Syncasso

  1. Femke

    Een 2e kans!

    Iedereen verdient een 2e kans! En Syncasso verdient in mijn ogen een 2e kans nadat ze gisteren en vandaag hebben laten blijken dat ze serieus met mensen en klachten omgaan. Over de daadwerkelijke uitvoering kan ik nog niet oordelen maar ik vind het positief dat de deur niet dicht is gebleven toen ik aanklopte. Omdat ik graag eerlijk ben en omdat ik complimenten geef als mensen goed voor me zijn maar ik ook klaag en fel uit de hoek kom wanneer iets niet goed gaat vind ik dat ik nu moet zeggen/schrijven dat Syncasso een 2e kans verdient. Nadat ik gisteren witheet van woede was heb ik mijn review hier over Syncasso geschreven en heb ik daarnaast ook contact gezocht met één van de leidinggevenden van Syncasso. Ik heb hem/haar een kopie van mijn review die ik hier geschreven had gestuurd en ik kreeg vervolgens een vriendelijk bericht dat hij het zou uitzoeken en dat hij er later bij mij op terug zou komen. Ik heb toen een bericht gestuurd om aan te geven dat ik blij was dat ik een reactie had gekregen en ik heb een aanvullend bericht geschreven waarin ik mijn situatie en wat er verkeerd was gegaan heb uitgelegd om direct een volledig beeld te geven. Dat bespaart beide partijen veel tijd en energie. Even later kreeg ik het bericht of een collega mij vandaag in de middag mocht bellen. Uiteraard wilde ik dat graag. Vanmiddag ben ik netjes zoals afgesproken door een uiterst vriendelijke heer van Syncasso gebeld en hij zei tegen mij dat hij het betreurde dat het zo gelopen was. Hij luisterde rustig naar me, liet me uitspreken en ik voelde mij gehoord. Hij heeft aangeboden om de zaak voor mij op een goede manier op te lossen en ik heb van mijn kant toegezegd dat ik hem per mail nog de bij hun in het dossier ontbrekende loonspecificaties zou sturen zodat hij met eigen ogen kon zien dat het klopte wat ik zei en hij daardoor ook de juiste bankgegevens van mij zou hebben. Ook toen ik een opmerking maakte over het feit dat men “de betalingsregeling” die op de website van Syncasso wordt aangeboden tweeledig op kan vatten en je als “schuldenaar” eerder verder in de problemen komt als je op die knop drukt dan dat het je vooruit helpt, luisterde hij aandachtig en zei hij dat ze daar ook naar zouden kijken. Ik kreeg de belofte dat hij ook zou kijken of hij nog wat kosten in mindering kon brengen dus ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Hij gaf aan dat, nu ik zijn contactgegevens had, ik direct contact met hem op mocht nemen als zou blijken dat er iets niet goed zou gaan. Het is voor mij nog niet duidelijk wat er wanneer gebeurt en wanneer en hoe het exact wordt opgelost maar ik heb wel het vertrouwen gekregen dat het zorgvuldig wordt opgelost. En daardoor slaap ik vannacht vast een stuk beter. Al het gedoe van gisteren en de eerdere keren negatief telefonisch contact met een medewerker van Syncasso heeft me zo veel stress en negatieve energie bezorgd dat ik vannacht wederom nauwelijks heb geslapen. Op basis van de manier waarop ze met mijn klacht zijn omgegaan en In afwachting van de goede oplossing geef ik Syncasso nu een veel betere beoordeling. Zodra het dossier bij Syncasso gesloten is zal ik hier weer een review schrijven en ik ga er nu vanuit dat die vele malen beter is dan mijn 1e review. Nogmaals voor de duidelijkheid, deze positieve review gaat over hoe de leidinggevenden van Syncasso NU met mijn klachten en met mij omgaan. Die ervaring is zeer positief. Het gaat niet over het contact met de eerder betrokken medewerkers. Daar draait mijn maag namelijk nog steeds van om als ik er aan denk. Ik kan uiteraard vergeven maar om alle ellende te kunnen vergeten heb ik wat meer tijd nodig.

    General: 4/5
  2. Erik Dikkers

    Die schoften verdienen geen 2e kans. Syncasso moet gewoon sluiten.

Antwoord aan Femke

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *