Syncasso

  1. Sievert

    Gebrek aan communicatie

    Geen betalingsbevestiging. Geen overzicht over reeds gedane betalingen of herberekening van openstaand schuld met reeds betaalde betalingen of teveel betaalde betalingen. Geen schriftelijke terugkoppeling. Een dossier, meerdere dossiernummers, die ze hanteren. Geen interesse om ter vergelijk dossiers naast elkaar neer te leggen. We leven blijkbaar in een economisch georiënteerd rechtstaat, waar criminele organisaties als deze de vrije hand hebben en als zodanig mogen blijven opereren. Je bent afhankelijk tot hoever zij hierin mogen gaan… Mijn beoordeling: 0, helaas kan ik dat niet als zodanig aangeven.

    General: 1/5
  2. Van Renen

    Klopt allemaal. Ditzelfde maak Ik sedert 2011 mee. Vanaf 2012 heeft syncasso beslag gelegd op mijn zorgtoeslag tot 2020. Zilveren kruis betaal Ik daarnaast gewoon mijn premie. Zilveren kruis had mij aangemeld bij incassade nu syncasso.Geen openstaande schuld meer bij zilveren kruis maar syncasso blijft doorgaan om mij duizende euros afhandig te maken.Dien Ik klachten in bij zilveren kruis verwijzen ze mij steeds weer naar syncasso, die geniet van het onmenselijk klantonvriendelijk gedrag van zilveren kruis. Zilveren kruis en syncasso plukken mij leeg. Geen van ze weten hoe ze aan die achterstallige bedragen komen. Nu eist syncasso mij duizenden euros incassokosten die zij mij nog steeds niet kunnen aantonen hoe ze aan die bedragen komen, ook vermelden ze steeds dat Ik bedragen van 2009 heb openstaan, ondanks ze beslag hebben gelegd op mijn zorg toeslag, beslag op 2 maanden SVB. Ik ben zilveren kruis en syncasso helemaal zat. Ik weet dat Ik syncasso niets schuldig ben en dat Ik nooit en te nimmer zo een grote achterstand bij zilveren kruis heb gehad. Ben een seniorenburger van 67, heb geen zin noch kracht meer in oneerlijke langdurige administratieve rommel. Ik hoop dat instanties dit lezen en mij benaderen zodat Ik heb alle betaalbewijzen mailtjes beslaglegging zorgtoeslag kan toesturen als bewijs. Gewoon mijn nummer hier want Ik ben er helemaal klaar mee 0644168005 Geen wonder dat er heleboel depresieven in Nederland zijn die ook antidepressiva gebruiken. Volg het programma Nadia op NPO dan zal je te horen en te zien krijgen hoeveel depressieve in Nederland zijn. Toevallig was het onderwerp “gebruiken van antidepressiva”

  3. Rap

    Voor in te loggen heb je een registratie en een relatiecode nodig dit wordt stelselmatig niet mee opgestuurd. Je moet je namelijk eerst registreren wil je überhaupt kunnen inloggen. Deze bureaus zijn niet transparant en zorgen ervoor dat je in feite meer moet betalen dan afhankelijk moet betalen.

Antwoord aan Sievert

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *