Ik heb gelukkig geen ervaring met Incassoburo's, maar ben blijkbaar zo naïef om te denken dat ze op zijn minst professioneel blijven. Ik kreeg een reminder dat ik bij Fedex nog €10 had openstaan en als ik niet binnen een paar dagen zou betalen de gebruikelijke incassokosten van €49.95 zou moeten betalen. Het was terecht, dus ik heb die €10 betaald en wat schetst mijn verbazing; de brief van Ultimoo met incassokosten en ik "dien" binnen 5 dagen te betalen. Dus mail gestuurd dat ik al betaald had, daarop het verzoek voor een betalingsbewijs. Om verder gedoe te voorkomen heb ik hun een screenshot gestuurd en hun verzocht om mij op de hoogte te houden…… Na 2 weken stilte nogmaals per mail gevraagd voor terugkoppeling en het resultaat: noppes, stilte, geen bericht. Wat is nu de moeite om mij te laten weten dat het afgehandeld wordt? Maar als ik de klachten lees op Internet over dit bedrijf, bespaar ik me verdere moeite, Enigste dat ik hoop, is dat bedrijven die een Incassoburo in schakelen, een ander buro inhuren dan dit zielig excuus voor een buro !
General: 0/5
Sam
28 januari 2022
Tijdig betaald toch incassokosten. Screenshot gemaild van de bank toch aanmaning gestuurd met een verhoging. Klantenservice gebeld wel een half uur wachten tot je aan de beurt ben. Hun konden mij ook niet helpen ondanks bewijs dat het betaald is? Nu moet ik een bezwaar gaan indienen wel raar. Ze reageren niet mail die je stuur? Slechte service van deze incassobureau. Gaat deze incassobureau zo met mensen om? Slechte zaak . Grtn
Jack Delange
17 mei 2022
Ik had zelfs normaal FedEx direct al betaald, ruyim binnen de vervaldatum, bewijs aan Ultimoo gestuurd, en daar reageren ze gewoon niet op.
Tijdig betaald, toch incassokosten.
Ik heb gelukkig geen ervaring met Incassoburo's, maar ben blijkbaar zo naïef om te denken dat ze op zijn minst professioneel blijven. Ik kreeg een reminder dat ik bij Fedex nog €10 had openstaan en als ik niet binnen een paar dagen zou betalen de gebruikelijke incassokosten van €49.95 zou moeten betalen. Het was terecht, dus ik heb die €10 betaald en wat schetst mijn verbazing; de brief van Ultimoo met incassokosten en ik "dien" binnen 5 dagen te betalen. Dus mail gestuurd dat ik al betaald had, daarop het verzoek voor een betalingsbewijs. Om verder gedoe te voorkomen heb ik hun een screenshot gestuurd en hun verzocht om mij op de hoogte te houden…… Na 2 weken stilte nogmaals per mail gevraagd voor terugkoppeling en het resultaat: noppes, stilte, geen bericht. Wat is nu de moeite om mij te laten weten dat het afgehandeld wordt? Maar als ik de klachten lees op Internet over dit bedrijf, bespaar ik me verdere moeite, Enigste dat ik hoop, is dat bedrijven die een Incassoburo in schakelen, een ander buro inhuren dan dit zielig excuus voor een buro !
Tijdig betaald toch incassokosten. Screenshot gemaild van de bank toch aanmaning gestuurd met een verhoging. Klantenservice gebeld wel een half uur wachten tot je aan de beurt ben. Hun konden mij ook niet helpen ondanks bewijs dat het betaald is? Nu moet ik een bezwaar gaan indienen wel raar. Ze reageren niet mail die je stuur? Slechte service van deze incassobureau. Gaat deze incassobureau zo met mensen om? Slechte zaak . Grtn
Ik had zelfs normaal FedEx direct al betaald, ruyim binnen de vervaldatum, bewijs aan Ultimoo gestuurd, en daar reageren ze gewoon niet op.