 euro in,plus mijn vakantiegeld ,onze hond moet een ooroperatie ,ik heb een verzoek ingediend voor mijn vakantiegeld ,maar keihard werd het afgewezen ,ik kan niet meer rondkomen heb huurverhoging energie verhoging, alles is duurder, verzoek ingediend of het 50%minder ingehouden kan worden,en dat het ook al op TV alles is geweest\r\nZe doen het niet!! Mijn hond mag kapot gaan,en ik kom door hun nog meer in de problemen ,wat is dat een vies meedogenloos incasso bureau\r\nGeen woorden voor\r\n

    General: 1/5
  31. Nathalie

    Vreselijk

    Al 3x beslaglegging gehad onterecht..duurd lang eer we t terug hadden..nu wederom zonder aankondiging beslaglegging, dit terwijl wij gedupeerde zijn Kinderopvangtoeslag, dit weten ze,ook klopt t bedrag niet.meerdere malen contact gezocht.geen response terug.kan vaste lasten niet betalen.ben ook nog eens heel ziek.t put mij uit.

    General: 1/5
  32. hermans

    niet te geloven

    inmiddels ben ik al 2/3 jaar bezig met syncasso het gaat zich om onterechte kosten wat ze vanuit Camelot vastgoed beheer hebben gekregen voor energierekeningen over 10 jaar geleden, ik heb er zelf maar 2 jaar gewoond! Toen ik de rekeneningen kreeg heb ik en toen voormalig huisgenoot uren besteed aan camelot waar onze energie en kosten niet verklarenvan welke lerencier e.d …. Toen ben ik verhuisd uitgeschreven op het adres en ineens1,5 maand geleden kreeg ik ineens telefoon van mijn werkgever dat ze beslag wilden gaan leggen op mijn loon meerdere malen contact gezocht maar kwam er niet doorheen Of ze zeggen dat ze in hun rechten staan. Camelot heeft ons toen ik was uitgeschreven toegezegt dat het in orde was bevestigingen hebben we toen ook naar syncasso gestuurd inmiddels is de rekenign bijna 4000,- geworden. Ze zeggen ook dat ik brieven van dagvaardigingen had moeten krijgen ze hebben het naar het adres gestuurd waar ik toen woonde we zijn nu bijna 3 jaar verder!! nu vandaag kreeg ik mijn loon met een aftrek dus, zojuist telefonisch contact gehad met zn onterechte uitspraken wilden ze me nieteens de stukken sturen hoe ze volgens hun zeggen in het recht staan na een hele discussie nu wel…….Ik heb erna gelijk contact opgenomen met,Sociaal verhaal en die gaan me verder helpen. dus mensen neem contact op met Sociaalverhaal.com of deel je eigen ervaring want deze praktijken moeten gestopt worden!!!!

    General: 1/5
  33. Nino

    Asociaal bedrijf, geen begrip

    0 begrip uit dit bedrijf, heb twee jaar lang met de hoofd onder water gezeten aangezien sommige mensen wel zijn getroffen door corona. Dit bedrijf is dat niet en kan dus ook niet meeleven met de situatie. Heb onderhand 50 mail contactjes gehad, waar ik eigenlijk alleen een mail terug krijg met een rechtzaak dreiging. Het is zo simpel hoe dit bedrijf in elkaar steekt, dreigen dreigen dreigen. Het word tijd dat de waakhond dit bedrijf met de grond gelijk maakt.

    General: 1/5
  34. Abdul

    Oplichters

    Ik ontvang een mail over achterstand , ik kon online betalingsregelen aanvragen. Ik doe dat en krijg ik bevestiging dat betalingsregelen geaccepteerd. Over een week krijg ik dagvaard van rechtbank met nog hoger kosten er bij voor het zelfde dossier. Syncasso is een moordenaar, ze hebben geen begrip voor situaties. zij willen jou pakken met extra kosten. Ik heb nu advocaat, wij gaan zeker winnen van de oplichters. Syncasso moeten afgesloten worden, ze maken mensen kapot.

    General: 0/5
  35. Lisette

    Moeilijk

    Het is gewoon een kutzooi totaal niet meedenkend geen bergip respect niet meewerkend moeilijk doen zelfs als er schuldhulpverlener tussen zit ook die dringen niet door hun botte koppen

    General: 1/5
  36. Marco

    Zeer asociaal

    In november een brief gehad dat ik bij mijn zorgverzekering nog een bedrag open had staan, na iedere maand een betaling gedaan te hebben krijg in een brief binnen dat ik word opgeroepen voor een bulkzitting ik dacht echt wat is dit nou weer, contact met ze opgenomen nadat ik eerst 15 min in de wacht heb gestaan wat rond uit belachelijk is eindelijk een medewerker van deze debielen instelling aan de lijn ik leg mijn verhaal uit en zeg dat het belachelijk is na 2 maanden gelijk met een zitting aan te komen en dat dit geen manier is om met mensen om te gaan! Gooit ze zonder iets te zeggen zo de Hoorn erop!! Vandaag gelijk het resterende bedrag overgemaakt om meteen van deze vraatzuchtige geld Wolfen af te zijn wat een super asociaal malafide schijtbedrijf snap echt niet dat dit soort bedrijven hier in Nederland mogen bestaan! hoop echt dat dit bedrijf met al hun schijt medewerkers een keer plat gaat gatverdamme om op te spugen dit bedrijf

    General: 1/5
  37. Paul

    Oplichting

    Helaas aangifte van fraude moeten doen. Opeens veranderen ze de hoofdsom met €12000 zonder geldigheid. Het kost veel energie om dit oplichtingsbedrijf te laten zien waar ze mee bezig zijn.

