Nou ik dacht dat ik de enigste was maar blijkbaar niet. Ik heb ook weer rekening gekregen wat onterecht is en moest aangepast worden via Klarna, Vervolgens is dit zomaar gewoon naar de CIB opgestuurd , met een opsomming en rent de bij en uiteindelijk betaal ik meer dan wat ik heb ooit besteld en ik heb dat niet eens ontvangen omdat het terug was geretourneerd, dit is gewoon een bedrijf die samenwerkt met online bedrijven om hun zakken te vullen! Geld stellen!! Ze profiteer , manipuleer en het is gewoon puur oplichterij zelfde geldt voor Klarna!! Oh ik wil ook mijn advocaat in huren!! -5 ster !!
General: 1/5
CIB
19 november 2021
Beste Chantal, Het spijt ons te lezen dat u de communicatie vanuit Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij streven ernaar onze dienstverlening te blijven verbeteren. Wij nemen uw klacht daarom ook serieus en willen u vragen deze verder toe te lichten via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact-cib/klachten-en-tips/. Als u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 010 – 41 45 444 of info@cibincasso.nl (met uw dossiernummer vermeld in het onderwerp). Met vriendelijke groet, Centraal Invorderings Bureau
J r
19 januari 2022
Ze zijn met mij al maanden bezig ik reageer niet meer en heb ze geblokt op mijn telefoon t lijken wel luizen ze blijven in de pels zitten
j r
19 januari 2022
ik heb y zelfde koop al jaren bij wish te veel om op te noemen nu was de laatste bestelling die kwam maar niet op dagen die heb ik geannuleerd en ook nooit gekregen verder kreeg ik nog van wat allerlei dingen die al twee jaar waren betaaald een aanmaning klarna reageerd niet wish ook niet maar dezze cjb nu coeo blijft met grote regelmaat manen. ik heb ze op block gezet met hun telefoon en berichten verwijder ik zou ik als ik jou was ook doen sterkte
Kyra
15 februari 2022
Hoi Chantal Wat een herkenbaar iets. Heb dus nu hetzelfde. Toevallig ook via klarna is geroutineerd. En klarna weet dit. Maar bedrijf Vigoshop heeft achterstand v verwerken pakketjes. En omdat ik geen trac en tracé kan aantonen krijg ik nu incasso. Al zou je willen reageren kan amper. Ze beginnen met sms daarna direct bellen. Stalkers. Voor iets wat niet gekocht is wordt niet betaald!! Kyra schuilnaam
coeo (voorheen: CIB)
18 februari 2022
Beste Kyra, Vervelend om te lezen dat u het contact met coeo als negatief hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Graag gaan wij samen met u op zoek naar een oplossingen. U kunt een bezwaar indienen via onze online portal (Mijn coeo), maar u kunt ook contact met ons opnemen via info@coeo-incasso.nl (vermeld uw dossiernummer in de onderwerpsregel) of telefonisch via 010-4145444. Onze collega’s helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, coeo Incasso
Kyra
18 maart 2022
Beste incassobureau medewerkers. Ik wens dat jullie mij met rust laten. Er wordt niets betaald. Van iets wat terug is gestuurd.
j r
18 maart 2022
klopt ik heb zelfs een tweede duerwaarderskantoor aan mijn broek er wordt nu de zelfde dingen gevorderd door twee incasso bureaus ik heb een mail gestuurd met ja graag stuur het maar naar de rechter dan komt de waarheid over jullie bedrijven misschien naar boven laaie lichters ik heb in de loop der jaren zo veel gebsteld aan kleine rotzooi t isniet meer te overzien zal 1000 emails uitprinten hebben ze wat te doen. op dit moment is t even stil met mails ze zijn op brievenpost overgegaan die gooi ik ongelezen weg sterke mede slachtoffers
j r
18 maart 2022
incasso buro geloof liever de mensen die zeggen dat ze betaald hebben en ga niet klakkeloos innen z hebben hun zaakjes niet in orde
Heortje
28 maart 2022
Schijtbedrijf die blijven dreigen met nepfacturen kom maar op tyfuslijers
Anoniem
4 augustus 2022
Wat een kutbedrijf en arrogant ook nog je voorbeeld je betaald af . 100 euro zie paar maanden later staan 200 nou sta je dan te kijken en zeggen ze ook nog ik kan de fout niet vinden ik heb inmiddels de weg gevonden naar de mailto:info@nvio.nl hoop dat ze daar lid van zijn of doorgestuurd wordt mensen pas op met deze incasso buro ze maken rekeningen waar niets van klopt
Hafid
19 oktober 2022
COEO stelletje stalkers laat mij met rust, Jullie proberen een bedrag te innen wat lang en breed is betaald aan de desbetreffende bedrijf, sterker nog ik krijg nog 157 euro van jullie omdat ik er niet bij stil stond dat ik toch het bedrag van 157 euro heb overgemaakt door dat ik door jullie werd gek gemaakt en nog steeds gaan jullie door, ik heb jullie gemaild en meerdere malen gebeld dat ik mijn geld terug wil. Ik zal een melding maken bij de ombudsman ik heb ook de afschriften van de betalingen naar jullie verstuurd en jullie blijven nog steeds mailen en sms’en stelletje oplichters bij elkaar gatverdamme ik kots op jullie. Ik eis mijn geld terug.
Esther
16 november 2022
Wat een boeven! Klarna en dit bedrijf!!! Een incasso sturen over een factuur die allang is voldaan maanden terug.Ja aan ikea en niet aan klarna. Omdat Ikea mij een herinnering stuurt en niet klarna heb ik dit keurig voldaan, aan ikea!!! Nu wordt er 100€ geeist in naam van klarna plus de factuur kosten van 500 euro!!! Dit laatste is allang betaald. Dat ikea en klarna niet reageren kan ik niks aan doen Ik betaal niks! Want ik ga niet dubbel betalen. En klarna en Ikea is op de hoogte! DOSSIER 92615431
DIT IS EEN BOEF BEDRIJF
Nou ik dacht dat ik de enigste was maar blijkbaar niet. Ik heb ook weer rekening gekregen wat onterecht is en moest aangepast worden via Klarna, Vervolgens is dit zomaar gewoon naar de CIB opgestuurd , met een opsomming en rent de bij en uiteindelijk betaal ik meer dan wat ik heb ooit besteld en ik heb dat niet eens ontvangen omdat het terug was geretourneerd, dit is gewoon een bedrijf die samenwerkt met online bedrijven om hun zakken te vullen! Geld stellen!! Ze profiteer , manipuleer en het is gewoon puur oplichterij zelfde geldt voor Klarna!! Oh ik wil ook mijn advocaat in huren!! -5 ster !!
Beste Chantal, Het spijt ons te lezen dat u de communicatie vanuit Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wij streven ernaar onze dienstverlening te blijven verbeteren. Wij nemen uw klacht daarom ook serieus en willen u vragen deze verder toe te lichten via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact-cib/klachten-en-tips/. Als u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen via 010 – 41 45 444 of info@cibincasso.nl (met uw dossiernummer vermeld in het onderwerp). Met vriendelijke groet, Centraal Invorderings Bureau
Ze zijn met mij al maanden bezig ik reageer niet meer en heb ze geblokt op mijn telefoon t lijken wel luizen ze blijven in de pels zitten
ik heb y zelfde koop al jaren bij wish te veel om op te noemen nu was de laatste bestelling die kwam maar niet op dagen die heb ik geannuleerd en ook nooit gekregen verder kreeg ik nog van wat allerlei dingen die al twee jaar waren betaaald een aanmaning klarna reageerd niet wish ook niet maar dezze cjb nu coeo blijft met grote regelmaat manen. ik heb ze op block gezet met hun telefoon en berichten verwijder ik zou ik als ik jou was ook doen sterkte
Hoi Chantal Wat een herkenbaar iets. Heb dus nu hetzelfde. Toevallig ook via klarna is geroutineerd. En klarna weet dit. Maar bedrijf Vigoshop heeft achterstand v verwerken pakketjes. En omdat ik geen trac en tracé kan aantonen krijg ik nu incasso. Al zou je willen reageren kan amper. Ze beginnen met sms daarna direct bellen. Stalkers. Voor iets wat niet gekocht is wordt niet betaald!! Kyra schuilnaam
Beste Kyra, Vervelend om te lezen dat u het contact met coeo als negatief hebt ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Graag gaan wij samen met u op zoek naar een oplossingen. U kunt een bezwaar indienen via onze online portal (Mijn coeo), maar u kunt ook contact met ons opnemen via info@coeo-incasso.nl (vermeld uw dossiernummer in de onderwerpsregel) of telefonisch via 010-4145444. Onze collega’s helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, coeo Incasso
Beste incassobureau medewerkers. Ik wens dat jullie mij met rust laten. Er wordt niets betaald. Van iets wat terug is gestuurd.
klopt ik heb zelfs een tweede duerwaarderskantoor aan mijn broek er wordt nu de zelfde dingen gevorderd door twee incasso bureaus ik heb een mail gestuurd met ja graag stuur het maar naar de rechter dan komt de waarheid over jullie bedrijven misschien naar boven laaie lichters ik heb in de loop der jaren zo veel gebsteld aan kleine rotzooi t isniet meer te overzien zal 1000 emails uitprinten hebben ze wat te doen. op dit moment is t even stil met mails ze zijn op brievenpost overgegaan die gooi ik ongelezen weg sterke mede slachtoffers
incasso buro geloof liever de mensen die zeggen dat ze betaald hebben en ga niet klakkeloos innen z hebben hun zaakjes niet in orde
Schijtbedrijf die blijven dreigen met nepfacturen kom maar op tyfuslijers
Wat een kutbedrijf en arrogant ook nog je voorbeeld je betaald af . 100 euro zie paar maanden later staan 200 nou sta je dan te kijken en zeggen ze ook nog ik kan de fout niet vinden ik heb inmiddels de weg gevonden naar de mailto:info@nvio.nl hoop dat ze daar lid van zijn of doorgestuurd wordt mensen pas op met deze incasso buro ze maken rekeningen waar niets van klopt
COEO stelletje stalkers laat mij met rust, Jullie proberen een bedrag te innen wat lang en breed is betaald aan de desbetreffende bedrijf, sterker nog ik krijg nog 157 euro van jullie omdat ik er niet bij stil stond dat ik toch het bedrag van 157 euro heb overgemaakt door dat ik door jullie werd gek gemaakt en nog steeds gaan jullie door, ik heb jullie gemaild en meerdere malen gebeld dat ik mijn geld terug wil. Ik zal een melding maken bij de ombudsman ik heb ook de afschriften van de betalingen naar jullie verstuurd en jullie blijven nog steeds mailen en sms’en stelletje oplichters bij elkaar gatverdamme ik kots op jullie. Ik eis mijn geld terug.
Wat een boeven! Klarna en dit bedrijf!!! Een incasso sturen over een factuur die allang is voldaan maanden terug.Ja aan ikea en niet aan klarna. Omdat Ikea mij een herinnering stuurt en niet klarna heb ik dit keurig voldaan, aan ikea!!! Nu wordt er 100€ geeist in naam van klarna plus de factuur kosten van 500 euro!!! Dit laatste is allang betaald. Dat ikea en klarna niet reageren kan ik niks aan doen Ik betaal niks! Want ik ga niet dubbel betalen. En klarna en Ikea is op de hoogte! DOSSIER 92615431