DAS Incasso

Heeft uw klant ondanks uw aanmaningen nog steeds niet betaald? DAS helpt u bij het innen van uw vorderingen. DAS Incasso is één van de grotere incassobureaus voor het MKB. Met 5 incassokantoren en 500 creditmanagement specialisten verwerken wij zo\'n 700.000 vorderingen op jaarbasis. Wij staan voor het voorkomen, terugdringen en beheersbaar houden van debiteurenrisico\'s mét behoud voor uw relatie met de klant.

DAS Incasso Reviews

    ronduit slechte service

    Das, tegenwoordig Cannock beloofd van alles, maar komt niets na. Reageren niet, bellen niet terug als je hier om vraagt, schuiven alles op elkaar af en als puntje bij paaltje komt is iedereen overspannen of heeft net ontslag genomen. Ze laten dossiers erg lang liggen waardoor incasseren nagenoeg onmogelijk is gebleken en zijn totaal niet geloofwaardig meer.

    Sterke punten
    Geen

    Das... Cannock, andere naam, zelfde sheit!

    Ik snap de ontevredenheid van de klagers hieronder wel. Ik had me ingeschreven voor een 'nieuwsbrief' van een bedrijf waarmee ik ook gelijk 'lid' was, kosten 35,-, dit werd direct afgeschreven. Lidmaatschap nooit meer wat mee gedaan, nieuwsbrieven gekregen en gelaten... mijn fout. Er werd later weer een bedrag van mijn rekening afgeschreven van een onderneming die mij niets zei, ik heb het bedrag teruggevorderd. Na een paar maanden kwam Das met een brief. Bleek later dat het bedrag het lidmaatschap voor het 2e jaar was. De naam op de rekening bleek later van het moederbedrijf te zijn, kon ik dus niet weten. Anyway, ik nam de schuld op me en belde met Das, exact 3 min na het gesprek heb ik via internet bankieren, het bedrag plus boete (2,5x het bedrag) overgemaakt. Ik kreeg hierna nog 3 brieven, ondertekend met een voornaam, bleek van een computer zei men, 2 voicemail berichten, nummer kan je niet terugbellen, dat ik nog niet had betaald. Ik heb zelf nog 4x gebeld dat het betaald was, 2x tijdens het gesprek via de mail een printscreen van de betaling verstuurd en nog zeggen dat ik niet heb betaald. Das is intussen overgegaan naar Cannock maar ook daar hebben ze de administratie kennelijk niet op orde, de helft van de brieven kwam van Cannock. Zooooo slecht! Dus bedrijven die hier klagen , jullie geld staat allang op hun rekening alleen de administratie is zo'n puinhoop dat ze niet meer weten wie, wat en hoeveel moet krijgen. Mijn beoordeling voor Das / Cannock is een 1 omdat 0 niet kan.

    Sterke punten
    Die moet ik nog ontdekken.

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na. Geen sprake van terugkoppeling. Administratie is puinhoop, zowel mail als de rekening. Doen alsof ze hun eigen collega's niet kennen bij naam. Naam van een computer onderaan een brief... really! Ik kan nog wel even doorgaan...

    Niet mee in zee gaan!

    Ik heb ze de opdracht gegeven een incasso te incasseren. Zij maken veel kosten die NIET zijn afgesproken, en het lukt niet om de opdracht stop te zetten omdat er van afdeling van afdeling wordt doorgestuurd. Uiteindelijk is er een bedrag gefactureerd waarvan de werkzaamheden onduidelijk zijn, waarvan geen factuur met BTW wordt verstrekt en waar ook verder geen informatie over op te vragen is. Zeer vervelende partij om mee te werken!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Bureaucratisch, chaotisch, duur, niet te vertrouwen

    DAS doet niets

    Tien dagen geleden een verzoek ingediend bij DAS om een zogenaamde laatste aanmaningsbrief te verzenden. Nog steeds NIETS verzonden of gedaan. Twee dagen geleden gemaild , met vraag of er nog iets gaat gebeuren. Geen reactie. Vanmorgen ruim 18 minuten aan de telefoon geweest met DAS DRUTEN.Hiervan stond ik meer dan 10 minuten in de wacht. Nou....vandaag ging het allemaal echt gebeuren. Maar niets van dat al. We raden U aan bij een aanmaningsbrief van DAS aan te vragen bij het verzenden van Uw eerste factuur.

    Sterke punten
    niet ontdekt

    Zwakke punten
    reageren niet.

    Laks, doen weinig

    Incassodossier overgedragen aan DAS Incasso. Zij hebben twee brieven gestuurd, met in de laatste dat klant binnen 48 uur moest betalen of anders werd deurwaarder ingeschakeld. Bijna twee maanden na deze brief is er nog altijd geen verdere actie ondernomen. Men heeft in de tijd na overdracht twee keer geprobeerd klant te bellen en toen voicemail ingesproken. Toen ik DAS er op aansprak dat er na twee maanden na de brief nog geen actie is ondernomen en er in de hele periode slechts twee keer gebeld is was de reactie (telefonisch): normaal bellen wij helemaal niet. (?!) Ik heb dus slechte ervaringen.

    Sterke punten
    Dossier is te volgen online. Alles wat er gepland is en wat er verzonden of besproken is.

    Zwakke punten
    Zeer laks en traag in het ondernemen van actie. In de looptijd van vier maanden zijn er twee brieven gestuurd en twee voicemails ingesproken. De 48-uurs deadline die in de brief naar de klant werd genoemd werd op geen enkele wijze opgevolgd.

    Das zijn oplichters

    Ze zijn grof associaal houden geen rekening met de persoon die ze aanshrijven zeer slecht ga niet met ze in zee en als u nog een verzekering van hun heeft zeg op ze zijn echt beteraf zonder klanten

    Sterke punten
    geen enkele. op ziekelijke waanideen na

    Zwakke punten
    te veel om op te noemen

    das helpt??

    Das in armen genomen wegens wanbetaling van een klant. We zijn nu 2 jaar verder en heb nog steeds mijn geld niet! Er staat als ik inlog op mijn dossier al vier maanden op rij": dossier word binnekort meegenomen in politie route! Binnenkort wat betekend dat?? Te belachelijk voor woorden!

    Zwakke punten
    Weinig tot slechte communicatie Je hoeft niette betalen hoor want zelfs na een zitting innen ze geen geld

Bezoek DAS Incasso

Schrijf je eigen review