    General: 1/5
  38. Reinier

    Denken dat het een simpele incasso is

    Wat een naar bedrijf dat syncasso. Ik heb nooit een rekening of herinnering etc ontvangen van de KVK. Toen syncasso op de stoep stond had ik geen idee waar ze voor kwamen. Netjes gemeld hoe het zit en zij zouden contact opnemen met de KVK. Die zouden mij weer contacten. Na dagen niks gehoord te hebben zelf maar met syncasso contact opgenomen. Zeggen ze dat ze niks hebben gedaan en dat ik gewoon moet betalen incl hun kosten. Heb gezegd dat gaat nooit gebeuren. Ze gingen de rekening opvragen en de herinneringen etc. Kreeg ik een brief van syncasso. Je moet alles gewoon betalen en bijgesloten zitten de rekening en de herinneringen. Wel leuk , er zat niks bij. Weer contact opgenomen met syncasso. Na veel geouwehoer eindelijk de rekening gekregen via de mail en deze gelijk aan de KVK voldaan. Ik zei zo is het klaar. Graag afhandelen met de KVK. Ook de KVK op de hoogte gesteld. Bleef syncasso maar doorgaan en heb ze aansprakelijk gesteld voor de kosten. Compleet dossier aan ze aangeleverd en de rekening van mij van 200,- ex btw dat ze die moeten voldoen. Maar nee ze reageren niet eens. Paar dagen later sturen ze een mail dat het dossier gesloten is. Van de KVK hoor ik trouwens ook niks. Heb ze gemaild dat het fijn is dat ze het dossier gesloten hebben, maar neemt niet weg dat ze mijn vordering op syncasso wel even moeten voldoen. Kreeg net weer een mail dat ze dat niet gingen doen. Als er mensen zijn die hetzelfde hebben, ik heb de brief klaar die je zo kan sturen naar ze. Dus laat maar weten. Hoop dat ze nooit meer incasso's voor elkaar krijgen. Beoordeling een 1 ster, zelfs dat is al teveel

    General: 1/5
  39. Md11

    Syncasso blamage

    Wederom een nasleep van drama syncasso , vorige klachten nog geen eens een reactie gehad . Krijg je een dreig brief over sommaties , huisbezoek niet betalen . Opend staand bedrag waar ze niets van afwisten Ed. Whaha lachen joh sinds januari na complete radiostilte van dit bedrijf waar je geen afspraken mee kunt maken want dat trekken ze toch weer in al heb je het zwart op wit , e-mails die je nooit heb ontvangen en als je om de data gegevens vraagt stoppen ze . Wettelijke termijn 14 dagen voor behandelen van klachten doen ze niet aan . Nu valse aantijgingen weer , proberen te ontkennen want ze zelf tegen de rechtbank hebben gezegd . En de factuur nummers komen ook overeen met de facturen in de vordering van vorig jaar . Schiet mij maar lek alles wat je als beëindigde gerechtsdeurwaarder voor moet staan gooi je op 1 pagina op straat . En dan reclame maken dat je goede communicatie doet Ed voor je klanten . Laat mij niet lachen . Ben nog steeds opzoek naar mensen die 1 front willen vormen ben al bezig met juridisch advies

    General: 1/5
  40. D

    Vreemd bedrijf

    Ik krijg een hele berg brieven met aanmaningen en verhogingen van een willekeurige rekening met incassokosten. Geen idee waar deze rekening van is, en als je ze belt verwijst een ingesproken bericht je weer door naar de website. Tel. nr. Is dus volstrekt nutteloos. De website ziet er schimmig uit en werkt ontzettend slecht. Bij het indienen van een klacht kan je 14 dagen wachten. Dit zou eigenlijk verboden moeten worden. Geen zaken doen met dit malafide bedrijfje!

    General: 1/5
  41. Anoniem

    Extreem slecht bedrijf

    Vergeleken met andere incasso bureaus proberen ze je bang te maken en regelingen te treffen die niet te betalen zijn. Ook was er een rechtszaak geweest zonder dat ik hier over een brief had ontvangen. Klantenservice was een nachtmerrie. Daar kun je totaal niet mee praten. Extreem onbeleefd hoe erg ook je best doet voor een betalingsregeling blijven ze maar zeggen dat ze dit niet gaan doen en dat ik moet stoppen met smeken. geldwolven. als je ooit met dit bedrijf temaken krijgt dan heb je extreem slecht geluk.

    General: 1/5
  42. Erik Dikkers

    Maffiosi

    Telefonisch onbereikbaar. Betalingsregeling afsluiten kan alleen online en als je een bedrag voorstelt dat je kunt missen is dat te weinig en dwingen ze je meer te betalen. Nou mooi niet dus. Werkelijk hopeloos bedrijf.

    General: 1/5
  43. Jessica van Buggenum

    Werken niet volgens de regels!

    Dit bureau werkt NIET volgens de regels, zijn niet transparant mbt verwerken betalingen, niks is terug te zien, denken met een bullshit verhaal je af te kunnen wimpels. Klacht bij KBvG is zinloos aangezien Syncasso een positie in het bestuur van KBvG bezet, hoezo 2 petten op hebben???

    General: 1/5
  44. Sophia

    Oplichters bedrijf

    Mijn ervaringen zijn erg slecht.Het zijn vreselijke mensen die er werken.Ze hebben geen gevoel voor mensen hun problemen.Het zijn geldwolven.ooit behulpzaam.Ook al betaal je elke maand netjes af .Dan gooien ze je nog voor de rechter .Niet normaal .Ik ben heel boos op Syncasso

    General: 1/5
  45. Sophia

    Oplichters

    Mijn ervaringen zijn erg slecht. Het zijn vreselijke mensen die er werken. Ze hebben geen gevoel voor mensen hun problemen. Het zijn geldwolven. Nooit behulpzaam.

    General: 1/5
  46. Priscilla

    Zeer slecht

    Vraag een betalingsregeling, vervolgens sturen ze een akkoord naar een oud adres ( nieuw adres was bekend bij ze want de rekening kon daar wel heen ) vervolgens wordt er loonbeslag gelegd, nooit iets van gehoord en staat er ineens weer een adres boven van 9 jaar terug, terwijl 6 dagen ervoor over het bedrag dat open stond kon dat wel naar het goede adres!! Oplichters eerste klas

    General: 1/5
  47. MD11

    Syncasso gedupeerde gezocht

    Helaas ook door syncasso in het ooitje genomen . Slecht bedrijf , liegt gaat betalingsregelingen uit de weg want ze reageren hier niet op . Het BW 6:29 en regeerakkoord Rutte 3 wordt niet na geleefd .Momenteel aangifte bij de politie gedaan tegen dit bedrijf en de kamer van Gerechtsdeurwaarders ingelicht . Ik wil graag met mensen in contact komen die ook door hun benadeeld zijn zij het als iemand die schulden had of bedrijven die door hun benadeeld zijn , zaak moet niet langer dan 1 jaar oud zijn . Met deze info wil ik 1 groot front vormen tegen deze praktijken , dit zijn geen Gerechtsdeurwaarders die onder ede staan .

    General: 1/5
  48. Company BV

    Ga niet in zee met deze criminelen en betaal geen rode stuiver!

    Dit zijn de laagste van de laagste orde crimineeltjes! Zogenaamd professioneel en goed overkomen, vervolgens gaan ze de debiteur enkel dreigen en haar/hem nooit alle ruimte/tijd geven om uberhaupt wat te kunnen aflossen en zit de opdrachtgever dus met de handen in het haar! Ik hoop vanuit de grond van mijn ziel en hart dat jullie keihard op jullie bek gaan, dat geen hond meer wat aan jullie overmaakt en zodoende jullie failliet mogen gaan. Tuig zijn jullie! Duizend euro vragen en zogenaamd alles goed laten oplossen.. dreigen kan iedereen, stelletje lelijke apen die klaarblijkelijk een IQ van onder de 50 hebben; zwakzinnigen zonder professionele houding. Ook nooit reageren op telefoontjes en dergelijke, zeer arrogant overkomen, geen nette manieren, de persoon met ''jij'' aanspreken en nog 1000 andere slechte manieren. Ga liever naar een juridisch kantoor c.q. mediator of beide, kom je ook veel minder uit qua kosten! Syncasso is geldklopperij!

    General: 1/5
  49. Eveline Sanders

    Hebben geen manieren, hondsbrutaal, komen afspraken niet na en stelen!

    Dit zijn criminelen! Syncasso moet strafrechtelijk aangepakt worden, want heb van velen clienten vernomen dat ze ook crimineel bejegend zijn door dit tuig Syncasso! En brutaal c.q. zwakbegaafd dat ze zijn, van de lelijke bejaarde trutten tot de verwijfde gays!

    General: 1/5
  50. Yvon

    Grootste oplichters! Opdrachtgevers worden eveneens getild!

    Opdrachtgevers, ga a.u.b. niet in zee met deze zakkenvullers, oplichters, criminelen tuig die enkel uit zijn op lekker winst maken en niks voor elkaar krijgen! Los liever alles zelf op of d.m.v. een advocaat of dergelijke professional, i.p.v. deze stelletje tuig bij elkaar! Zwakzinnig dat ze zijn, reageren nooit op e-mails, telefoontjes en dergelijke!

    General: 1/5
  51. Joann

    ZOOITJE

    Syncasso is een bedrijf wat er nooit zou mogen zijn. Ze bestoken je met e-mails terwijl zonder bericht je zorgtoeslag wordt geïncasseerd en zij tevens blijven dreigen met verhogingen

    General: 1/5
  52. Dennis Roy

    KatmeteenU

    Leugenaars incapabel en niet eens het fatsoen om hun naam te geven bij telefonisch contact wens ze voor 2021 alle dat wat Willem 3 had . Weet ik ook niet maar met twee theelepels konden ze hem van bed tillen gr Den

    General: 0/5
  53. Dennis Roy

    KatmeteenU

    Leugenaars incapabel en niet eens het fatsoen om hun naam te geven bij telefonisch contact wens ze voor 2021 alle dat wat Willem 3 had . Weet ik ook niet maar met twee theelepels konden ze hem van bed tillen gr Den

    General: 0/5
  54. Dennis Roy

    KatmeteenU

    Leugenaars incapabel en niet eens het fatsoen om hun naam te geven bij telefonisch contact wens ze voor 2021 alle dat wat Willem 3 had . Weet ik ook niet maar met twee theelepels konden ze hem van bed tillen gr Den

    General: 0/5
  55. Ikey

    Verschrikkelijk bedrijf

    Syncasso is een bedrijf van de laagste rang.. een hoopje kots.. een bijmekaar geraapt zooitje van ellendelingen.. als je dacht dat rutte erg was.. dan ken je syncasso nog niet.. wie ooit geconfronteerd word met ze.. succes!!!!

    General: 0/5
  56. Sophie

    SCHOREM! Criminele benden die strafrechtelijk aangepakt moeten worden!

    Hoe bestaat het dat dit soort tuig van malafide organisaties thans nog mogen bestaan uberhaupt? Ach ja, Nederland banana republiek hé! Tuig van een organisatie! Als klant, kun je een grote fout maken door met dit soort tuig in zee te gaan! Vragen belachelijk veel voorschot (geld) en zullen vervolgens enkel stoer achter de pc dreigen en voor de rest geen afspraken met het bedrijf of persoon maken, nee hoor, ze hebben lekker paar centjes gemaakt en gaan vervolgens op hun harige smerige dikke reet zitten! Zullen niets voor elkaar krijgen! In plaats van aan tafel te gaan met jou als opdrachtgever en met de debiteur, nee hoor! SCHOREM is Syncasso! SCAMMERS van de laagste orde! TUIG!

    General: 1/5
  57. Danny bisscho

    Oplichters!

    1 ster is al teveel om te geven zijn ze zeker niet waard ik betaal persaandacht aan deze incasso bureau ik heb het een poosje moeilijk ik zend een uitgebreid bericht via de link op hun site volgens hun hebben ze niets gekregen ik heb ook geen bevestiging mail of iets gehad maar sturen me nu een dagvaarding met een nog hoger bedrag omdat ik niet betaal enz terwijl ik ruim 12 keer contact heb gezocht en ze klikken mij bij ieder contact weg!!! Ik heb er bewijzen van! Ga niet in zee .et deze incassobureau tenzij je zelf ook graag mensen wil oplichten! Toon je kloten en geef je fouten toe maar laat er geen mensen voor opdraaien die het al moeilijk hebben per maand!

    General: 1/5
  58. EW

    Administratie niet op orde... oplichters

    Syncasso wordt ingezet door de Kamer van Koophandel….. twee instellingen van hetzelfde dubieuze niveau. De vorderingen kloppen niet, als je betaalt wordt dat niet verwerkt en er werken totale kneuzen. Maar dat is logisch want een normaal mensen met enige capaciteiten zou daar nooit gaan werken.

    General: 1/5
  59. Iris

    Afpersers!

    Ik had mijn dossier netjes in 1 keer afbetaald volgens afspraak. Maarcdan nog ben je niet klaar met Syncasso. Kreeg plots een mail of ik nog 400 euro extra kon overmaken want ze hadden in het verleden een administratieve fout gemaakt. Dus nu noodgedwongen naar een advocaat. Meer dan irritant! Dit is gewoon afpersing.

    General: 1/5
  60. Maxtor

    Ongeloofwaardig en onmenselijk

    Ondanks een afspraak die telefonisch gemaakt is en ook is opgenomen door Syncasso en door mijzelf, weigeren ze nu deze afspraak te handhaven. Ondertussen wordt ik bedreigd door Syncasso. Hun cliënt, Zilveren Kruis, is het met mij eens, maar weigeren de opdracht in te trekken. Dus werkt het Zilveren Kruis mee met deze oplichters. Hoofdsom komt niet overeen met die van het Zilveren Kruis. Dus oplichting ten top!

    General: 1/5
  61. armoe

    binnenharkers

    in 2013 heeft groenewegen en partners mij een vonnis aangesmeerd die nu zijn samengegeaan met syncasso ,mij is nooit betekend dat ik in Amsterdam werd opgeroepen omdat ze mij zogezegt niet konden vinden niet in Nederland niet in Belgie waar ik woonde terwijl ik een uittreksel had waar het adres opstond, er werd beslag gelegd, raakte mijn baan kwijt hebben alles ingepikt en het dossier gesloten, nu vraag ik een bewijs en laten niets van zich horen,het mooie is dat nu een andere binnenharker vesting finance het vonnis opnieuw tegen mij gebruikt onder een ander dossier nummer,een in woord is het tuig en blijven dreigen dat ik tot betaling moet overgaan !

    General: 1/5
  62. Gedupeerde

    Fraude Facturen

    Door dat Syncasso bekend is als Fraude Plieger uit Amsterdam. Is dat zij inmiddels bekend zijn bij de Nederlandse Vereniging van Incadsodiensten waar zij aan de NVI hun boete kunnen gaan betalen om mensen zoals u en ik met fraude Facturen doen sturen

    General: 0/5
  63. Jolanda

    Moeder uitgehongerd tijdens lockdown door personeelstekort in zorginstelling Zuylenstede, Utrecht..

    Zal u alle details van dit gruwelijke verhaal besparen, maar feit is: dat moeder uit angst om alleen te zijn en meer hulp nodig had is verhuisd naar duur appartement (bv extra kosten voor bibliotheek iedere maand: 4 boekenkasten in hal BG bij liften met troep erin), deze zorginstelling allerlei mooie beloftes deed over maximaal uitbreiden van zorg indien nodig, moeder veel kosten heeft moeten maken voor deze verhuizing, mondelinge afspraken direct al geschonden werden (meteen weer hogere huur, daarom ook contract nooit getekend, maar toen woonde moeder er dus al). 3 jaar lang gezeik gehad om moeder (al was het maar 2x per week) schone kleren aan te laten doen (bijna nooit kleding e.d. in de was), want dat overzag zij niet meer. Brood eten en drinken deed zij zelf en maaltijden werden iedere dag gebracht ( maar ook niet altijd, bleek tussentijds en toen ik moeder in laatste dagen uitdroging moest verzorgen, omdat zij geen personeel/ oplossing hadden daarvoor). Totdat zij dus ziek werd tijdens lockdown en ik daar niet eens over gebeld ben. Kwam daar achter toen tante mij inseinde dat ze moeder niet kon bereiken. Pas 6e dag (bleek achteraf) hoorde ik, zaterdagavond 19 uur, dat moeder zgn. \"Net die dag was ziek geworden\", terwijl zij dus de hele week al geen telefoon kon opnemen en er die vrijdag, dus ook zonder overleg met mij, een Coronatest was afgenomen. Ik moest meteen komen en heb haar nog 4 etmalen verzorgd. Zij kon niets, maar had amper verschijnselen van Corona. Ik, en 5 direct betrokkenen moesten meteen in quarantaine, dus ook geen uitvaart kunnen regelen. Wij hebben allemaal trouwens GEEN Corona gehad en moeder is zeker weten overleden door uitdroging en niet door Corona. Van het huis (Zuylenstede) hoorde ik vervolgens niets meer en zat zelf dus in quarantaine. Daarna mocht ik huis dus niet in om zorgappartement te ontruimen ivm lockdown. AOW, huurtoeslag e.d. zijn uiteraard wel direct stop gezet. Veel gedoe gehad hierover en post, zonder contact met mij (mantelzorger en 1e aanspreekpunt) naar oud adres van mij gestuurd. Terwijl ze wisten dat ik zelf ook verhuisd was. Verder niets meer gehoord. Ontvang ik gisteren (1-10-2020) opeens een gewone brief van Syncasso (opeens wel op nieuwe adres) met niet gespecificeerde vordering en zeer hoge extra kosten. Termijn om te betalen: 7 werkdagen na heden (brief 25-09-2020!!). Wilde ze bellen, maar zie daar gezien alle klachten die ik tegenkom over dit bedrijf maar vanaf. Kenmerkend dat \"zorginstelling\" Zuylenstede in zee gaat met dit bedrijf. Zelf durf ik inmiddels te beweren dat dergelijke zorginstellingen worden misbruikt voor het volledig uitzuigen en uitknijpen van bejaarde hulpbehoevende mensen, zelfde ook met vader meegemaakt. Ook hij is door medicatie (langdurig en dagelijks voorschrijven van Haldol) actief om het leven gebracht. Helaas te laat ontdekt. Moeder dus door gebrek aan eten en met name drinken….en dat noemen zichzelf ZORGinstellingen. Zou grootschalig onderzoek moeten komen naar het eigendom/ management van dit soort instellingen, want er werd totaal geen actie/ oplossing gegenereerd om deze patienten te kunnen verzorgen. Ze hebben onze moeder gewoon aan haar lot overgelaten. Artsen zeiden dat ze nog beter kon worden, maar uiteraard naar ziekenhuis moest (aan infuus), maar dat werd dus gewoon geweigerd. Vervolgens kun je 2 maanden huis niet in……en dan sturen ze ook nog dit incassobureau op je af!!

    General: 1/5
  64. Jolanda

    Moeder uitgehongerd tijdens lockdown door personeelstekort in zorginstelling Zuylenstede, Utrecht..

    Zal u alle details van dit gruwelijke verhaal besparen, maar feit is: dat moeder uit angst om alleen te zijn en meer hulp nodig had is verhuisd naar duur appartement (bv extra kosten voor bibliotheek iedere maand: 4 boekenkasten in hal BG bij liften met troep erin), deze zorginstelling allerlei mooie beloftes deed over maximaal uitbreiden van zorg indien nodig, moeder veel kosten heeft moeten maken voor deze verhuizing, mondelinge afspraken direct al geschonden werden (meteen weer hogere huur, daarom ook contract nooit getekend, maar toen woonde moeder er dus al). 3 jaar lang gezeik gehad om moeder (al was het maar 2x per week) schone kleren aan te laten doen (bijna nooit kleding e.d. in de was), want dat overzag zij niet meer. Brood eten en drinken deed zij zelf en maaltijden werden iedere dag gebracht ( maar ook niet altijd, bleek tussentijds en toen ik moeder in laatste dagen uitdroging moest verzorgen, omdat zij geen personeel/ oplossing hadden daarvoor). Totdat zij dus ziek werd tijdens lockdown en ik daar niet eens over gebeld ben. Kwam daar achter toen tante mij inseinde dat ze moeder niet kon bereiken. Pas 6e dag (bleek achteraf) hoorde ik, zaterdagavond 19 uur, dat moeder zgn. \"Net die dag was ziek geworden\", terwijl zij dus de hele week al geen telefoon kon opnemen en er die vrijdag, dus ook zonder overleg met mij, een Coronatest was afgenomen. Ik moest meteen komen en heb haar nog 4 etmalen verzorgd. Zij kon niets, maar had amper verschijnselen van Corona. Ik, en 5 direct betrokkenen moesten meteen in quarantaine, dus ook geen uitvaart kunnen regelen. Wij hebben allemaal trouwens GEEN Corona gehad en moeder is zeker weten overleden door uitdroging en niet door Corona. Van het huis (Zuylenstede) hoorde ik vervolgens niets meer en zat zelf dus in quarantaine. Daarna mocht ik huis dus niet in om zorgappartement te ontruimen ivm lockdown. AOW, huurtoeslag e.d. zijn uiteraard wel direct stop gezet. Veel gedoe gehad hierover en post, zonder contact met mij (mantelzorger en 1e aanspreekpunt) naar oud adres van mij gestuurd. Terwijl ze wisten dat ik zelf ook verhuisd was. Verder niets meer gehoord. Ontvang ik gisteren (1-10-2020) opeens een gewone brief van Syncasso (opeens wel op nieuwe adres) met niet gespecificeerde vordering en zeer hoge extra kosten. Termijn om te betalen: 7 werkdagen na heden (brief 25-09-2020!!). Wilde ze bellen, maar zie daar gezien alle klachten die ik tegenkom over dit bedrijf maar vanaf. Kenmerkend dat \"zorginstelling\" Zuylenstede in zee gaat met dit bedrijf. Zelf durf ik inmiddels te beweren dat dergelijke zorginstellingen worden misbruikt voor het volledig uitzuigen en uitknijpen van bejaarde hulpbehoevende mensen, zelfde ook met vader meegemaakt. Ook hij is door medicatie (langdurig en dagelijks voorschrijven van Haldol) actief om het leven gebracht. Helaas te laat ontdekt. Moeder dus door gebrek aan eten en met name drinken….en dat noemen zichzelf ZORGinstellingen. Zou grootschalig onderzoek moeten komen naar het eigendom/ management van dit soort instellingen, want er werd totaal geen actie/ oplossing gegenereerd om deze patienten te kunnen verzorgen. Ze hebben onze moeder gewoon aan haar lot overgelaten. Artsen zeiden dat ze nog beter kon worden, maar uiteraard naar ziekenhuis moest (aan infuus), maar dat werd dus gewoon geweigerd. Vervolgens kun je 2 maanden huis niet in……en dan sturen ze ook nog dit incassobureau op je af!!

    General: 1/5
  65. Carlos

    Vertrouwen?

    Ik ben Carlos,en ik ben het helemaal eens met iedereen die hier reageert.Ze bellen niet negeren je,wat een zooitje daar!!! Ze sturen wel deurwaarders drie lui in half jaar tijd wtf?? ongekend en schandalig en machtsmisbruik!! VERTROUW ZE NIET!!!

    General: 0/5
  66. Carlos

    Vertrouwen?

    Ik ben Carlos,en ik ben het helemaal eens met iedereen die hier reageert.Ze bellen niet negeren je,wat een zooitje daar!!! Ze sturen wel deurwaarders drie lui in half jaar tijd wtf?? ongekend en schandalig en machtsmisbruik!! VERTROUW ZE NIET!!!

    General: 0/5
  67. Opgelicht

    Oplichters zijn het daar lusten de honden geen brood van

    De vrouwtjes die je aan de telefoon krijgen zijn zo opgeleid dat ze precies weten hoe ze je op kunnen lichten door alleen maar leugens te vertellen en de mensen die het al moeilijk hebben nog verder de grond in te timmeren bij ons een rekening van 269 euro naar 1084 euro schandalig is het hier zou eens wat aan gedaan moeten worden

    General: 1/5
  68. Björn

    Zwaren oplichters doen alles wat niet mag

    Dit bedrijf was langs geweest met een vordering van een verzekeringsmaatschappij echter ben ik nooit verzekerd geweest bij ze en ook volgens de overheid was ik in die tijd niet verzekerd toen ik dit bedrijf hier over vertelde dat dit het geval was hoorde ik nooit meer wat van ze tot een paar dagen terug ze opeens op een zakelijke rekening beslag lechte wat wettelijke niet zomaar mag ook hier heb ik ze op aangesproken maar ook hier geen reactie op dit zijn gewoon zware oplichters en bedrijven die deze incassobureau inschakelen net zo hard

    General: 1/5
  69. Dave

    Zakkenvullers

    Nu in de coronatijd hebben bedrijven het zwaar. Maar daar denken hun niet aan. 2 dagen later dan gepland komt de betaling bij hun binnen van de betalings regeling. Direct krijgt mijn werkgever een brief over beslag legging en komt er iemand aan de deur om iets in de brievenbus te gooien wat ook nog eens 75 euro kost. Dit bedrijf denkt niet mee en is alleen maar bezig mensen meer in de problemen te brengen. Als hun hun zakken maar gevuld hebben. Ook al betaald een klant niet en dient er een incasso gebruikt te worden. Dan nog kunnen ze mensen helpen.

    General: 1/5
  70. Willem Jan Drees

    Syncasso is een ziekteverwekkende aso tuig organisatie!

    Syncasso is een criminele bende en behoren normaliter achter de tralies, en wel voor levenslang! Deze aso en tevens zéér zwakbegaafde idioten, hebben geen empathisch vermogen, zijn dom om te poepen en spelen graag ''de slaaf van de Roverheid'' door te denken dat ze het altijd aan het juiste end hebben. Dat dit soort malafide criminele organisaties mogen bestaan, zegt veel over de Nederlandse Roverheid. Men zou normaliter tegen deze corona organisatie moeten demonstreren en er een eind aan maken, i.p.v. op de dam tegen racisme (wat ook erg is). Syncasso zal hoe dan ook failliet gaan, letterlijk 99,9% van de mensen, opdrachtgevers alsmede schuldenaars, hebben een grote hekel aan deze criminelen genaamd Syncasso. Zowel de trutten dozen, als de mafkezen eikels, zijn allemaal inteelt-incest en hebben letterlijk een IQ vermogen van circa 39. Triest met andere woorden, maar dienen uiteraard aangepakt te worden! Crimineel Syncasso TUIG van de richel, en de mensen die met deze zwakzinnigen in zee gaan, zijn eveneens zéér zwakzinnig.

    General: 1/5
  71. Willem

    Criminelen en leugenaars

    Syncasso speelt kat en muis als je tot een oplossing probeert te komen. Ze negeren de landelijke regels tonen geen mededogen tijdens corona. Ze leggen onterecht beslag en geven geen antwoord op de gestelde vragen. hier zouden ze eens tegen moeten protesteren op de Dam

    General: 1/5
  72. Judy

    Aso

    Echt asiociale mensen werken daar

    General: 1/5
  73. sammy

    syncasso oplichters

    ik had een schuld bij een bank van 14000 euro in 2009 de bank is failliet gegaan daarna heeft syncasso de schuld met vonnis van rechter hoofd som 16000 opgekrikt naar heden bijna 70.000 euro

    General: 0/5
  74. Linda

    Zeer on-empatisch bedrijf met medewerkers nivootje sociale werkplek

    Na een oneindig “afscheep” bandje niet reageren op mails, niet kunnen inloggen via de site etc toch 2 medewerkers met moeite te pakken gekregen. Het bandje met t keuzemenu wist nog meer dan dat zij wisten. Medewerker had het herhaaldelijk over een dos’SIER’ ipv “dosjéé” en wist niet waarom een deurwaarder langskomt en ik maar n verzoek per mail moet doen.Terwijl ik net heb uitgelegd dat ik dat al een paar keer tevergeefs heb gedaan. Weken verder moed opgegeven op normaal contact. Doe hulpverlening voor een aantal mensen in mijn buurt. Dit is een gebed zonder eind. Kastje naar de muur, schandalig dat niemand dit bedrijf aanpakt

    General: 1/5
  75. G

    Totaal geen Empatie !

    Als je met spoed in het ziekenhuis komt te liggen en je betalingstermijn daardoor niet kon voldoen wordt er maar beslag gelegd op je bank, geen eten, geen rekeningen kunnen betalen en dat 4 weken lang als je er niet achteraan zit. Je mag dan hopen dat na een week de blokkering opgeheven is. Totaal geen empathie van de medewerkers alsof je uit je nek lult. Ze helpen mensen nog meer de schuld in. Lezen de mails niet en ze doen maar wat. Gezinnen in dezelfde positie zonder eten, dat moet toch niet mogen. Echt walgelijk en vreselijke medewerkers. Je zal daar maar werken.. wat een kut baan!

    General: 1/5
  76. Aruni

    Beslaglegging zonder aanmelden

    Wat een tyfus bedrijf zeg, zomaar beslag leggen zonder te melden terwijl je ook nog eens niets hoeft te betalen. Had een achterstand bij zilveren kruis maar is volledig afbetaald is ook zo gemeld door zilveren kruis . Krijg ik net een brief binnen dat er beslag op mijn loon wordt gelegd, en als je syncasso wilt bellen zit je eerst een half uur in de wacht. Uiteindelijk maar opgehangen wegens te hoge kosten telefoon en mail gestuurd. Walgelijk bedrijf om dit zomaar te doen!!!

    General: 1/5
  77. James

    kut bedrijf zeg

    zeer slecht bedrijf, totaal geen klanten service en niet bereikbaar alleen maar via een keuze menu geen 1 mogelijkheid om iemand te bereiken, ik snap niet dat NS hiermee in zee gaat met zo'n slecht klote bedrijf

    General: 1/5
  78. James

    Zeer slecht bedrijf

    Zeer slecht bedrijf, totaal niet bereikbaar via de telefoon alleen maar keuze menu's en na 3 weken krijg je pas een reactie, niemand belt je terug ook al vraag je daar om en ze reageren totaal nergens op ze willen wel zo snel mogelijk geld maar iemand helpen met een vraag ho maar je krijgt niemand te pakken via het nummer

    General: 1/5
  79. andre

    ongelofelijk slecht bedrijf!

    via sms benaderd door syncasso wist van niks! vervolgens 3 dagen bezig geweest om hun te pakken te krijgen, alles geprobeerd! bijzonder onvriendelijk kloten bedrijf! bijna net zo’n vreselijk bedrijf als die oplichters waar ze voor werken de NS

    General: 1/5
  80. Julia

    Afspraken betalings regeling niet nagekomen

    Gebeld over een niet betaalde boete met N. Lentjes van Syncasso en uiteraard het boetekleed aangetrokken aangezien het mijn eigen schuld is Natuurlijk moet de schuld voldaan worden ( boete van 150 is 601.50 gewoprden !) Blijkbaar vinden ze het fijn bij Syncasso om te blijven herhalen dat het je eigen schuld is en dat je toen niet hebt betaald ook nadat je al 3x hebt gezegd ja dat klopt jullie hebben zeker gelijk maar nu wil ik het graag afbetalen en het met jullie regelen. Het lijkt wel als je eenmaal in hun handen bent ,je de grootste crimineel bent die er is en er geen enkel begrip is maar je behandelen als een kleuter. Maar goed toch een betalings regeling kunnen treffen voor de boete. 50 per maand mag er afbetaald worden na uitgelegd te hebben dat de 750 waar beslag op gelegd is voor de huur is en ik onder bijstandsniveau leef en dus niet in 1x de vordering kan betalen. Hiervan een bevestiging per mail ontvangen. In de brief stond onderaan een regel : Let op: een bankbeslag blijft van kracht. De gelden welke onder het beslag vallen worden zullen in mindering gebracht op de openstaande vordering. Ik vond dit al vreemd maar omdat er een gesprek was geweest en een bevestiging dacht ik dat de afspraak zou gelden. Niet slim om te 'denken' of iets aan te nemen want tot mijn verbazing werd de 601.50 afgeschreven na opheffen bankbeslag plus nog eens 40 euro door de SNS voor het bankbeslag. Uiteindelijk betaal je dus 651 euro voor een boete van 150. Dit is dus waar ze 'rijk' van worden, het is belachelijk dat dit gebeurd in NL. Na telefonisch contact met Syncasso werd doodleuk gezegd dat er niets voor niets in de brief een 'Let Op' is toegevoegd en dat ze niet weten voor welk bedrag er beslag is gelegd bij de bank. Dus met andere woorden, het hele gesprek om een betalings regeling af te spreken en de regeling zelf is helemaal voor niets geweest en geldt niet meer. Nu hebben ze het hele bedrag binnen en zeggen keihard, ja die regeling geldt nu niet meer natuurlijk! Serieus zo wordt het gezegd aan de telefoon, ze flikken het gewoon en verschuilen zich serieus achter die regel van Let Op….. Als je dan begrip zoekt dat het zachtjes gezegd heel vreemd ia dat er een regeling is afgesproken maar nu toch het hele bedrag geind is, is dat begrip er niet en begint mn serieus weer over dat jij toen fout zat en toen niet wilde betalen blablabla, echt heel erg slecht hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat. Ergens mag ik nu blij zijn dat het in 1 keer geind is, ook al kan ik nu mijn huur niet betalen, maar dan heb ik gelukkig niets meer met hun te maken. Zij geven aan dat ze eigenlijk geen enkel vertrouwen in je hebben omdat je een wanbetaler bent, kan ik me in verplaatsen uiteraard. Door zo met je klanten om te gaan en als bedrijf zijnde je afspraken niet na te komen betekent alleen maar slecht nieuws en snap ook dat het slecht gaat met zulke bureaus.

    General: 2/5
  81. Michael

    Deurwaarder M. Tasci belazert de boel

    Afspraken worden genegeerd. Het is nu de tweede keer dat hij rommelt met de beslagvrije voet. Syncasso heeft last van grootheidswaanzin. Dure huurcontracten aangegaan in Almere. Financile markt is niet meer zo winstgevend als 2 jaar geleden. Dus nu maken ze verlies, en dat proberen ze goed te maken door met onjuiste gegevens beslag te leggen. Ze reageren nergens op, ze doen hun ding. Klagen heeft geen zin, ook al sta je 100% in je gelijk. Altijd een klacht indienen bij hun beroepsorganisatie kbvg.nl Schaam je niet voor je schulden, vraag hulp om deze klootzakken aan te pakken.

    General: 3/5
  82. V. Woensberg

    Misbruik machtspositie

    Syncasso heeft loonbeslag gelegd namens het cjib. Daarbij de de beslsgvrije voet gemakshalve gehalveerd. Er is door mij een verzoek gedaan dit correct te berekenen want ik heb een uitkering op bijstandsniveau waarvan ik vier maanden lang maar de helft ontvangen heb. Daarop wilden ze aanvullende informatie over de woonsituatie. Dat is niet eens relevant voor de beslagvoet. Daarna is het dossier gesloten omdat de opdrachtgever zijn geld al had gekregen en ze weigeren het teveel ingehouden terug te betalen waardoor ik nu mijn ziektekostenverzekering niet kan betalen. Inhoudelijk wordt er niet gereageerd en wat ze al schrijven is aantoonbaar onwaar. Ik vind het boevenpraktijken. Dat de overheid met zo'n club in zee gaat is schandalig

    General: 2/5
  83. Marcel

    Hoe is het mogelijk!

    Nooit bereikbaar; Inhoudelijk reageren gebeurt nooit. Er worden alleen geautomatiseerde gegenereerde brieven en/of mails verstuurd. Vanuit mijn perspectief zijn de instituties, semi-overheid, zorgverzekeraars, etc. te angstig om uit hun "comfortzone" te stappen en blijven elkaar daarom maar opdrachten toespelen. In tegenstelling tot Syncasso durf ik de stelling aan dat ik in staat ben om 'n efficiënte consumentvriendelijke organisatie op te zetten die aantoonbaar uitzonderlijk(honderden procenten) hogere resultaten zal leveren voor alle belanghebbende partijen. Best Regards, Marcel

    General: 2/5
  84. Pvh

    Wel betalen maar niks leveren

    Na veel mooie verkoop praatjes in zee gegaan met syncasso zij innen wel zoals op hun site staat we cash maar daarna moet er staan we don,t care want dat doen ze zeker niet mijn advies aan mkb ga nooit in zee kijk op internet zoveel klachten ook ik had eerst moeten kijken op internet voor ik met hun in zee ging ook zijn ze nergen bij aangesloten

    General: 2/5
  85. H.v.d.Heijde

    Syncasso. Pas Op!

    Graag verwijs ik een ieder naar de klachten die op internet de ronde doen over deze, naar zij zelf menen, zichzelf respecterende firma.

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1 Bad!