• Dit geboefte liegt bedriegt en besodemieterd alles en iedereen. Ze komen afspraken niet na. als er een lopende betalingsregeling is gaan ze als nog over tot beslag. Als er al een andere beslaglegger is vanuit de overheid dus preferent weigeren ze dit te accepteren en dwingen alsnog om hun uit te betalen. Wat wettelijk niet eens kan en mag maar de LAVG uit Groningen doet dat gewoon! Verder eisen ze gewoon dat een correct berekende beslagvrijevoet veel te hoog wordt aangepast waardoor je niet meer uit komt.

    kortom misdadigers dat zijn ze.

    Sterke punten
    Wekt haat op aan de deurwaarders branche.
    wekt armoede in de hand
    de grootste schoften van Nederland
    Geen enkele normen en waarden.

    Zwakke punten
    Geen enkele normen en waarden
    de grootste schoften van Nederland
    oplichters

    Door Willem op 12 april 2019 Reageer (1 reactie)

  • Na een overname door mijn huidige provider van mijn abonnement bij Telfort heeft Telfort een administratieve fout begaan. Op 1 februari 2019 ben ik over gegaan naar de nieuwe provider, twee dagen later kreeg ik een onterechte jaarafrekening van 436.96. vanaf de eerte april kwam Intrum in mijn leven die me onmiddellijk gingen bedreigen met boetes en deurwaarders. Let wel, allemaal omdat Telfort een administratieve fout maakte waar ikzelf helemaal buiten stond. Die mails van Intrum komen - zéker - op onschuldige mensen aanmatigend en bedreigend over, maar daar schijnt dit bureau geen boodschap aan te hebben.

    Sterke punten
    Hebben ze niet!

    Zwakke punten
    Doen maar wat en bezorgt mensen een te hoge bloeddruk!

    Door GJ de Vries op 9 april 2019 Reageer

  • zeer slecht bedrijf, totaal geen klanten service
    en niet bereikbaar alleen maar via een keuze menu
    geen 1 mogelijkheid om iemand te bereiken, ik snap niet dat NS hiermee in zee gaat met zo'n slecht klote bedrijf

    Sterke punten
    we cash we don't care

    Zwakke punten
    hun motto klopt niks van: we cash we don't care

    Door James op 1 april 2019 Reageer

  • Zeer slecht bedrijf, totaal niet bereikbaar via de telefoon alleen maar keuze menu's en na 3 weken krijg je pas een reactie, niemand belt je terug ook al vraag je daar om en ze reageren totaal nergens op
    ze willen wel zo snel mogelijk geld maar iemand helpen met een vraag ho maar je krijgt niemand te pakken via het nummer

    Sterke punten
    geen, niemand helpen en telefoon opnemen hebben ze ook niet van gehoord of terug bellen

    Door James op 26 maart 2019 Reageer

  • via sms benaderd door syncasso wist van niks!
    vervolgens 3 dagen bezig geweest om hun te pakken te krijgen, alles geprobeerd!
    bijzonder onvriendelijk kloten bedrijf! bijna net zo’n vreselijk bedrijf als die oplichters waar ze voor werken de NS

    Sterke punten
    mensen oplichten

    Zwakke punten
    communicatie

    Door andre op 20 maart 2019 Reageer

  • Er zijn veel klachten en gedupeerden van deze bedrijven.
    Het beste is als mensen aangifte gaan doen hierover.
    Daar zijn al meerdere mensen mee bezig.
    Hoe meer aangiftes, hoe sneller het in behandeling word genomen.!!!

    Door Marieke op 10 maart 2019 Reageer

  • Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar

    Door E Ozorio op 5 maart 2019 Reageer

  • Ik ben ondernemer in de bouw en had een vordering van 21.000 euro uit staan bij een klant. Omdat er maar steeds niet werd betaald heb ik Intrivia Lawyers ingeschakeld, die meteen aan de slag gingen op basis van no cure no pay. Uiteindelijk is het toch een rechtszaak geworden die de advocaat van Intrivia Lawyers voor mij heeft gewonnen. Heel blij mee. Als ik weer zoiets heb maak ik zeker weer gebruik van Intrivia Lawyers

    Door Fred op 20 februari 2019 Reageer

  • Sturen een brief op vrijdag, met dwangbevel om binnen twee dagen te betalen of bezwaar in te dienen. Zijn vervolgens twee dagen totaal niet bereikbaar. Los van wat dan ook, twee dagen is niet een schappelijke termijn. Ze vragen woekerrente en zogenaamde administratiekosten wat voor 1 incasso gemakkelijk tot in de honderden loopt. Totaal geen begrip of respect voor mensen die niet in staat zijn zo vanuit het niets honderden of zelfs duizenden euros op te hoesten.

    Sterke punten
    Totaal geen

    Zwakke punten
    -Slechte communicatie. Los van dreigementen zorgen ze niet bereikbaar te zijn voor bemiddeling.

    -Veel te korte betaaltermijn, vlak voor een weekend zodat een aanvechting onmogelijk gemaakt wordt. Onderdeel van dreigtaktieken.

    -Enorm hoge "servicekosten". Flanderijn zijn "legale" maffia. Ze hebben vrij spel in een rekening krankzinnig opschroeven zonder enige vorm van limiet. Afpersing hoort niet legaal te zijn maar Flanderijn maakt zich hier duidelijk niet zo ongerust over.

    -Totaal geen respect voor de schuldenaar. Niet in staat om te betalen? Informatie omtrent de rekening is onduidelijk? Bijstands niveau inkomen? Kan de bloedzuigers van Flanderijn niet schelen. Dreigementen nemen toe en ze verhogen de schuld zo vaak als ze maar willen. Deze schurken hebben zoveel mensen in permanente financiele ellende geholpen, ik hoop dat iemand knapt en dit tuig dezelfde ellende toebrengt. Ik gun ze een pijnlijk einde van ganser harte.

    Door Oplichters op 18 februari 2019 Reageer

  • Als er een goed lopende betalingsregeling is gaan ze toch beslagleggen op inkomen. uiterst zlecht en onprofessioneel bedrijf. ga zo snelmogelijk bij dit bedrijf weg.

    Sterke punten
    Grijpgrage
    criminelen
    nazi praktijken
    oplichters

    Zwakke punten
    het hele bedrijf

    Door Bas op 16 februari 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik heb ze de opdracht gegeven een incasso te incasseren. Zij maken veel kosten die NIET zijn afgesproken, en het lukt niet om de opdracht stop te zetten omdat er van afdeling van afdeling wordt doorgestuurd. Uiteindelijk is er een bedrag gefactureerd waarvan de werkzaamheden onduidelijk zijn, waarvan geen factuur met BTW wordt verstrekt en waar ook verder geen informatie over op te vragen is. Zeer vervelende partij om mee te werken!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Bureaucratisch, chaotisch, duur, niet te vertrouwen

    Door Maarten K. op 12 februari 2019 Reageer

  • Incasso no cure no pay oftewel invorderingsbedrijf oftewel incassocenter oftewel moneyfirst. Deze bedrijven zijn allemaal van dezelfde boeven bende.
    Ze beloven telefonisch gouden bergen. Zodra ze je binnengehaald hebben is het over met de mooie praatjes en beloftes. Je krijgt gepeperde rekeningen en als je daar tegen protesteert omdat je dacht dat het no cure no pay was zeggen ach het is alleen even het geld voorschieten...we halen alles voor u terug bij uw debiteur. Uiteraard weer alleen telefonisch te horen gekregen. Per mail krijg je niets bevestigd. Ook reageren ze niet op vragen of opmerkingen. En zodra je echt pissig wordt zijn ze helemaal niet meer bereikbaar en stuit je op een callcenter medewerker die de opdracht heeft gekregen je niet door te verbinden.

