Syncasso

  1. Marcel

    Hoe is het mogelijk!

    Nooit bereikbaar; Inhoudelijk reageren gebeurt nooit. Er worden alleen geautomatiseerde gegenereerde brieven en/of mails verstuurd. Vanuit mijn perspectief zijn de instituties, semi-overheid, zorgverzekeraars, etc. te angstig om uit hun "comfortzone" te stappen en blijven elkaar daarom maar opdrachten toespelen. In tegenstelling tot Syncasso durf ik de stelling aan dat ik in staat ben om 'n efficiënte consumentvriendelijke organisatie op te zetten die aantoonbaar uitzonderlijk(honderden procenten) hogere resultaten zal leveren voor alle belanghebbende partijen. Best Regards, Marcel

    General: 2/5
  2. Anneke Westenbrink-den Uy

    Ik heb een brief gekregen van Syncasso inzake een incasso. Heb dezelfde dag een email gestuurd met uitleg. Dezelfde dag een emialontvangst mogen ontvangen. 1 maand later opnieuw een brief waarin werd gesteld dat zij het jammer vonden dat ik niet gereageerd had met het verzoek om de betaling te doen binnen 2 dagen. Wederom een email gestuurd, dezelfde dag, ook weer een bevestiging mogen ontvangen, ben benieuwd. Ook een klacht ingediend via het klachtenkompas van de Consumentenbond, wilden zij niet op reageren. Moet een klacht indienen bij Syncasso. Heb wel de nodige commentaren gelezen op andere sites. Problemen/klachten worden dus niet opgelost. Vraag me af of dit wel een legaal bureau is.

Antwoord aan Marcel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *