Het Nederlands Incassokantoor

  1. Van Steenis

    Slechte ervaring met Nederlands Incassokantoor!

    Aangezien ik een vordering op een klant had, kwam ik terecht bij het Nederlands Incassokantoor in Arnhem. In eerste instantie gebeurde er van alles: de debiteur werd gebeld, kreeg brieven (waar ik ook een kopie van ontving), maar nadat de debiteur te kennen had gegeven geen incassokosten te willen betalen, gebeurde er niets meer. De rapportage die via een website liep, stopte op een zeker moment. Volgens het Nederlands Incassokantoor kwam dat door 'een probleem met de website'. Vreemd, want ik kon zelf wl nog steeds inloggen en opmerkingen op die website plaatsen! Dus dan maar diverse malen telefonisch contact opgenomen. Gedurende deze gesprekken werd mij gemeld dat er email contact had plaatsgevonden met de debiteur en dat er een nieuwe brief aan de debiteur was verzonden. Aan mijn verzoek mij dan maar een kopie van die brief te mailen, werd geen gehoor gegeven, ondanks dat dit mij was toegezegd. Ook nadat ik een tweede keer om een kopie van de brief had verzocht, ontving ik deze niet. Inmiddels ligt de website waarover de rapportage loopt volgens Het Nederlands Incassokantoor al meer dan een maand plat. Ironisch genoeg is de reactie als ik per email contact opneem, "dat men mij op de hoogte zal houden", maar dat is dus precies wat al een maand net gebeurt! Uiteindelijk heeft de klant het factuurbedrag (znder incassokosten) betaald, waarop wl de incassokosten zijn ingehouden. Zo heb IK dus de incassokosten betaald, terwijl de debiteur dubbel ligt van het lachen! ("No cure, YOU pay!") Nadat ik de laatste keer mijn beklag had gedaan over de gang van zaken, werd mijn account verwijderd en werd mij gemeld dat er geen vervolgstappen meer werden ondernomen gezien het feit dat de debiteur volhardend blijft in de non-betaling. Maar is daar nou juist niet een incassobureau voor?… Kortom: het Nederlands Incassokantoor: zker niet aanbevolen! Trap er niet in!

    General: 2/5
  2. Karin Hoeve

    Heer/Mevrouw van Steeni, Wat een onzin! Ik heb juist enorm goede ervaringen met Het Nederlands Incassokantoor. Zij incasseren wekelijks behoorlijke bedragen voor ons en volledig naar tevredenheid. Als ik uw verhaal lees zal het vast en zeker niet alleen bij het incassobureau liggen. Groet, Karin

  3. Lies Joosten

    Ook mijn ervaring is ronduit slecht met dit incasso kantoor, sterker nog, ik voel me door hen opgelicht. Toen bleek dat mijn debiteur niet ging betalen werd me aangeraden hem te dagvaarden en nadat ik een flink bedrag hiervoor had betaald hoorde ik maanden niets meer. Ik zou 'op de hoogte gehouden worden' maar dat gebeurt niet. Ook geen periodieke status update. Zeer slecht!

  4. Snelleverhuisbedrijf

    Paar keer contact opgenomen met dit bedrijf. Ze beloofde van alles. Alle bewijzen werden voorgelegd, de klant wilt niet betalen. Kreeg een app bericht wij gaan hem dagvaarden, kijken wanneer onze advocaat beschikbaar is. Daarna niets meer vernomen. Paar keer gebeld en geappt niks. De keuze nummer die je drukt wordt de verbinding gelijk verbroken, kies je een andere keuze nummer dan krijg je te horen 1 min wachttijd, 2 minwachtijd, daarna springt het 10 min, 6 min enz. Ik voel mij opgelicht door dit bedrijf. Ga niet met ze mee in ZEE

Antwoord aan Van Steenis

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *