Bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro. Ik kan niet adviseren hier een vordering uit handen te geven. Proces is niet meer te stoppen na betaling klant en er worden enorme kosten in rekening gebracht voor 1 minnelijke brief (> 2500 euro)
Sterke punten paarse krokodil
Zwakke punten digitale paarse krokodil, geen contact met mensen mogelijk of zeer zeer moeizaam. Enorme kosten voor 5 minuten werk.
Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.
Het bedrijf, voor zo ver je het een bedrijf kunt noemen, verschuilt zich! Niet te bereiken, geen antwoord op vragen. Maar wel loopt de brievenbus over met aanmaningen. Een zeer arrogant en brutale manier.
Wij gaan dan ook stappen ondernemen, en als dat nodig is ook kwaadschiks !
Via GGN gemaand om een niet ontvangen faktuuur van CAK te betalen.
GGN doet navraag bij CAK en "faktuuur" wordt opgevraagd en getoond: Zonder briefhoofd. Bezwaar is niet ontvankelijk. 2e bezwaar is "niet ontvangen". Telefonisch slecht bereikbaar, terugkoppeling duurt weken en als consument moet je binnen 4 dagen reageren.
Sterke punten Zich verschuilen achter hun opdrachtgever, verwijzen naar internet, "alles begrijpen" maar niets zinnigs zeggen over foute vordering.
Welwillende consument opzadelen met hoge kosten.
Zwakke punten Opdrachtgever niet wijzen op hun nalatigheid.
Ik was opdrachtgever van 100+ dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan €1.000.000,00 en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen €20.000,00 weten te incasseren.
Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig +/- €80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is.
Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurt bijna nooit.
Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was.
Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN 'betalen of leeghalen' een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN. Het staat u vrij om contact met mij op te nemen om ervaringen uit te wisselen
GGN is een slecht incassobureau. Communicatie is waardeloos, online "volgsysteem" wordt niet up to date gehouden en er ontbreekt informatie. Je moet eerst betalen alvorens zij stappen ondernemen. Nog een enkele incasso heeft tot succes geleid. Van een Belgisch bedrijf werd door GGN gezegd dat dit failliet verklaard was, echter ging het om een gerechtelijke organisatie. GGN had dossier gesloten maar ben zelf doorgegaan en nu is de gerechtelijk organisatie achter de rug en krijgen wij toch een gedeelte van de vordering. Inmiddels heb ik een bij GGN openstaande vordering en andere vorderingen bij een gespecialiseerde advocaat neergelegd...binnen 2 weken resultaat! Dus ondernemers , voor BtoB ga niet in zee met GGN, weinig kennis, slechte communicatie en ongelooflijk traag!!!
Sterke punten facturen sturen zonder dat er iets voor gedaan wordt...
In mijn geval hebben ze geen enkele informatie verstrekt over een achterstallige betaling, wat bij automatische incasso natuurlijk erg vreemd is. Achteraf hoorde ik dat er een rechtzaak was geweest zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Wacht nu al meer dan een jaar op teruggave.
ze leggen loon beslag op gesloten dossier
loon beslag zonder vonis van de rechtbank
we moeten 129 euro terug krijgen maar ze komen niet uit hun eigen worden,, waardeloos incasso buro
maar ik ga hier mee verder het zijn oplichters
Ik was opdrachtgever van 100 dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan 1.000.000 euro en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen 20.000 euro weten te incasseren.
Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig /- ? 80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is.
Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurd bijna nooit.
Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was.
Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN ? Betalen of leeghalen? een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN.
oke het is nooit leuk om met een deurwaarder / Incassospecialist
te doen te hebben.
maar dit bedrijf zorg wel voor een duidelijke en goede communicatie
En denkt samen tot een goede oplossing.
Ben al vanaf 2006 bij GGN en tot heden nog geen spijt van.
Sterke punten Goede samen werking
Denkt met je mee voor een goede oplossing
Zwakke punten Voor mij zelf eigenlijk geen nadelen .
Februari 2014 zijn wij (een Gastouderbureau) een zaak gestart tegen een debiteur die ons nog € 1.608,75 verschuldigd was. Langs GGN in Middelburg gegaan, dossier aan laten maken. Toen begon de ellende…
Ze gaven bij onze debiteur het verkeerde bedrag door, ze hadden het over € 815, dit heb ik tot 3 keer toe moeten doorgeven aan GGN dat het om € 1.608,75 ging.
Toen kwamen alle (ons al bekende) smoesjes van de debiteur, het bedrag zou overgemaakt zijn (ze had zelf rekeningafschriften gemaakt en GGN gelooft dit dus en controleert niets!) Later bleken ze dus vervalst te zijn
GGN tegen ons: we hebben haar advocaat gesproken en alles wordt vanmiddag geregeld. Gevraagd of GGN haar advocaat gebeld had of hij hen, en jawel hoor, de advocaat had GGN gebeld. Waarop IK aan GGN heb gevraagd of ze willen kijken of deze advocaat wel bestaat en ja hoor, natuurlijk bestond deze advocaat niet en GGN trapt er gewoon weer in!
Kan een boek schrijven over wat er allemaal fout is gegaan dus op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik gevraagd heb om het voor de rechter te laten komen. Nee zei GGN, dat zou zonde van je € 500 zijn want onze ervaring is dat het niets uitmaakt met deze wanbetaler. In de maanden daarna nog een paar keren aangegeven dat ik het voor de rechter wilde laten komen maar nee, was niet verstandig zeiden ze. Daarna nooit meer iets vernomen van GGN en ineens krijg ik twee weken geleden een brief van GGN waarin aangegeven wordt dat ik het voor de rechter kan laten komen voor € 750!!!! Dus al die keren dat ik het wilde was het € 500 en nu willen zij het en is het ineens € 750… Ik heb een best pittige brief terug gemaild met de vraag waarom zei nu ineens wel denken dat het zin heeft en je raad het al, Gewoon weer geen reactie van GGN.
Ik begrijp echt niet dat een incassobureau die alle smoesjes wel eens aan zullen horen alles aanneemt wat zo’n wanbetaler zegt. Schandalig, echt waar!
bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro
Bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro. Ik kan niet adviseren hier een vordering uit handen te geven. Proces is niet meer te stoppen na betaling klant en er worden enorme kosten in rekening gebracht voor 1 minnelijke brief (> 2500 euro)
Sterke punten
paarse krokodil
Zwakke punten
digitale paarse krokodil, geen contact met mensen mogelijk of zeer zeer moeizaam. Enorme kosten voor 5 minuten werk.
GGN - laaielichters
Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alleen maar
Onbetrouwbaar en zeer onbeschoft
Het bedrijf, voor zo ver je het een bedrijf kunt noemen, verschuilt zich! Niet te bereiken, geen antwoord op vragen. Maar wel loopt de brievenbus over met aanmaningen. Een zeer arrogant en brutale manier. Wij gaan dan ook stappen ondernemen, en als dat nodig is ook kwaadschiks !
Kut ggn
Wat een drama dit incassobureau. Zeer slecht contact te krijgen. Blijven maar nota'ssturen steeds hogere koste. Reageren niet op contact formulier
Sterke punten
Alleenmaar slecht
Slecht, ook voor de particulier
Via GGN gemaand om een niet ontvangen faktuuur van CAK te betalen. GGN doet navraag bij CAK en "faktuuur" wordt opgevraagd en getoond: Zonder briefhoofd. Bezwaar is niet ontvankelijk. 2e bezwaar is "niet ontvangen". Telefonisch slecht bereikbaar, terugkoppeling duurt weken en als consument moet je binnen 4 dagen reageren.
Sterke punten
Zich verschuilen achter hun opdrachtgever, verwijzen naar internet, "alles begrijpen" maar niets zinnigs zeggen over foute vordering. Welwillende consument opzadelen met hoge kosten.
Zwakke punten
Opdrachtgever niet wijzen op hun nalatigheid.
GNN nooit meer!
Ik was opdrachtgever van 100+ dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan €1.000.000,00 en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen €20.000,00 weten te incasseren. Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig +/- €80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is. Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurt bijna nooit. Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was. Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN 'betalen of leeghalen' een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN. Het staat u vrij om contact met mij op te nemen om ervaringen uit te wisselen
Sterke punten
geen
waarschuwing voor opdrachtgevers!!
GGN is een slecht incassobureau. Communicatie is waardeloos, online "volgsysteem" wordt niet up to date gehouden en er ontbreekt informatie. Je moet eerst betalen alvorens zij stappen ondernemen. Nog een enkele incasso heeft tot succes geleid. Van een Belgisch bedrijf werd door GGN gezegd dat dit failliet verklaard was, echter ging het om een gerechtelijke organisatie. GGN had dossier gesloten maar ben zelf doorgegaan en nu is de gerechtelijk organisatie achter de rug en krijgen wij toch een gedeelte van de vordering. Inmiddels heb ik een bij GGN openstaande vordering en andere vorderingen bij een gespecialiseerde advocaat neergelegd...binnen 2 weken resultaat! Dus ondernemers , voor BtoB ga niet in zee met GGN, weinig kennis, slechte communicatie en ongelooflijk traag!!!
Sterke punten
facturen sturen zonder dat er iets voor gedaan wordt...
Zwakke punten
Ronduit slecht!
Oplichting?
In mijn geval hebben ze geen enkele informatie verstrekt over een achterstallige betaling, wat bij automatische incasso natuurlijk erg vreemd is. Achteraf hoorde ik dat er een rechtzaak was geweest zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Wacht nu al meer dan een jaar op teruggave.
Sterke punten
Goede oplichters
Zwakke punten
Slechte communicatie, houden bewust informatie achter.
oplichters
ze leggen loon beslag op gesloten dossier loon beslag zonder vonis van de rechtbank we moeten 129 euro terug krijgen maar ze komen niet uit hun eigen worden,, waardeloos incasso buro maar ik ga hier mee verder het zijn oplichters
Waarschuwing aan (mogelijke) opdrachtgevers GGN
Ik was opdrachtgever van 100 dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan 1.000.000 euro en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen 20.000 euro weten te incasseren. Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig /- ? 80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is. Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurd bijna nooit. Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was. Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN ? Betalen of leeghalen? een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Teveel om op te noemen
Goede ervaring
oke het is nooit leuk om met een deurwaarder / Incassospecialist te doen te hebben. maar dit bedrijf zorg wel voor een duidelijke en goede communicatie En denkt samen tot een goede oplossing. Ben al vanaf 2006 bij GGN en tot heden nog geen spijt van.
Sterke punten
Goede samen werking Denkt met je mee voor een goede oplossing
Zwakke punten
Voor mij zelf eigenlijk geen nadelen .
Ik zal nooit meer zaken doen met GGN
Februari 2014 zijn wij (een Gastouderbureau) een zaak gestart tegen een debiteur die ons nog € 1.608,75 verschuldigd was. Langs GGN in Middelburg gegaan, dossier aan laten maken. Toen begon de ellende… Ze gaven bij onze debiteur het verkeerde bedrag door, ze hadden het over € 815, dit heb ik tot 3 keer toe moeten doorgeven aan GGN dat het om € 1.608,75 ging. Toen kwamen alle (ons al bekende) smoesjes van de debiteur, het bedrag zou overgemaakt zijn (ze had zelf rekeningafschriften gemaakt en GGN gelooft dit dus en controleert niets!) Later bleken ze dus vervalst te zijn GGN tegen ons: we hebben haar advocaat gesproken en alles wordt vanmiddag geregeld. Gevraagd of GGN haar advocaat gebeld had of hij hen, en jawel hoor, de advocaat had GGN gebeld. Waarop IK aan GGN heb gevraagd of ze willen kijken of deze advocaat wel bestaat en ja hoor, natuurlijk bestond deze advocaat niet en GGN trapt er gewoon weer in! Kan een boek schrijven over wat er allemaal fout is gegaan dus op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik gevraagd heb om het voor de rechter te laten komen. Nee zei GGN, dat zou zonde van je € 500 zijn want onze ervaring is dat het niets uitmaakt met deze wanbetaler. In de maanden daarna nog een paar keren aangegeven dat ik het voor de rechter wilde laten komen maar nee, was niet verstandig zeiden ze. Daarna nooit meer iets vernomen van GGN en ineens krijg ik twee weken geleden een brief van GGN waarin aangegeven wordt dat ik het voor de rechter kan laten komen voor € 750!!!! Dus al die keren dat ik het wilde was het € 500 en nu willen zij het en is het ineens € 750… Ik heb een best pittige brief terug gemaild met de vraag waarom zei nu ineens wel denken dat het zin heeft en je raad het al, Gewoon weer geen reactie van GGN. Ik begrijp echt niet dat een incassobureau die alle smoesjes wel eens aan zullen horen alles aanneemt wat zo’n wanbetaler zegt. Schandalig, echt waar!
Sterke punten
helaas niet eentje
Zwakke punten
alles