Ik kreeg aanmaningen dat ik iets gekocht zou hebben en nog niet betaald. Omdat ik het betreffende artikel en winkel helemaal niet ken, heb ik niet gereageerd. Toen begon het feest. Dreigende sms-berichten. Niet geopend. Toen kwamen de telefoontjes, hoe ze aan mijn nummer kwamen is nog steeds een raadsel. Iedere keer geblokkeerd. Tot ik per ongeluk wel opnam. Dat gesprek werd gevoerd door de heer v. L, werkzaam bij CIB, Dit was zo bedreigend en intimiderend dat ik hem het advies gaf om binnen enkele werkdagen het bewijs te leveren dat ik daar daadwerkelijk iets gekocht had. Deed hij dit niet ik aangifte zal doen van indentiteitsfraude door de heer v. L van CIB. Hem nog wel duidelijk gemaakt wat de gevolgen zijn als ik dit door zet en wat de maximale straffen zijn. (max. 5 jaar gevangenis en ongeveer €80.000.- boete. De reactie was nog verbazingwekkend: zou hem niets doen. Nadat de werkdagen verstreken gebeurde er niets. Hierop heb ik aangifte gedaan naar de heer v. L van CIB. Onderzoek loopt nog door de politie. Tja als je de boel wilt bedonderen mag je ook op de blaren gaan zitten.
General: 0/5
CIB
19 oktober 2020
Beste Marty, Het spijt ons te lezen dat u de service van Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wanneer u berichten van ons ontvangt die niet voor u bedoeld zijn, kan dat verschillende oorzaken hebben (zie: https://cibincasso.nl/bericht-ontvangen/bericht-niet-voor-u-bestemd/). Het is daarbij van groot belang dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft, zodat wij uw gegevens uit ons systeem kunnen verwijderen. Graag zouden wij uw klacht verder behandelen. Deze kunt u het beste bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact/klachten-en-tips-2/. Centraal Invorderings Bureau behandelt een klachtenprocedure altijd volgens de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-Ondernemingen (NVI). Met vriendelijk groet, Centraal Invorderings Bureau
onbeschoft
Ik kreeg aanmaningen dat ik iets gekocht zou hebben en nog niet betaald. Omdat ik het betreffende artikel en winkel helemaal niet ken, heb ik niet gereageerd. Toen begon het feest. Dreigende sms-berichten. Niet geopend. Toen kwamen de telefoontjes, hoe ze aan mijn nummer kwamen is nog steeds een raadsel. Iedere keer geblokkeerd. Tot ik per ongeluk wel opnam. Dat gesprek werd gevoerd door de heer v. L, werkzaam bij CIB, Dit was zo bedreigend en intimiderend dat ik hem het advies gaf om binnen enkele werkdagen het bewijs te leveren dat ik daar daadwerkelijk iets gekocht had. Deed hij dit niet ik aangifte zal doen van indentiteitsfraude door de heer v. L van CIB. Hem nog wel duidelijk gemaakt wat de gevolgen zijn als ik dit door zet en wat de maximale straffen zijn. (max. 5 jaar gevangenis en ongeveer €80.000.- boete. De reactie was nog verbazingwekkend: zou hem niets doen. Nadat de werkdagen verstreken gebeurde er niets. Hierop heb ik aangifte gedaan naar de heer v. L van CIB. Onderzoek loopt nog door de politie. Tja als je de boel wilt bedonderen mag je ook op de blaren gaan zitten.
Beste Marty, Het spijt ons te lezen dat u de service van Centraal Invorderings Bureau als negatief heeft ervaren. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Wanneer u berichten van ons ontvangt die niet voor u bedoeld zijn, kan dat verschillende oorzaken hebben (zie: https://cibincasso.nl/bericht-ontvangen/bericht-niet-voor-u-bestemd/). Het is daarbij van groot belang dat u dit zo snel mogelijk aan ons doorgeeft, zodat wij uw gegevens uit ons systeem kunnen verwijderen. Graag zouden wij uw klacht verder behandelen. Deze kunt u het beste bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: https://cibincasso.nl/contact/klachten-en-tips-2/. Centraal Invorderings Bureau behandelt een klachtenprocedure altijd volgens de Gedragscode van de Nederlandse Vereniging van Incasso-Ondernemingen (NVI). Met vriendelijk groet, Centraal Invorderings Bureau