Ultimoo Incasso

Ultimoo Incasso is dé incasso specialist met landelijke dekking en biedt al sinds 1997 de best mogelijke incasso dienstverlening. Ultimoo is gecertificeerd en werkt onder het keurmerk van de NVI. Wij incasseren zowel vorderingen op bedrijven als op particulieren. Persoonlijke aandacht staat dan ook hoog in het vaandel. We werken hard om u - zonder compromis - de best mogelijke incasso dienstverlening te bieden, niets meer en niets minder.

Ultimoo Incasso Reviews

    Juridisch onjuiste aanmaning / rentekosten

    Dit incasso bureau wordt oa gebruikt door DHL. Terwijl er geen aanmaningen zijn ontvangen en ook niet per aangetekende post gestuurd zijn, per direct een incasso ontvangen van een factuur die nog maar 2 maanden oud was. Ook de rente die berekend was, is te hoog volgens de norm. Bedrijven die met hen in zee gaan, zouden eigenlijk gewaarschuwd moeten worden voor een zeer slechte pr. Blijkbaar is dit incassobureau niet meer dan een opkoper van incasso's waarbij ze uitgaan van de angst van de ontvanger. Als ik het geld en de tijd had gehad, was ik graag gaan procederen. Nu maar betaald om er vanaf te zijn, maar wel per direct mijn account bij DHL opgezegd!

    Aanmaningen deugen niet

    Natuurlijk moet je betalen Maar ultimo kan geen bewijzen geven dat ze eerder hebben gemaand. Nooit eerder factuur gehad. Zeer slecht bedrijf!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel Niet reageren

    Tijdig betaald, toch incassokosten.

    Ik heb gelukkig geen ervaring met Incassoburo's, maar ben blijkbaar zo naïef om te denken dat ze op zijn minst professioneel blijven. Ik kreeg een reminder dat ik bij Fedex nog €10 had openstaan en als ik niet binnen een paar dagen zou betalen de gebruikelijke incassokosten van €49.95 zou moeten betalen. Het was terecht, dus ik heb die €10 betaald en wat schetst mijn verbazing; de brief van Ultimoo met incassokosten en ik "dien" binnen 5 dagen te betalen. Dus mail gestuurd dat ik al betaald had, daarop het verzoek voor een betalingsbewijs. Om verder gedoe te voorkomen heb ik hun een screenshot gestuurd en hun verzocht om mij op de hoogte te houden...... Na 2 weken stilte nogmaals per mail gevraagd voor terugkoppeling en het resultaat: noppes, stilte, geen bericht. Wat is nu de moeite om mij te laten weten dat het afgehandeld wordt? Maar als ik de klachten lees op Internet over dit bedrijf, bespaar ik me verdere moeite, Enigste dat ik hoop, is dat bedrijven die een Incassoburo in schakelen, een ander buro inhuren dan dit zielig excuus voor een buro !

    Sterke punten
    Duidelijk brief.

    Zwakke punten
    Foute incasso versturen, geen terugkoppeling of communicatie als blijkt dat er niets te halen valt.

    oplichters

    Uit het niet krijg ik een rekening van Ultimoo. Slechts een dikke 8 euro maar wel even 40 euro incassokosten erbij. Ze beweren drie herinneringen gestuurd te hebben wat niet waar is en bovendien weet ik niet waar de rekening over gaat.

    Sterke punten
    geen of je moet liegen als een sterk punt beschouwen Dit kunnen ze

    Zwakke punten
    onbeschofte dame aan de telefoon gehad. Echt shocking. Ik vertelde dat ik nooit drie brieven heb gehad. Ze geloofde me niet eens.

    Onterecht intrum justitie op me afgestuurd

    Kreeg uit het niets een brief van intrum justitia dat Ultimoo onder de naam dept purchase vind dat ik ze nog 380 moet betalen. En dat ze voorstellen dat ik maandelijks 47,80 ga betalen. Wel jammer dat aan die brief alleen het adres klopt. Naam klopt niet en het bedrag al helemaal niet. Het gaat om een andere S. van Rooij

    Sterke punten
    GEEN!!!

    Zwakke punten
    Ze hebben bij iemand met schulden mijn adres geplakt, omdat ik toevallig een naam heb die op zijn naam lijkt.

    Grof taalgebruik

    Ik had een vraag over een betaling die ik niet had gedaan, denkende dat ik opgezegd had. Als antwoord kon ik krijgen dat het mijn eigen schuld was. De tonen was erg neerbuigend, ik vroeg of dat anders kon, toen werd ze echt onvriendelijk. Dat moest ik maar zijn, toen ik van teleurstelling zuchtte, zo was ik nog nooit behandeld, zij ze " je kan nu wel zuchten" , toen ik daarop zei dat je zo niet met een klant praat, zei ze je bent mijn klant niet en ja daar weet u natuurlijk alles van, ik ben zelden zo onbeschoft behandeld, ik heb boos opgehangen. Ongeacht of ik een fout heb gemaakt, de klantenservice medewerkster hoort toch je vriendelijk te woord te staan? Ultimoo heeft hier de koude douche verdiend en deze medewerkster gauw de laan uit sturen, die doet Ultimoo geen goed.

    Sterke punten
    Aftroeven

    Zwakke punten
    Brutaal, grof in de mond

Bezoek Ultimoo Incasso

Schrijf je eigen review