Zojuist een dwangbevel ontvangen van Syncasso voor een factuur die ruim 2,5 maand geleden al tijdig is betaald. Desondanks toch een dwangbevel ontvangen met dreiging dat er beslag wordt gelegd als er niet binnen 2 dagen wordt betaald. Je kan GEEN telefonisch contact leggen met Syncasso. Als je contact opneemt via WhatsApp krijg je te maken met een chatbot, wat TOTAAL niet werkt. Na 1,5 uur gedoe met de chatbot kreeg ik pas contact met een medewerker, maar dat gesprek werd na 2 minuten verbroken zonder dat ik werd geholpen. Het inloggen op de website via mijndossier.syncasso.nl – zoals vermeld op de brief – werkt niet. Je krijgt dan een melding dat de ingevoerde gegevens incorrect zijn, terwijl deze exact overeenkomen met hetgeen op de brief staat vermeld. Vervolgens een e-mailbericht gestuurd, waarop een automatisch antwoord wordt teruggestuurd dat er in de komende periode een reactie zal komen. Absoluut onvriendelijk en ongekend. ZEER en ZEER ontevreden. Snap absoluut niet dat bedrijven gebruik maken van de dienstverlening van Syncasso.
General: 1/5
Rob
16 november 2022
Beste Aukje, ik heb dezelfde problemen met mijn onderhand 38 jarige bedrijf ( rekening van 18,- is nu 179,91 ! ) De sms'en die Syncasso rond stuurt zijn zwaar itimiderend. Diverse keren gemaild en gebeld met de debiteuren afdeling van de KvK maar ( ook ) deze gesprekken zijn gewoon beledigend naar de ondernemer toe. Overigens heb ik acht maanden geleden de KvKoophandel gebeld of ik actie moest ondernemen of iets moest doen, dit omdat ik tijdelijk geen definitief vestigingsadres had, en niet voor verrassingen wilde komen te staan. Nee, dat was echt niet nodig, dit omdat er niet meer per post wordt verstuurd, was het antwoordt. De KvKoophandel heeft een voorbeeld functie voor en naar andere bedrijven…..blijkt dus van niet. En dat ze met dit incasso / deurwaarders bureau werken getuigd van…helemaal niets begrijpen van het bedrijfsleven.
ONGELOOFLIJK SLECHT BUREAU
Zojuist een dwangbevel ontvangen van Syncasso voor een factuur die ruim 2,5 maand geleden al tijdig is betaald. Desondanks toch een dwangbevel ontvangen met dreiging dat er beslag wordt gelegd als er niet binnen 2 dagen wordt betaald. Je kan GEEN telefonisch contact leggen met Syncasso. Als je contact opneemt via WhatsApp krijg je te maken met een chatbot, wat TOTAAL niet werkt. Na 1,5 uur gedoe met de chatbot kreeg ik pas contact met een medewerker, maar dat gesprek werd na 2 minuten verbroken zonder dat ik werd geholpen. Het inloggen op de website via mijndossier.syncasso.nl – zoals vermeld op de brief – werkt niet. Je krijgt dan een melding dat de ingevoerde gegevens incorrect zijn, terwijl deze exact overeenkomen met hetgeen op de brief staat vermeld. Vervolgens een e-mailbericht gestuurd, waarop een automatisch antwoord wordt teruggestuurd dat er in de komende periode een reactie zal komen. Absoluut onvriendelijk en ongekend. ZEER en ZEER ontevreden. Snap absoluut niet dat bedrijven gebruik maken van de dienstverlening van Syncasso.
Beste Aukje, ik heb dezelfde problemen met mijn onderhand 38 jarige bedrijf ( rekening van 18,- is nu 179,91 ! ) De sms'en die Syncasso rond stuurt zijn zwaar itimiderend. Diverse keren gemaild en gebeld met de debiteuren afdeling van de KvK maar ( ook ) deze gesprekken zijn gewoon beledigend naar de ondernemer toe. Overigens heb ik acht maanden geleden de KvKoophandel gebeld of ik actie moest ondernemen of iets moest doen, dit omdat ik tijdelijk geen definitief vestigingsadres had, en niet voor verrassingen wilde komen te staan. Nee, dat was echt niet nodig, dit omdat er niet meer per post wordt verstuurd, was het antwoordt. De KvKoophandel heeft een voorbeeld functie voor en naar andere bedrijven…..blijkt dus van niet. En dat ze met dit incasso / deurwaarders bureau werken getuigd van…helemaal niets begrijpen van het bedrijfsleven.