Incassospecialisten �n gerechtsdeurwaarders: GGN heeft ze allebei in eigen huis. Een unieke combinatie waardoor we een brede, toonaangevende organisatie op het gebied van creditmanagement zijn. GGN heeft 27 incasso- en gerechtsdeurwaarder-vestigingen verspreid over heel Nederland. In de loop der jaren hebben we een waardevol netwerk opgebouwd waarin gedegen kennis van de lokale markten en de regionale wet- en regelgeving centraal staan.

Reviews over GGN

  • Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar

    Door E Ozorio op 5 maart 2019 Reageer
  • Het bedrijf, voor zo ver je het een bedrijf kunt noemen, verschuilt zich! Niet te bereiken, geen antwoord op vragen. Maar wel loopt de brievenbus over met aanmaningen. Een zeer arrogant en brutale manier.
    Wij gaan dan ook stappen ondernemen, en als dat nodig is ook kwaadschiks !

    Door P.Start op 30 januari 2019 Reageer
  • Wat een drama dit incassobureau.
    Zeer slecht contact te krijgen.
    Blijven maar nota'ssturen steeds hogere koste. Reageren niet op contact formulier

    Sterke punten
    Alleenmaar slecht

    Door Nathalie op 30 januari 2019 Reageer
  • Via GGN gemaand om een niet ontvangen faktuuur van CAK te betalen.
    GGN doet navraag bij CAK en "faktuuur" wordt opgevraagd en getoond: Zonder briefhoofd. Bezwaar is niet ontvankelijk. 2e bezwaar is "niet ontvangen". Telefonisch slecht bereikbaar, terugkoppeling duurt weken en als consument moet je binnen 4 dagen reageren.

    Sterke punten
    Zich verschuilen achter hun opdrachtgever, verwijzen naar internet, "alles begrijpen" maar niets zinnigs zeggen over foute vordering.
    Welwillende consument opzadelen met hoge kosten.

    Zwakke punten
    Opdrachtgever niet wijzen op hun nalatigheid.

    Door Jocelien op 25 september 2018 Reageer
  • Ik was opdrachtgever van 100+ dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan €1.000.000,00 en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen €20.000,00 weten te incasseren.

    Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig +/- €80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is.

    Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurt bijna nooit.

    Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was.

    Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN 'betalen of leeghalen' een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN. Het staat u vrij om contact met mij op te nemen om ervaringen uit te wisselen

    Sterke punten
    geen

    Door h van de Ven op 17 juli 2018 Reageer
  • GGN is een slecht incassobureau. Communicatie is waardeloos, online "volgsysteem" wordt niet up to date gehouden en er ontbreekt informatie. Je moet eerst betalen alvorens zij stappen ondernemen. Nog een enkele incasso heeft tot succes geleid. Van een Belgisch bedrijf werd door GGN gezegd dat dit failliet verklaard was, echter ging het om een gerechtelijke organisatie. GGN had dossier gesloten maar ben zelf doorgegaan en nu is de gerechtelijk organisatie achter de rug en krijgen wij toch een gedeelte van de vordering. Inmiddels heb ik een bij GGN openstaande vordering en andere vorderingen bij een gespecialiseerde advocaat neergelegd...binnen 2 weken resultaat! Dus ondernemers , voor BtoB ga niet in zee met GGN, weinig kennis, slechte communicatie en ongelooflijk traag!!!

    Sterke punten
    facturen sturen zonder dat er iets voor gedaan wordt...

    Zwakke punten
    Ronduit slecht!

    Door Avandenbergh op 20 juni 2018 Reageer
  • In mijn geval hebben ze geen enkele informatie verstrekt over een achterstallige betaling, wat bij automatische incasso natuurlijk erg vreemd is. Achteraf hoorde ik dat er een rechtzaak was geweest zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Wacht nu al meer dan een jaar op teruggave.

    Sterke punten
    Goede oplichters

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, houden bewust informatie achter.

    Door Kuipers op 22 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • ze leggen loon beslag op gesloten dossier
    loon beslag zonder vonis van de rechtbank
    we moeten 129 euro terug krijgen maar ze komen niet uit hun eigen worden,, waardeloos incasso buro

    maar ik ga hier mee verder het zijn oplichters

    Door waarom op 16 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik was opdrachtgever van 100 dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan 1.000.000 euro en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen 20.000 euro weten te incasseren.

    Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig /- ? 80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is.

    Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurd bijna nooit.

    Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was.

    Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN ? Betalen of leeghalen? een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Door Hvd Ven op 1 maart 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • oke het is nooit leuk om met een deurwaarder / Incassospecialist
    te doen te hebben.
    maar dit bedrijf zorg wel voor een duidelijke en goede communicatie
    En denkt samen tot een goede oplossing.
    Ben al vanaf 2006 bij GGN en tot heden nog geen spijt van.


    Sterke punten
    Goede samen werking
    Denkt met je mee voor een goede oplossing

    Zwakke punten
    Voor mij zelf eigenlijk geen nadelen .

    Door Jos op 15 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Februari 2014 zijn wij (een Gastouderbureau) een zaak gestart tegen een debiteur die ons nog € 1.608,75 verschuldigd was. Langs GGN in Middelburg gegaan, dossier aan laten maken. Toen begon de ellende…

    Ze gaven bij onze debiteur het verkeerde bedrag door, ze hadden het over € 815, dit heb ik tot 3 keer toe moeten doorgeven aan GGN dat het om € 1.608,75 ging.

    Toen kwamen alle (ons al bekende) smoesjes van de debiteur, het bedrag zou overgemaakt zijn (ze had zelf rekeningafschriften gemaakt en GGN gelooft dit dus en controleert niets!) Later bleken ze dus vervalst te zijn

    GGN tegen ons: we hebben haar advocaat gesproken en alles wordt vanmiddag geregeld. Gevraagd of GGN haar advocaat gebeld had of hij hen, en jawel hoor, de advocaat had GGN gebeld. Waarop IK aan GGN heb gevraagd of ze willen kijken of deze advocaat wel bestaat en ja hoor, natuurlijk bestond deze advocaat niet en GGN trapt er gewoon weer in!

    Kan een boek schrijven over wat er allemaal fout is gegaan dus op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik gevraagd heb om het voor de rechter te laten komen. Nee zei GGN, dat zou zonde van je € 500 zijn want onze ervaring is dat het niets uitmaakt met deze wanbetaler. In de maanden daarna nog een paar keren aangegeven dat ik het voor de rechter wilde laten komen maar nee, was niet verstandig zeiden ze. Daarna nooit meer iets vernomen van GGN en ineens krijg ik twee weken geleden een brief van GGN waarin aangegeven wordt dat ik het voor de rechter kan laten komen voor € 750!!!! Dus al die keren dat ik het wilde was het € 500 en nu willen zij het en is het ineens € 750… Ik heb een best pittige brief terug gemaild met de vraag waarom zei nu ineens wel denken dat het zin heeft en je raad het al, Gewoon weer geen reactie van GGN.

    Ik begrijp echt niet dat een incassobureau die alle smoesjes wel eens aan zullen horen alles aanneemt wat zo’n wanbetaler zegt. Schandalig, echt waar!

    Sterke punten
    helaas niet eentje

    Zwakke punten
    alles

    Door E. Jansen op 26 juni 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek GGN

Schrijf je eigen review over GGN



IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Incassobureaus