Contact is moeilijk te leggen en anders word je als n kleuter of debiel behandeld. Eerst hoor je maanden niks en opeens komen ze met een deurwaarder en allemaal extra kosten. Dit had veel eerder opgelost kunnen worden, maar door hun langzame acties zijn er ook extra kosten bij gekomen. Ze weten het goed te spelen. Want je wilt van ze af, maar al het gedoe wil je niet meer en dus betaal je maar. Terwijl je soms dingen betaalt die niet hadden gehoeven. Ze hebben nu veel te veel geld ingehouden en daar kan je dan op zitten wachten, want betalen ho maar. Nee, moeten wij eens proberen. Met de klachten wordt ook geen drol gedaan. Ook lopen er veel medewerkers weg bij Flanderijn, dat vertelden ze zelf. Wij hebben wel 5x het dossier aan iemand anders moeten vertellen. Wat een klotebedrijf!!!! Is die ene ster nog geen eens waard
Wat n nare mensen die daar werken
Contact is moeilijk te leggen en anders word je als n kleuter of debiel behandeld. Eerst hoor je maanden niks en opeens komen ze met een deurwaarder en allemaal extra kosten. Dit had veel eerder opgelost kunnen worden, maar door hun langzame acties zijn er ook extra kosten bij gekomen. Ze weten het goed te spelen. Want je wilt van ze af, maar al het gedoe wil je niet meer en dus betaal je maar. Terwijl je soms dingen betaalt die niet hadden gehoeven. Ze hebben nu veel te veel geld ingehouden en daar kan je dan op zitten wachten, want betalen ho maar. Nee, moeten wij eens proberen. Met de klachten wordt ook geen drol gedaan. Ook lopen er veel medewerkers weg bij Flanderijn, dat vertelden ze zelf. Wij hebben wel 5x het dossier aan iemand anders moeten vertellen. Wat een klotebedrijf!!!! Is die ene ster nog geen eens waard