Administratief systeem komt niet overeen met gemaakte afspraken
General: 3/5
Rossel
15 oktober 2021
Ongewenste levering na opzegging Wij zijn 4 weken lid geweest van Marley Spoon, hierna hebben wij opgezegd, daar hebben wij ook bevestiging van gekregen. Het systeem van Marley spoon stuurt daarna allemaal aanbiedingen om je van gedachte te brengen. Hier zijn wij niet op ingegaan, toch heeft het systeem zichzelf geactiveerd, hierdoor kregen wij een SMS dat er een box wordt geleverd. Hierop hebben wij contact gehad met Marley Spoon, zij zeggen dat wij dit zelf hebben gedaan?… Echter wij zijn nu lid van Hello Fresh en hebben voor de hele week eten in huis. Marley spoon heeft ook gezien dat wij de box niet hebben aangepast zoals wij steeds deden en hebben gezien dat deze box onbedoeld door hun systeem is besteld. Wij hebben dan ook in goed overleg met de chauffeur de box retour laten nemen. Daar MP geen bewijs van onze bestelling kan aanleveren waar wij eerst bij MP om hebben gevraagd hebben wij dat nogmaals bij Call@Collect gevraagd. Zij vragen deze info op aan MP en in afwachting van het antwoord krijg ik een mail dat ik direct moet betalen. Dan voel je je niet echt serieus genomen als "klant"
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok
Incasso ongegronde vordering Marley Spoon
Administratief systeem komt niet overeen met gemaakte afspraken
Ongewenste levering na opzegging Wij zijn 4 weken lid geweest van Marley Spoon, hierna hebben wij opgezegd, daar hebben wij ook bevestiging van gekregen. Het systeem van Marley spoon stuurt daarna allemaal aanbiedingen om je van gedachte te brengen. Hier zijn wij niet op ingegaan, toch heeft het systeem zichzelf geactiveerd, hierdoor kregen wij een SMS dat er een box wordt geleverd. Hierop hebben wij contact gehad met Marley Spoon, zij zeggen dat wij dit zelf hebben gedaan?… Echter wij zijn nu lid van Hello Fresh en hebben voor de hele week eten in huis. Marley spoon heeft ook gezien dat wij de box niet hebben aangepast zoals wij steeds deden en hebben gezien dat deze box onbedoeld door hun systeem is besteld. Wij hebben dan ook in goed overleg met de chauffeur de box retour laten nemen. Daar MP geen bewijs van onze bestelling kan aanleveren waar wij eerst bij MP om hebben gevraagd hebben wij dat nogmaals bij Call@Collect gevraagd. Zij vragen deze info op aan MP en in afwachting van het antwoord krijg ik een mail dat ik direct moet betalen. Dan voel je je niet echt serieus genomen als "klant"