Klanten kunnen gebruik maken van de payment service van Lindorff. Deze dienst stelt de klant in staat om consumenten op een later moment te laten betalen. Hierdoor heeft men de mogelijkheid om veel meer te verkopen zonder dat men ook meer krediet moet verlenen. Deze mogelijkheid geeft de consument namelijk de mogelijkheid om een factuur achteraf in termijnen te voldoen. Alvorens de aankoop plaatsvind, vindt er eerst een kredietbeoordeling plaats van de debiteur van de klant. Op basis van die beoordeling zal worden bepaald in hoeveel termijnen en welk bedrag betaald moet worden. Vanaf dat moment neemt Lindorff de aankoop van de klant over. Payment Services omvat het complete credit management proces van scoring tot aan de kredietbeslissing en het gehele facturatieproces, het innen van de gelden. Klanten hebben ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de klantenservice van Lindorff welke dan volledig ter beschikking staat van de eindklant. Deze service kan ook worden afgestemd op specifieke behoeften van het bedrijf van de klant. Men kan deze dienst onder een eigen merk uitbrengen of onder het Lindorff merk: "Bill".
Daarnaast kunnen bedrijven c.q. klanten ook gebruik maken van de facturatie dienst van Lindorff. Klanten kunnen hierbij hun volledige facturatie- en debiteurenproces uitbesteden. Voor de meeste bedrijven zijn facturering, debiteurenbeheer en -administratie weliswaar essentieel, maar geen kernprocessen. Het blijft meestal onopgemerkt totdat er iets mis gaat en of gewijzigd moet worden. Met de Lindorff's facturatiedienst kan men rekenen op een flexibel, schaalbaar en modern factureringsproces. Uitbesteding van de factuuradministratie en debiteurenbeheer aan Lindorff biedt heel wat voordelen. Men kan onder andere denken aan professionele en gestandaardiseerde facturerings- en debiteurenprocessen, aanzienlijke kostenbesparingen, de vaste kosten worden variabele kosten, up-to-date processen zonder bijkomende (project-) kosten en/of investeringen in ICT, verbetering van transparantie en voorspelbaarheid en nog veel meer. Dit bedrijf biedt klanten kortom professionele en transparante oplossingsmodellen.
Het komt ook heel vaak voor, dat bepaalde facturen te laat of niet worden betaald. Het kost een bedrijf natuurlijk veel energie, tijd en geld m openstaande rekeningen te gaan verhalen bij cliënten. En hoe langer een factuur blijft liggen, hoe groter de kans dat er niet betaald gaat worden. In dit geval zou een goed debiteurenproces goed van pas komen. Lindorff biedt klanten de mogelijkheid om hun debiteurenbeheer over te nemen en direct actie te ondernemen in gevallen waar een factuur dreigt te vervallen en of vervallen is. In dergelijke gevallen moet er snel, efficiënt en met gevoel gewerkt worden. Het voordeel hiervan is dat bedrijven tijd en geld besparen, minder werkdruk, er is op gegeven moment een lagere debiteurenstand en een hoger rendement, er is sprake van continuïteit binnen de cashflow van het bedrijf en nog veel meer. Bedrijven en of organisaties kunnen ook gebruik maken van andere mogelijkheden van Lindorff om te voorkomen, dat een persoon vergeet te betalen en of te laat betaald. Men kan gebruik maken van mogelijkheden als outbound bel diensten, het versturen van herinneringen en het versturen van WIK brieven. Tijdens het inzetten van deze acties stuurt Lindorff altijd aan op directe betalingen.
Klanten kunnen ook een incassotraject starten bij Lindorff. Er worden in de praktijk optimale resultaten bereikt in incassotrajecten door de inzet van ruime ervaring, verregaande efficiency en slimme behandelingsmethoden. Er is ook een professionele call center, die gebruik maakt van de nieuwste technieken zoals powerdialing en predictive dialing. Naast e- mail en sms worden profitletters en informatieve folders ingezet om consumenten te laten betalen. Ook maakt Lindorff gebruik van AcceptEmail waarbij consumenten met één druk op de knop hun vordering kunnen betalen in een iDEAL omgeving. In het after-incassotraject van Lindorff blijven alle vorderingen voor de wettelijk toegestane duur in de database staan. Vorderingen die niet of niet volledig zijn geïnd, worden periodiek beoordeeld. Op verschillende momenten worden opnieuw de verhaalsmogelijkheden van de relatie onderzocht.
Bedrijven en of organisaties die vragen, opmerkingen en of gebruik wensen te maken van de diensten van Lindorff kunnen via de volgende gegevens contact opnemen met de helpdesk van Lindorff. Telefoon: +31 (0)88 222 5240 E-mail: [email protected]
Communicatie cursus nodig
Lindorff benadert mijn dochter voor een betaling van een openstaand bedrag bij KPN. Er staat niets open, mijn dochter had de telefoon in gebruik maar is niet de klant. Dat is doorgegeven aan KPN die de gegevens zouden wijzigen. Ze wordt om 5 uur s ochtends gemaild, voortdurend gebeld en er zijn brieven gezonden naar een adres waar we 5 jaar geleden al verhuisd zijn. Dochter probeert dit uit te leggen en wordt afgebekt door telefoniste. Kan iemand het bedrijf bijscholen, zelfs al had ik een betalingsachterstanden dan geeft dat nog geen reden om onbeschoft te worden. ik lees dat interim Justitia ze samenwerkt. Nieuwe strategie? Betalen om van die stalkers af te komen? Bah wat een praktijken
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie organisatie presentatie
Nare mensen
Of ik even 60.000e binnen een week wil betalen. Dat was een oude rekening uit 1992!? Ik laat dit natuurlijk uitzoeken door mijn advocaat
Sterke punten
Geen
schadebedag uitbetalen
in augustus 2015 heb ik Lindorff wettelijk aanprakelijkheid gesteld met een schadebedrag van € 15.000. deze hebben ze tot heden niet uitbetaald en nu dreigen ze met een deurwaarder. hierdoor zijn ze in gebreken in de brief staat dat ik GEEN mede werking verleend om mijn privé gegevens aan derden te geven. ze krijgen hierdoor een extra schadebedrag erbij van € 25.000 deze kan oplopen naar € 1.500.000 euro. op 11dec 2015 om 12.16 heeft hun medewerker mijn ernstig bedreigd en de telefoon neergeld.
Sterke punten
G E E N LINDORFF is zelf ernstig in gebreken met de dwangsom boete uitbetalen
Zwakke punten
niet voor woorden....
Onethische graaiers zonder normbesef
Lindorff BV een groep onethische graaiers zonder enig empatisch vermogen en normbesef. In de veroordeling van anderen, pleiten zij zich vrij bij incassofraude.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alleen maar
In de veroordeling van anderen, pleit Lindorff zich vrij van incassofraude
Lindorff BV, is werkzaam voor de ABNAMRO zij houdt zich niet aan de wettelijke kosten rond berekening. Hetgeen voor de schuldenaar inhoudt, dat kosten tot verdere wanbetaling leiden. In geval van een opdracht vanuit de ABNAMRO, schrijft Lindorff BV zonder voor aankondiging alvast de incassokosten van uw rekening af. Meestal ontvang je een week erna een brief. Een schuldenaar wordt ineens geconfronteerd met een te hoge nota, de ABNAMRO werkt aan deze situatie mee. Zij is in dit geval de schuldeiser en geeft toestemming tot de afschrijvingen. Dit is immers de schuldeiser, hiermee passeert het incassobureau de wetgeving. In de veroordelingen van andere (zonder tussenkomst van een rechter) pleiten zij zich alvast vrij rond incassofraude. Lindorff BV werp zich dus op als een gerechtsdeurwaarder, maar dat zijn zij niet.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar
Arrogante en intimiderende incassoclub die regelmatig de wet overtreedt
Lindorff is een arrogante incassoclub die regelmatig de wet overtreedt. Mensen worden met z.g. ''schulden'' gestalkt, worden zeer onbehoorlijk te woord gestaan en als een crimineel behandeld. De wet op de incassokosten die m.i.v. 1/7/2012 in werking is, wordt niet nageleefd en dus worden er onterecht incassokosten geïnd. Wanneer je protesteert word je afgeblaft, maar pas wanneer je er een advocaat op zet krijg je er een voet aan de grond. In ons geval heeft de jurist van de rechtsbijstand er een brief aan gewijd en werden de onrechtmatig geinde incassokosten ter hoogte van meer dan 4000 euro (!!!) terug gestort. Uitkijken dus met deze club. Hun handelswijze is intimideren, angst zaaien met dreigementen. Een brief op fatsoenlijke toon weet men niet te schrijven. Bent u ondernemer, niet in zee gaan met deze club, dan ben je je klant zeker kwijt en is zeker geen visitekaartje voor je bedrijf. Bent u het slachtoffer van deze club, niet zwichten voor de dreigementen. Vraag om bewijs van hun stellingen en ga nooit zomaar betalen om ervan af te zijn. Dat is mml precies waar ze op uit zijn. Check of de wetgeving omtrent de incassokosten wel is nageleefd en of er een zg. 14 dagen brief met aankondiging incassokosten is verstuurd. Is dat niet het geval, dan mogen er geen incassokosten in rekening worden gebracht. Vraag schriftelijk om bewijs van hun stellingen. En als men nergens op reageert en u bent niet in gebreke en Lindorff dreigt u te dagvaarden, laat het dan maar gewoon gebeuren. Tot 25.000 euro behandelt de kantonrechter dit en heeft u geen advocaat nodig. Heeft u een rechtsbijstandverzekering, geef de zaak dan daar in behandeling. Onhou dat in Nederland ALTIJD geldt: wie stelt die bewijst. Dus Lindorff zal bewijzen moeten leveren van haar stellingen. Maar blijft dat u de dreigementen en intimidaties maar moet proberen naast u neer te leggen. Dit bedrijf weet en kan niet anders!! Ze zijn dan wel lid van de NVI, voor wat dit waard is.
Sterke punten
GEEN positieve, zijn goed in intimidaties, bedreigingen en oneerlijke handelspraktijken
Zwakke punten
Eerlijke handelspraktijken, rechtvaardigheid, fatsoen, rekenen