Syncasso

  1. marjolein

    slecht in communicatie

    ze zijn alleen maar goed in beslag leggen…beslag vrije voet herstellen of reageren op mails duurt eeuwen

    General: 1/5
  2. Christine

    Indien uw zaak niet correct wordt behandeld adviseer ik u om contact te krijgen één van de managers/leidinggevenden. Bel ze op. Destijds is er bij mij een fout gemaakt en toen ik daar contact over kreeg met een directielid en bleek dat zij het niet goed hadden gedaan ben ik meer dan goed geholpen. Echt uiterst correct, vriendelijk en respectvol. Als leidinggevenden niet weten dat mensen slecht geholpen worden door medewerkers van Syncasso en dat die mensen daardoor heel erg in de problemen komen dan kunnen ze u ook niet helpen. Vul de papieren in voor de beslagvrije voet en BEL ZE OP. Daarna per mail of brief de gemaakte afspraken schriftelijk aan ze bevestigen dan moet er echt een passende oplossing zijn. Ik heb mijn mening bijgesteld van zeer negatief naar heel erg positief dus we is misschien voor u ook nog hoop. Ik wens u heel veel sterkte en succes bij het kenbaar maken en oplossen van uw probleem

Antwoord aan marjolein

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *