Je moet als klant alles binnen drie maanden betalen. Als je meer dan drie maanden nodig hebt om je schuld te betalen, moet je niet alleen loonstrookjes opsturen, maar ook twee maanden bankafschriften. Als je een termijn mist en je komt er drie weken te laat achter, dan willen ze geen betalingsregeling meer met je afspreken en moet je wachten op de deurwaarder, die met een bevel komt en de kosten direct met meer dan 100 euro verhoogt. Als je met de ene medewerker een betalingsregeling hebt afgesproken en je belt nog een keer, dan wordt die betalingsregeling ineens door de baas geweigerd, terwijl er tussendoor niets is veranderd.
Hier valt geen regeling mee te treffen. Ze sturen persoonsgegevens naar bedrijven om te kijken je daar werkt en leggen beslag op spullen zonder daar iemand over in te lichten.
Het is zeker normaal dat Karreman medewerker mw. I Kers boetes laat betalen van een derde persone. Waar de betrevende vrouw amper doet lezen als men het Openbare Ministerie heeft ingelicht . Waar een persoon uit naam van het Centrale Justriele Incasso Bureau doet innen via het email.
Dus gaat Karreman en zijne medewerkers ook de verkeers boete van een derde Persone betalen?
Sterke punten Het vervalsen van Verkeers overtredingen laten betalen van een derde persone
Ik als crediteur heb gewoon zelf veel moeten ondernemen. Gevraagd wat ik uiterlijk aan Karreman moest betalen, kreeg een antwoord, maar uiteindelijk ruim 60 euro excl BTW meer wat niet vernoemd is! Wij hebben alle bewijsstukken van wat we uitgeleend hadden geleverd. En debiteur zei steeds ik heb alles betaald, ik heb Karreman vanaf januari verzocht, dat ze de debiteur ook de bewijsstukken moesten laten leveren, en steeds als ik erover begon, kreeg ik gewoon geen antwoord! Ik heb uiteindelijk van mijn eigen geld bijna 300 euro zelf moeten betalen! Ik raad niemand deze deurwaarder aan. Heb dus maar betaald na ruim 5 maanden, terwijl ze in eerste instantie zeiden, U hebt een zeer sterke zaak!
Sterke punten In het begin waren ze snel, toen stond er ook nog een flink bedrag open die debiteur moest betalen. Later moest ik ze steeds naar 2 weken bellen of mailen, of ze nog iets ondernamen, en steeds hetzelfde antwoord!
Zwakke punten Alles, nog nooit zo lang met een zaak bezig geweest!
Zeer klantonvriendelijk
Je moet als klant alles binnen drie maanden betalen. Als je meer dan drie maanden nodig hebt om je schuld te betalen, moet je niet alleen loonstrookjes opsturen, maar ook twee maanden bankafschriften. Als je een termijn mist en je komt er drie weken te laat achter, dan willen ze geen betalingsregeling meer met je afspreken en moet je wachten op de deurwaarder, die met een bevel komt en de kosten direct met meer dan 100 euro verhoogt. Als je met de ene medewerker een betalingsregeling hebt afgesproken en je belt nog een keer, dan wordt die betalingsregeling ineens door de baas geweigerd, terwijl er tussendoor niets is veranderd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Inflexibel
Hardvochtig incassobeleid
Tegenstrijdige informatie
Brutaal en zeer slecht
Hier valt geen regeling mee te treffen. Ze sturen persoonsgegevens naar bedrijven om te kijken je daar werkt en leggen beslag op spullen zonder daar iemand over in te lichten.
Sterke punten
Brutaal asociaal
Vervalste Verkeers Overtreding
Het is zeker normaal dat Karreman medewerker mw. I Kers boetes laat betalen van een derde persone. Waar de betrevende vrouw amper doet lezen als men het Openbare Ministerie heeft ingelicht . Waar een persoon uit naam van het Centrale Justriele Incasso Bureau doet innen via het email.
Dus gaat Karreman en zijne medewerkers ook de verkeers boete van een derde Persone betalen?
Sterke punten
Het vervalsen van Verkeers overtredingen laten betalen van een derde persone
Gewoon slecht!!! En zeer laks!
Ik als crediteur heb gewoon zelf veel moeten ondernemen. Gevraagd wat ik uiterlijk aan Karreman moest betalen, kreeg een antwoord, maar uiteindelijk ruim 60 euro excl BTW meer wat niet vernoemd is! Wij hebben alle bewijsstukken van wat we uitgeleend hadden geleverd. En debiteur zei steeds ik heb alles betaald, ik heb Karreman vanaf januari verzocht, dat ze de debiteur ook de bewijsstukken moesten laten leveren, en steeds als ik erover begon, kreeg ik gewoon geen antwoord! Ik heb uiteindelijk van mijn eigen geld bijna 300 euro zelf moeten betalen! Ik raad niemand deze deurwaarder aan. Heb dus maar betaald na ruim 5 maanden, terwijl ze in eerste instantie zeiden, U hebt een zeer sterke zaak!
Sterke punten
In het begin waren ze snel, toen stond er ook nog een flink bedrag open die debiteur moest betalen. Later moest ik ze steeds naar 2 weken bellen of mailen, of ze nog iets ondernamen, en steeds hetzelfde antwoord!
Zwakke punten
Alles, nog nooit zo lang met een zaak bezig geweest!