LAVG

  1. Kingz

    Slechte service

    Een fout is menselijk en gezamenlijk oplossen behoort dan tot de mogelijkheden, een medewerker van LAVG had een fout gemaakt inzake een openstaande vordering van de opdrachtgever nadat wij deze keurig via de betaallink hadden voldaan kregen we de bevestiging dat er betaald was en het dossier gesloten, dachten we……..tot 23-06-2021 er opeens een brief op de mat lag met resterende kosten die nog betaald moeten worden……saillant detail is wel dat we de kosten van LAVG hadden betaald in deze betaling, na ik vanochtend contact heb gezocht was LAVG onverbiddelijk…….de resterende openstaande kosten moeten betaald worden……..LAVG maakt een fout, wij hebben tegoedertrouw gehandeld en worden getrakteerd op extra kosten door LAVG, ronduit slecht. Neem je verantwoordelijkheid, doe een geste mbt de reeds betaalde kosten en dan is het opgelost als volwassenen. Verschuil je niet achter zogenaamde regels………..

    General: 1/5
  2. Judith

    Licht bureau financieel toezicht in. En sociaal verhaal. Ik heb ook john van den heuvel n mail gestuurd

Antwoord aan Kingz

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *