Centraal Invorderings Bureau (CIB) / COEO Incasso

Centraal Invorderings Bureau (CIB) heet voortaan coeo-incasso en is een credit management specialist. Wij zorgen voor een betrouwbare, transparante en kwalitatieve behandeling van betaalachterstanden in Europa. Onze focus ligt op het creëren van een optimale klantervaring gedurende het gehele incassotraject. Ons doel is dan ook om uw klant op een zo eenvoudig mogelijke wijze zijn of haar openstaande facturen te laten betalen. 

CIB onderdeel van de coeo Group

Sinds 2020 maakt CIB deel uit van het Duitse coeo Inkasso Group, een Duitse credit management organisatie binnen de investeringsportefeuille van Waterland Private Equity. Hiermee is CIB een van de meest toonaangevende credit management partners in Europa.

Zakelijke incasso

Bij coeo stellen wij alles in het werk om uw klanten gemakkelijk en snel te laten betalen, met een sterke focus op een goede klantervaring. Wij streven naar een duurzame en langdurige samenwerking met onze opdrachtgevers en bieden een breed scala aan diensten waarmee wij van toegevoegde waarde zijn voor uw volledige debiteurenproces. Met onze persoonlijke, professionele en innovatieve aanpak streven wij ernaar een positieve bijdrage te leveren aan een gezonde economie.

CONTACTGEGEVENS

Centraal Invorderings Bureau B.V. (CIB)
Wilhelminakade 159
3072 AP, Rotterdam
Telefoon: 010 - 414 54 44
E-mail: [email protected]


Centraal Invorderings Bureau (coeo-incasso) Reviews

    CIB - Netjes, flexibel en correct

    Helaas was ik vergeten om mijn facturen voor het parkeren te betalen. Ik had tijdelijk minder inkomen. De medewerker van CIB gaf mij direct het gevoel goed naar mij te luisteren en mee te leven met mijn situatie. Een betalingsregeling getroffen waardoor ik alles betaald heb.

    Sterke punten
    Luisterend oor, bereid om tot een goede oplossing te komen. Een net bureau vergeleken met andere partijen.

    Zwakke punten
    Geen

    CIB...weg er mee

    Vandaag ook een aanmaning gekregen, zou iets van KPN meerdere maanden niet betaald hebben.
    Dat er phishing mails rondgaan weet ik, dat ze steeds echter lijken snap ik ook.
    Maar nu zelfs per brief...dat kende ik nog niet en kan me voorstellen dat met name als je wat malend bent hier zo instuitert met open ogen.
    Even contact gehad met KPN, en inderdaad staat er niets open.
    Kortom, maandag bel ik ze wel even en doe ik me een beetje simpel voor, vervolgens neem ik het gesprek op en ga ik vrolijk aangifte doen.
    Want vasthoudend als ze zijn...d'r is altijd iemand die de bek groter heeft en ik nagel ze aan alle kanten aan de schandpaal.
    Tevens krijgen ze van mij een dergelijke rekening voor "laster" en zal ik aangifte doen.
    Dan maakt een vriend van me er verder werk van, die is advocaat en ook erg goed thuis in incasso zaken.

    Sterke punten
    Komt overtuigend over

    Zwakke punten
    Zo nep als de pakjesboot van sinterklaas

    Streng met luisterend oor

    Kreeg een boete binnen voor het te laat betalen van mijn verzekeringspremie.
    Vond hun uiting wel streng. Toen ik werd gebeld vond ik de man die mij te woord stond erg netjes. Hij luisterde naar mijn reden voor te laat betalen.
    Heeft een keurig voorstel gedaan voor het maken van een betalingsregeling.
    Nette organisatie, kan niet anders zeggen!

    Sterke punten
    Communicatie

    Zwakke punten
    Geen

    CIB - nette afhandeling innovatieve partij

    Wij gebruiken het CIB als incassobureau nu sinds een aantal maanden. We zijn hier erg over te spreken omdat ze onze klanten op een nette manier te woord staan. We kunnen alles zien wat ze voor ons doen en betalen ons hetgeen geïncasseerd is ook altijd keurig op tijd uit.
    Deze jonge innovatieve club raad ik zeker aan bij andere ondernemers omdat ze waarmaken wat ze beloven!

    Sterke punten
    Betrouwbaar, Innovatie, Snel en Transparant!

    Zwakke punten
    Incasseren geen 100% :-)

    Eindelijk service voor een debiteur

    Eindelijk te maken gekregen met een incassobureau wat haar vak verstaat.
    Had een boete van Veolia vergeten te betalen. Dame aan de telefoon was begripvol en verstond haar vak. Eindelijk een goede regeling kunnen treffen voor het afbetalen van mijn openstaande schuld.
    Waren alle incassobureau maar zo behulpzaam!

    Sterke punten
    Communicatie en meedenken

    Zwakke punten
    Incassokosten moesten toch betaald worden

Bezoek Centraal Invorderings Bureau (coeo-incasso)

Schrijf je eigen review