Bos Incasso

Bos Incasso laat zich typeren als een no-nonsense organisatie waarbij een aanpak geldt van "Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen". Deze manier van werken vinden wij van belang voor zowel onze opdrachtgevers als de debiteuren. Bij Bos Incasso zijn wij voorstander van transparant handelen en willen u zo goed mogelijk ondersteunen bij uw eigen herinnering- en aanmaningtraject. Goede communicatie tijdens de behandeling van uw opdrachten vinden wij hierbij van groot belang en u heeft gedurende de behandeling van uw zaken een vast contactpersoon.

Bos Incasso Reviews

    Hun doel : mensen kapot maken

    Je hebt incassobureaus die loyaal zijn, mee willen denken met de klant, kijken naar de situatie als er wat plotseling veranderd. Dan ben je bij BOS incasso in iedere geval NIET op het goede adres. Zelfs de belastingdienst is in deze barre tijden meegaand met de burger. Ik heb aangegeven wegens corona baan verloren. Altijd netjes op tijd betaald. Nu is de aanvraag in behandeling bij het UWV dus 0 inkomsten. Netjes mail gestuurd of voor de maand nov en dec gehalveerd mag worden en in januari gewoon weer alles hervatten. Het antwoord was nee. Hoe zielig is dit je komt met een normaal voorstel. Nee BOS incasso plukt liever de burger kaal ook al zijn er zaken in behandeling. Hun doel is: niet willen meedenken maar liever overgaan tot dwangbevel executie verkoop daar kicken ze op !!! Personeel wat er werkt leest standaard van het scherm af " Nee, kan niet, mag niet, doen we niet, " of er is helemaal geen verbinding. Kortom dit incassobureau krijgt van mij een award als titel " hoe maakt BOS incasso jou leven tot hel "

    Sterke punten
    Burgers kapot maken, niet willen meedenken met de klant

    Zwakke punten
    Tip: stop met deze onderneming en ga een normale baan zoeken ! Jullie slaan echt de plank op alle fronten mis. Heel herkenbaar wat ik lees alle negatieve recensies. Ik zou zeggen ga daar eens mee aan de slag afdeling klachten afhandeling. Niemand kan jullie toch serieus meer nemen.

    Schandalige partij

    Ongefundeerde inhoud en reactie, als bedrijf raad ik iedereen ten zeerste dit incassobureau af. Hedendaags zijn dit soort incassobureaus echt uit den boze.

    Misselijkmakend

    Ondanks het feit dat de factuur is betaald voordat Bos Incasso een brief had geschreven, eisen zij van een autistisch medemens €40,-- incassokosten. Zij schuiven dit af op hun opdrachtgever, die tot op heden te arrogant is geweest om te regeren. Dom wicht aan de telefoon, die zich "niet over de situatie kon uitlaten".

    Sterke punten
    GEEN! kennen niet eens de jurisprudentie!

    Zwakke punten
    complete onwil

    Incasso praktijken

    Een schoolvoorbeeld van hoe een incassobureau niet hoort te handelen. "Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen" en " transparant handelen" wordt niet nagekomen. Telefonisch kontakt leggen is dramatisch, geen opvolging, en behalve incassokosten nog extra kosten in rekening proberen te brengen.

    Zwakke punten
    Kontakt en opvolging

    slechte service, laag niveau medewerksters aan telefoon

    Heel veel gebeld. Bos Incasso komt met een vordering van een opdrachtgever. Voor deze vordering heb ik nooit een factuur ontvangen. Ook het bedrag is mij niet duidelijk. Ik geef Bos aan dat ik van die opdrachtgever een factuur wil zien met specificatie zodat ik snap waarvoor/wat ik betalen moet. Bij Bos krijg ik bij de diverse keren dat ik bel, jong klinkende meisjes aan de telefoon die niet hoog van niveau lijken te zijn. Daarbij hebben ze stuk voor stuk slechte luistervaardigheden, ze zijn alleen bezig met 'u moet gewoon betalen want de klant zegt dat zij dit van u krijgt' en denken niet (logisch) mee. Ook op schriftelijk verweer komen dergelijke reacties. De opdrachtgever wordt 'gepapegaaid' en iets goed lezen, nadenken, oplossen is niet aanwezig. Bos incasso weigert ook elk telefonisch contact of overleg. Je moet alles in een Verweerbrief doen en krijgt dan schriftelijk reactie. Dit ook als een hulpverlener tussenkomt vanwege overbelasting, en vraagt om het contact en brieven via de hulpverlener te sturen of met voorafgaand bericht. Bos laat alles afwegen.

    Sterke punten
    Nou uhh telkens als ik bel nemen ze wel de telefoon op. Dat is dan nog iets positiefs aan het geheel.

    Zwakke punten
    Medewerksters zijn laag in niveau en weten alleen 'u moet betalen'. Ze zijn niet op de hoogte van wettelijke voorschriften of andere juridische zaken en al zeker niet administratief onderlegd. Starre houding inzake contact- en overlegmogelijkheden. Doen zonder vragen of nazoeken wat opdrachtgever zegt en papegaaien dat naar de gene die zou moeten betalen. 1 Medewerkster was uiterst onprofessioneel aan de telefoon. Neemt geen maatschappelijke verantwoording bijvoorbeeld bij vorderingen op mensen met een verstandelijke of psychische beperking en/of bijstandsuitkering. Daar hebben die meisjes aan de telefoon natuurlijk ook geen benul van, gaat boven hun pet.

Bezoek Bos Incasso

Schrijf je eigen review