Ultimoo Incasso

  1. K-Online

    Niet bereid \'fatsoenlijk\' in gesprek te gaan

    Ultimoo, voornamelijk Dhr. van Leeuwen is niet bereid om fatsoenlijk in gesprek te gaan. We betalen al onze facturen altijd snel, waar we tot onze verbazing een aanmaning hebben gekregen voor een FedEx factuur van (maar) â�¬30,- + 41,05 incassokosten. We hebben nooit een factuur verzonden noch een aanmaning gezien. Ultimoo is wettelijk verplicht aan te kunnen tonen dat de facturen en aanmaningen verzonden (!) en ontvangen zijn. Er is überhaupt nooit e-mail contact geweest. Dit is niet het geval, toch zijn ze absoluut niet bereid om iets aan de incassokosten te doen. \"Je kan bezwaar indienen\". \r\n\r\nWanneer ik vraag om \'bewijs\' zeggen ze dat de facturen en aanmaning per post verzonden zijn. Wie stuurt er anno 2020 nog facturen per post?…. Onwetend van welke facturen het over gaat en onze ervaring met de klantenservice van Ultimoo, raden we deze partij absoluut niet aan.

    General: 1/5
  2. J.

    Ik heb nu ook een conflict met hen en Fed-ex over een niet aangenomen zending. Deze was niet voor ons bestemd, maar wij krijgen al maanden rekeningen voor het transport. Zeker tien keer gereageerd bij Fedex en ook Ultimoo. De genoemde heer van Leeuwen zal het oplossen. Zo niet, dan doe ik er aangifte van. Wanneer een van hen iemand aan de deur komt bel ik gelijk 112. Ben uren kwijt aan onnodig geneuzel. OOK FEDEX faalt volledig! Drie medewerkers gesproken/gemaild die het zouden oplossen #NOT. Ben nu inmiddels 'pislink'.

Antwoord aan K-Online

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *