Syncasso | Home Onze betrokken incassospecialisten en gerechtsdeurwaarders verzorgen uw gehele incassotraject en debiteurenbeheer. Met resultaat!

Syncasso Reviews

    Oplichters !!

    Wij zijn net verhuisd en krijgen op dit nieuw adres een brief van een bedrijf genaamd syncasso! Het zou gaan om een achterstand waar al tig herinneringen verstuurd zou zijn .. betreffende een energie bedrijf waar mijn vriendin iets zou hebben lopen .. m’n vriendin dat gare bedrijf gebeld en ik desbetreffende energie bedrijf.. bij energie bedrijf niks bekend op beide adressen. Bij syncasso zou dit al sinds 2019 zijn.. toen woonde zij niet eens in Nederland .. nog zo’n brief van die lui en ze kennen lachen

    Sterke punten
    Brieven versturen die niet voor jou bedoeld zijn

    Zwakke punten
    Alles

    betaling regeling

    slechtbedrijf ondanks betaling regeling opgestart ,toch je rekening vast zetten valt niet te bellen moet alles op site regelen ,vraagt veel aan dossier en admistratie kosten hoop dat ze ook nog eens zelf ,keer niets kunnen regelen en goed vast staan ,slecht doen slecht ontvang

    Door syncasso dakloos

    Huis kwijt door deze vieze bende, probeer al sinds dag 1 een regeling te treffen.
    Syncasso weigert dit continue en reageer vervolgens pas een week later.
    Zijn nu op het punt dat ik mijn huis kwijt raak, ze hebben mij tot het uiterste gepusht de consequenties zijn voor hun.

    Werkelijk belachelijk

    Met andere incasso bureaus prima ervaringen maar met syncasso bar slecht!! \\r\\nIk heb al geruime tijd een betalingsregeling bij syncasso lopen die ik netjes iedere maand betaal. Krijg ik ineens een mail waarin gezegd wordt: � U hebt de bovenstaande zaak ondanks eerdere schriftelijke sommaties en deurwaardersexploten nog niet tot een oplossing gebracht. Onze cliente wenst dat die oplossing er wel komt en zij heeft ons dan ook opgedragen verdere maatregelen tegen u te nemen. Eén van die maatregelen is het leggen van beslag op uw inkomstenbron. Of wij hebben die reeds achterhaald dan wel kunnen wij die via de daarvoor bestemde registers eenvoudig achterhalen.� \\r\\n\\r\\nWerkelijk schandalig uit het niets zo�n mail te sturen naar iemand die vanaf het begin af aan direct een betalingsregeling getroffen heeft en die netjes iedere maand nakomt. Vervolgens reageren ze niet op mail en zijn telefonisch onbereikbaar.

    Zwakke punten
    Mensen die alles na komen als nog vals beschuldigen en onder druk zetten.

    Werkelijk belachelijk

    Met andere incasso bureaus prima ervaringen maar met syncasso bar slecht!!
    Ik heb al geruime tijd een betalingsregeling bij syncasso lopen die ik netjes iedere maand betaal. Krijg ik ineens een mail waarin gezegd wordt: ‘ U hebt de bovenstaande zaak ondanks eerdere schriftelijke sommaties en deurwaardersexploten nog niet tot een oplossing gebracht. Onze cliente wenst dat die oplossing er wel komt en zij heeft ons dan ook opgedragen verdere maatregelen tegen u te nemen. Eén van die maatregelen is het leggen van beslag op uw inkomstenbron. Of wij hebben die reeds achterhaald dan wel kunnen wij die via de daarvoor bestemde registers eenvoudig achterhalen.’

    Werkelijk schandalig uit het niets zo’n mail te sturen naar iemand die vanaf het begin af aan direct een betalingsregeling getroffen heeft en die netjes iedere maand nakomt. Vervolgens reageren ze niet op mail en zijn telefonisch onbereikbaar.

    Zwakke punten
    Mensen die alles na komen als nog vals beschuldigen en onder druk zetten.

    Realistisch

    Menselijkheid ja zeker na een nare Corona periode. Geen werk , inwonend bij dementerende moeder , waar is luisteren gebleven bij problemen. Mensen verder de afgrond in helpen, van hun baan af helpen? Ben je dan trots.
    Schaamte moet je hebben als je zo ver gaat. Zeker als mensen laten zien dat ze willen maar dat er ook een limiet aan zit.
    In wat voor wereld leven wij?
    Om elkaar kapot te maken. Syncasso is een bedrijf die de menselijkheid is verloren.
    En als ik het lees is er niet 1 klacht maar zoveel. Ligt het dan alleen aan de mensen met schulden?
    Keihard en medogenloosheid, dat is wat ik zie en merk. Alles wordt duurder en syncasso wil alles. Al laat je zien dat je betaald pakken ze je keihard.

    Sterke punten
    Dat ze mensen kapot maken

    Zwakke punten
    Niet telefonisch te bereiken en er voor zorgen dat je je hoofd niet meer boven water kan houden

    Diven

    Syncasso zijn dieven die zich als gieren met mensen voeden. Ze helpen niet eens de geringste mate. Een bende oplichters die aan de rand van de wet opereert. Ik had een grote schuld, slaagde er op de een of andere manier in om bijna al deze dieven terug te betalen, ik had nog 120 € te betalen, de idioten brachten de zaak voor de rechter, het was € 700 en na 3 maanden is het € 1.500, wat een schandaal. Misschien kan ik deze idioten afbetalen. Ik zal de zaak toch voor de rechter brengen, omdat ik vermoed dat hun stomme belang niet legaal is. Indien nodig zal ik de zaak melden aan Straatsburg

    Sterke punten
    zich voeden met mensen

    Criminele organisatie

    Syncasso is de meest criminele organisatie die kennelijk onder de dekking van de wet hun werk kunnen doen!

    Sterke punten
    Leugen en bedrog

    Zwakke punten
    Menselijke maat.

    Een 2e kans!

    Iedereen verdient een 2e kans!

    En Syncasso verdient in mijn ogen een 2e kans nadat ze gisteren en vandaag hebben laten blijken dat ze serieus met mensen en klachten omgaan.
    Over de daadwerkelijke uitvoering kan ik nog niet oordelen maar ik vind het positief dat de deur niet dicht is gebleven toen ik aanklopte.

    Omdat ik graag eerlijk ben en omdat ik complimenten geef als mensen goed voor me zijn maar ik ook klaag en fel uit de hoek kom wanneer iets niet goed gaat vind ik dat ik nu moet zeggen/schrijven dat Syncasso een 2e kans verdient.

    Nadat ik gisteren witheet van woede was heb ik mijn review hier over Syncasso geschreven en heb ik daarnaast ook contact gezocht met één van de leidinggevenden van Syncasso.
    Ik heb hem/haar een kopie van mijn review die ik hier geschreven had gestuurd en ik kreeg vervolgens een vriendelijk bericht dat hij het zou uitzoeken en dat hij er later bij mij op terug zou komen.
    Ik heb toen een bericht gestuurd om aan te geven dat ik blij was dat ik een reactie had gekregen en ik heb een aanvullend bericht geschreven waarin ik mijn situatie en wat er verkeerd was gegaan heb uitgelegd om direct een volledig beeld te geven. Dat bespaart beide partijen veel tijd en energie.
    Even later kreeg ik het bericht of een collega mij vandaag in de middag mocht bellen. Uiteraard wilde ik dat graag. Vanmiddag ben ik netjes zoals afgesproken door een uiterst vriendelijke heer van Syncasso gebeld en hij zei tegen mij dat hij het betreurde dat het zo gelopen was. Hij luisterde rustig naar me, liet me uitspreken en ik voelde mij gehoord. Hij heeft aangeboden om de zaak voor mij op een goede manier op te lossen en ik heb van mijn kant toegezegd dat ik hem per mail nog de bij hun in het dossier ontbrekende loonspecificaties zou sturen zodat hij met eigen ogen kon zien dat het klopte wat ik zei en hij daardoor ook de juiste bankgegevens van mij zou hebben.
    Ook toen ik een opmerking maakte over het feit dat men “de betalingsregeling” die op de website van Syncasso wordt aangeboden tweeledig op kan vatten en je als “schuldenaar” eerder verder in de problemen komt als je op die knop drukt dan dat het je vooruit helpt, luisterde hij aandachtig en zei hij dat ze daar ook naar zouden kijken.
    Ik kreeg de belofte dat hij ook zou kijken of hij nog wat kosten in mindering kon brengen dus ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Hij gaf aan dat, nu ik zijn contactgegevens had, ik direct contact met hem op mocht nemen als zou blijken dat er iets niet goed zou gaan.
    Het is voor mij nog niet duidelijk wat er wanneer gebeurt en wanneer en hoe het exact wordt opgelost maar ik heb wel het vertrouwen gekregen dat het zorgvuldig wordt opgelost.
    En daardoor slaap ik vannacht vast een stuk beter. Al het gedoe van gisteren en de eerdere keren negatief telefonisch contact met een medewerker van Syncasso heeft me zo veel stress en negatieve energie bezorgd dat ik vannacht wederom nauwelijks heb geslapen.
    Op basis van de manier waarop ze met mijn klacht zijn omgegaan en In afwachting van de goede oplossing geef ik Syncasso nu een veel betere beoordeling.
    Zodra het dossier bij Syncasso gesloten is zal ik hier weer een review schrijven en ik ga er nu vanuit dat die vele malen beter is dan mijn 1e review.

    Nogmaals voor de duidelijkheid, deze positieve review gaat over hoe de leidinggevenden van Syncasso NU met mijn klachten en met mij omgaan.
    Die ervaring is zeer positief.

    Het gaat niet over het contact met de eerder betrokken medewerkers.
    Daar draait mijn maag namelijk nog steeds van om als ik er aan denk.
    Ik kan uiteraard vergeven maar om alle ellende te kunnen vergeten heb ik wat meer tijd nodig.

    Sterke punten
    Vriendelijkheid, betrokkenheid, oplossingsgericht

    Zwakke punten
    Gebrek aan kennis/de juiste informatie, en het gebrek aan respect en inlevingsvermogen van de “specialisten” (de medewerker) die je normaal gesproken aan de telefoon krijgt. Niet elk mens met een openstaande schuld is een leugenachtige oplichter en/of wanbetaler. Een betalingsachterstand kan ook door ziekte of andere ellende ontstaan.

    ASOCIAAL!

    Wat een ASOCIALE manier van werken hebben jullie. De directie schrijft dat het een uitdaging is om innovatief en creatief met zaken om te gaan maar communiceert dat kennelijk niet naar de medewerkers. (Ernstig zieke) Mensen
    maandenlang snoeihard en ijskoud hun toch al flink geslonken inkomen afpakken en dan ook nog bijna hun volledige vakantiegeld afpakken terwijl jullie nog maar recht hebben op +/- € 65,- Ja dat bedrag wordt dan wel teruggestort als het zo blijkt te zijn. Ik heb het bewijs voor me liggen dus ik weet dat het zo is. Ik ga een klacht indienen en meld me bij de kamer van gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. De medewerker die ik sprak bij Syncasso hield zich in mijn geval niet aan de nieuwe wetgeving die ervoor moet zorgen dat mensen niet verder in de schulden geraken door incassobureaus en gerechtsdeurwaarders. Eens een dief altijd een dief? Eens iemand met schulden, altijd iemand met schulden? Ik ben een gevalletje TOESLAGENAFFAIRE in het kwadraat en jullie hebben er geen boodschap aan. Dat een bedrag á € 120,- kan oplopen tot een bedrag van € 1085,- terwijl iemand meerdere keren voor zijn/haar leven moet strijden is al erg genoeg. Dank aan de medewerker van ACHMEA die dit dossier naar de rechtbank heeft gestuurd terwijl bekend was dat ik problemen met mijn gezondheid had. U had die € 120,- echt wel van mij gekregen. Nu is het een buitensporige en snoeiharde plundering van een ziek mens geworden.
    Het pleit niet voor Syncasso dat hun medewerkers; eerst de verkeerde informatie verstrekken, mensen afblaffen aan de telefoon, mensen van Syncasso zich niet netjes hoeven voor te stellen met voor- en achternaam terwijl je zelf je naam, adres en geboortedatum moet geven en ze de beschikking hebben over al je gegevens. De medewerkers worden “specialisten” genoemd, wilt u mij uitleggen waar ze nog meer in gespecialiseerd zijn want ik heb alleen de specialisatie “arrogantie” mogen ervaren. Ga maar in de hoek staan om je te schamen want Syncasso zakt op alle fronten als het gaat om een waardige vorm van incasseren.

    Sterke punten
    Arrogantie

    Zwakke punten
    Te veel om hier op te schrijven!!

    Meedogenloos onmenselijk

    Het zijn meedogenloze mensen ,ik heb 5 jaar lang van � 587 per maand moeten leven ,omdat mijn zoon met een verstandelijke beperking bij mij woonde\\r\\nSyncasso ontzettend veel email gestuurd met mijn inkomen en dat ik het niet kon betalen ,ze mochten ook niks pakken vanwege dat ik ver onder de beslagvrije voet zat\\r\\nNu heb ik sinds vorig jaar AOW en Syncasso ging gelijk beslag leggen op mijn AOW ,3 keer beslagvrije voet aan moeten passen ,ze houden ff 194 euro in,plus mijn vakantiegeld ,onze hond moet een ooroperatie ,ik heb een verzoek ingediend voor mijn vakantiegeld ,maar keihard werd het afgewezen ,ik kan niet meer rondkomen heb huurverhoging energie verhoging, alles is duurder, verzoek ingediend of het 50%minder ingehouden kan worden,en dat het ook al op TV alles is geweest\\r\\nZe doen het niet!! Mijn hond mag kapot gaan,en ik kom door hun nog meer in de problemen ,wat is dat een vies meedogenloos incasso bureau\\r\\nGeen woorden voor\\r\\n

    Sterke punten
    Onmenselijk totaal geen greintje begrip

    Zwakke punten
    Als je teveel mailt krijg je geen antwoord meer

    niet te geloven

    inmiddels ben ik al 2/3 jaar bezig met syncasso het gaat zich om onterechte kosten wat ze vanuit Camelot vastgoed beheer hebben gekregen voor energierekeningen over 10 jaar geleden, ik heb er zelf maar 2 jaar gewoond! Toen ik de rekeneningen kreeg heb ik en toen voormalig huisgenoot uren besteed aan camelot waar onze energie en kosten niet verklarenvan welke lerencier e.d .... Toen ben ik verhuisd uitgeschreven op het adres en ineens1,5 maand geleden kreeg ik ineens telefoon van mijn werkgever dat ze beslag wilden gaan leggen op mijn loon meerdere malen contact gezocht maar kwam er niet doorheen Of ze zeggen dat ze in hun rechten staan. Camelot heeft ons toen ik was uitgeschreven toegezegt dat het in orde was bevestigingen hebben we toen ook naar syncasso gestuurd inmiddels is de rekenign bijna 4000,- geworden. Ze zeggen ook dat ik brieven van dagvaardigingen had moeten krijgen ze hebben het naar het adres gestuurd waar ik toen woonde we zijn nu bijna 3 jaar verder!! nu vandaag kreeg ik mijn loon met een aftrek dus, zojuist telefonisch contact gehad met zn onterechte uitspraken wilden ze me nieteens de stukken sturen hoe ze volgens hun zeggen in het recht staan na een hele discussie nu wel.......Ik heb erna gelijk contact opgenomen met,Sociaal verhaal en die gaan me verder helpen. dus mensen neem contact op met Sociaalverhaal.com of deel je eigen ervaring want deze praktijken moeten gestopt worden!!!!

    Vreselijk

    Al 3x beslaglegging gehad onterecht..duurd lang eer we t terug hadden..nu wederom zonder aankondiging beslaglegging, dit terwijl wij gedupeerde zijn Kinderopvangtoeslag, dit weten ze,ook klopt t bedrag niet.meerdere malen contact gezocht.geen response terug.kan vaste lasten niet betalen.ben ook nog eens heel ziek.t put mij uit.

    Sterke punten
    Gern

    Zwakke punten
    Onverbiddelijk

    Asociaal bedrijf, geen begrip

    0 begrip uit dit bedrijf, heb twee jaar lang met de hoofd onder water gezeten aangezien sommige mensen wel zijn getroffen door corona.
    Dit bedrijf is dat niet en kan dus ook niet meeleven met de situatie.

    Heb onderhand 50 mail contactjes gehad, waar ik eigenlijk alleen een mail terug krijg met een rechtzaak dreiging.
    Het is zo simpel hoe dit bedrijf in elkaar steekt, dreigen dreigen dreigen.

    Het word tijd dat de waakhond dit bedrijf met de grond gelijk maakt.

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Alles wat ze doen is een zwakte punt, amateurs

    Oplichters

    Ik ontvang een mail over achterstand , ik kon online betalingsregelen aanvragen. Ik doe dat en krijg ik bevestiging dat betalingsregelen geaccepteerd. Over een week krijg ik dagvaard van rechtbank met nog hoger kosten er bij voor het zelfde dossier.
    Syncasso is een moordenaar, ze hebben geen begrip voor situaties. zij willen jou pakken met extra kosten. Ik heb nu advocaat, wij gaan zeker winnen van de oplichters.
    Syncasso moeten afgesloten worden, ze maken mensen kapot.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Moeilijk

    Het is gewoon een kutzooi totaal niet meedenkend geen bergip respect niet meewerkend moeilijk doen zelfs als er schuldhulpverlener tussen zit ook die dringen niet door hun botte koppen

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Alles meeleven en meewerken is een groot probleem voor hun

    Zeer asociaal

    In november een brief gehad dat ik bij mijn zorgverzekering nog een bedrag open had staan, na iedere maand een betaling gedaan te hebben krijg in een brief binnen dat ik word opgeroepen voor een bulkzitting ik dacht echt wat is dit nou weer, contact met ze opgenomen nadat ik eerst 15 min in de wacht heb gestaan wat rond uit belachelijk is eindelijk een medewerker van deze debielen instelling aan de lijn ik leg mijn verhaal uit en zeg dat het belachelijk is na 2 maanden gelijk met een zitting aan te komen en dat dit geen manier is om met mensen om te gaan! Gooit ze zonder iets te zeggen zo de Hoorn erop!! Vandaag gelijk het resterende bedrag overgemaakt om meteen van deze vraatzuchtige geld Wolfen af te zijn wat een super asociaal malafide schijtbedrijf snap echt niet dat dit soort bedrijven hier in Nederland mogen bestaan! hoop echt dat dit bedrijf met al hun schijt medewerkers een keer plat gaat gatverdamme om op te spugen dit bedrijf

    Sterke punten
    Geen enkele grooste schijt bedrijf van Nederland

    Zwakke punten
    Alles volgens mij komen deze medewerkers allemaal rechtstreeks uit een gesticht

    Oplichting

    Helaas aangifte van fraude moeten doen. Opeens veranderen ze de hoofdsom met €12000 zonder geldigheid. Het kost veel energie om dit oplichtingsbedrijf te laten zien waar ze mee bezig zijn.

    Sterke punten
    geen enkel

    Zwakke punten
    fraude, oplichting, zelfs een gerechtsdeurwaarder volgt niet de juiste procedures

    Denken dat het een simpele incasso is

    Wat een naar bedrijf dat syncasso.
    Ik heb nooit een rekening of herinnering etc ontvangen van de KVK.
    Toen syncasso op de stoep stond had ik geen idee waar ze voor kwamen. Netjes gemeld hoe het zit en zij zouden contact opnemen met de KVK. Die zouden mij weer contacten.
    Na dagen niks gehoord te hebben zelf maar met syncasso contact opgenomen.
    Zeggen ze dat ze niks hebben gedaan en dat ik gewoon moet betalen incl hun kosten.
    Heb gezegd dat gaat nooit gebeuren.
    Ze gingen de rekening opvragen en de herinneringen etc.
    Kreeg ik een brief van syncasso. Je moet alles gewoon betalen en bijgesloten zitten de rekening en de herinneringen. Wel leuk , er zat niks bij.
    Weer contact opgenomen met syncasso. Na veel geouwehoer eindelijk de rekening gekregen via de mail en deze gelijk aan de KVK voldaan.
    Ik zei zo is het klaar. Graag afhandelen met de KVK.
    Ook de KVK op de hoogte gesteld.
    Bleef syncasso maar doorgaan en heb ze aansprakelijk gesteld voor de kosten.
    Compleet dossier aan ze aangeleverd en de rekening van mij van 200,- ex btw dat ze die moeten voldoen.
    Maar nee ze reageren niet eens.
    Paar dagen later sturen ze een mail dat het dossier gesloten is.
    Van de KVK hoor ik trouwens ook niks.
    Heb ze gemaild dat het fijn is dat ze het dossier gesloten hebben, maar neemt niet weg dat ze mijn vordering op syncasso wel even moeten voldoen.
    Kreeg net weer een mail dat ze dat niet gingen doen.
    Als er mensen zijn die hetzelfde hebben, ik heb de brief klaar die je zo kan sturen naar ze. Dus laat maar weten.
    Hoop dat ze nooit meer incasso's voor elkaar krijgen.
    Beoordeling een 1 ster, zelfs dat is al teveel

    Sterke punten
    Zeiken

    Zwakke punten
    Alles , werken mensen zonder enig verstand

    Syncasso blamage

    Wederom een nasleep van drama syncasso , vorige klachten nog geen eens een reactie gehad .
    Krijg je een dreig brief over sommaties , huisbezoek niet betalen .
    Opend staand bedrag waar ze niets van afwisten Ed.
    Whaha lachen joh sinds januari na complete radiostilte van dit bedrijf waar je geen afspraken mee kunt maken want dat trekken ze toch weer in al heb je het zwart op wit , e-mails die je nooit heb ontvangen en als je om de data gegevens vraagt stoppen ze . Wettelijke termijn 14 dagen voor behandelen van klachten doen ze niet aan .
    Nu valse aantijgingen weer , proberen te ontkennen want ze zelf tegen de rechtbank hebben gezegd . En de factuur nummers komen ook overeen met de facturen in de vordering van vorig jaar . Schiet mij maar lek alles wat je als beëindigde gerechtsdeurwaarder voor moet staan gooi je op 1 pagina op straat . En dan reclame maken dat je goede communicatie doet Ed voor je klanten .
    Laat mij niet lachen . Ben nog steeds opzoek naar mensen die 1 front willen vormen ben al bezig met juridisch advies

    Sterke punten
    Niet te vertrouwen , dit zijn geen beëindigde mensen of die gene die onder de bevoegde de zaak behandelen zijn niet bekwaam en spuwen er op los . Dit zijn nog de sterke punten . Zie eerde referentie van mij

    Vreemd bedrijf

    Ik krijg een hele berg brieven met aanmaningen en verhogingen van een willekeurige rekening met incassokosten. Geen idee waar deze rekening van is, en als je ze belt verwijst een ingesproken bericht je weer door naar de website. Tel. nr. Is dus volstrekt nutteloos. De website ziet er schimmig uit en werkt ontzettend slecht. Bij het indienen van een klacht kan je 14 dagen wachten. Dit zou eigenlijk verboden moeten worden. Geen zaken doen met dit malafide bedrijfje!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ontzettend slecht geoptimaliseerde website
    Geen mogelijkheid om een fatsoenlijke regeling op te vragen zonder je hele levensverhaal met hen te delen. ( Nee bedankt )

    Extreem slecht bedrijf

    Vergeleken met andere incasso bureaus proberen ze je bang te maken en regelingen te treffen die niet te betalen zijn. Ook was er een rechtszaak geweest zonder dat ik hier over een brief had ontvangen.

    Klantenservice was een nachtmerrie. Daar kun je totaal niet mee praten. Extreem onbeleefd hoe erg ook je best doet voor een betalingsregeling blijven ze maar zeggen dat ze dit niet gaan doen en dat ik moet stoppen met smeken. geldwolven. als je ooit met dit bedrijf temaken krijgt dan heb je extreem slecht geluk.

    Maffiosi

    Telefonisch onbereikbaar.
    Betalingsregeling afsluiten kan alleen online en als je een bedrag voorstelt dat je kunt missen is dat te weinig en dwingen ze je meer te betalen. Nou mooi niet dus. Werkelijk hopeloos bedrijf.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    De rest.

    Werken niet volgens de regels!

    Dit bureau werkt NIET volgens de regels, zijn niet transparant mbt verwerken betalingen, niks is terug te zien, denken met een bullshit verhaal je af te kunnen wimpels. Klacht bij KBvG is zinloos aangezien Syncasso een positie in het bestuur van KBvG bezet, hoezo 2 petten op hebben???

    Sterke punten
    Liegen en bedriegen en wet negeren

    Zwakke punten
    Liegen en bedriegen en wet negeren

    Oplichters bedrijf

    Mijn ervaringen zijn erg slecht.Het zijn vreselijke mensen die er werken.Ze hebben geen gevoel voor mensen hun problemen.Het zijn geldwolven.\ooit behulpzaam.Ook al betaal je elke maand netjes af .Dan gooien ze je nog voor de rechter .Niet normaal .Ik ben heel boos op Syncasso

    Sterke punten
    Liegen .stelen,Het zijn grote oplichters ,Het is een heel slecht niet te vertrouwen deurwaarderskantoor .Ga nooit met ze in zee .

    Zwakke punten
    Ze luisteren nooit .Ze zijn niet menselijk ,Ze doen wat ze zelf willen, Ze houden geen rekening met mensen.


Bezoek Syncasso

Schrijf je eigen review