    Sterke punten
    een ontzettend slimme/slinkse manier gevonden om hun opdrachtgevers financieel uit te kleden

    Zwakke punten
    daar kan ik een boekwerk vol over aan leveren. Wat een smeerlappen. Ratten zijn het.
    ze helpen kleine zelfstandigen van de regen in de drup.
    Ze komen hun afspraken totaal niet na en zodra je kritische vragen stelt heb je kans dat je zelfs bedreigd wordt met juridische stappen en dat je voor t gerecht wordt gesleept.

    Door justice op 6 februari 2019 Reageer

  • Deze mensen hebben niet de intentie problemen op te lossen maar enkel te verergeren.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Stolz op 6 februari 2019 Reageer

  • Het bedrijf, voor zo ver je het een bedrijf kunt noemen, verschuilt zich! Niet te bereiken, geen antwoord op vragen. Maar wel loopt de brievenbus over met aanmaningen. Een zeer arrogant en brutale manier.
    Wij gaan dan ook stappen ondernemen, en als dat nodig is ook kwaadschiks !

    Door P.Start op 30 januari 2019 Reageer

  • Wat een drama dit incassobureau.
    Zeer slecht contact te krijgen.
    Blijven maar nota'ssturen steeds hogere koste. Reageren niet op contact formulier

    Sterke punten
    Alleenmaar slecht

    Door Nathalie op 30 januari 2019 Reageer

  • Ik heb nu inmiddels een aantal keer gebruik gemaakt van ZWS Incasso. Wat een verademing! Duidelijkheid, inzicht in de zaken, en doorpakken. Alles wat ik bij andere bureau's miste. Daarnaast; Geen vervelende overeenkomsten met verplichtingen, maar gewoon de vrijheid om eventueel weg te kunnen. Volgens mijn contact persoon, Dennis Plas, werken zij zo omdat zij vertrouwen in hun kwaliteit. Zij hebben geen abonnementen nodig om hun klanten te binden. Geen loze kreet. Ik kan ZWS incasso bij iedereen aanbevelen!

    Sterke punten
    Duidelijk
    Accuraat
    Inzicht
    Deskundig

    Door T. Hoeksema op 29 januari 2019 Reageer

  • Ook wanneer facturen die niet kloppen daar houden zij zich aan. Telefonisch contact of per email is hopenloos. Incassokosten worden zondermeer berekend of het klopt of niet.

    Advies: Blijf bij de zorgverlener vandaan die met Famed werkt.

    Sterke punten
    Vasthoudend met slecht gedrag

    Zwakke punten
    Er zitten geen weldenkende mensen

    Door Ed Hakbijl op 19 januari 2019 Reageer

  • Ik krijg van Bill een brief waarbij hij ons wettelijk in gebreke stelt vanwege facturen van zijn klant die nog geen 2-3 weken oud zijn. Weten die sufferds daar niet dat er zoiets bestaat als een wettelijke betaaltermijn van max. 4 weken??
    Een brief die er alleen maar op gericht is om te intimideren want inderdaad al snel kwam er een volgende brief dat ze een civiele procedure gaan opstarten. Wat een mafkezen proberen iedereen bang te maken. Volkomen onprofessioneel. Maar ja die klant blijkt ook al niet goed bij zijn hoofd te zijn om na 2 weken een incasso bureau in te schakelen. Wie doet nou zoiets?

    Sterke punten
    NADA NADA

    Door ria op 18 januari 2019 Reageer

  • Lieve mensen, maak u vooral niet druk. Geloof niet in de brieven die U krijgt met zwabberige juridische taal.


    Er zijn een aantal dingen die u wel en niet moet doen. Ik som ze voor u op.

    1. Erken NOOIT de claim.
    2. Maak NOOIT iets over.
    3. Stuur geen aangetekende brieven met documenten.
    4. Stuur via email 1 bericht als antwoord op de laatst ontvangen brief.

    Ik erken uw claim niet en beroep mij op de gemaakte afspraken. Indien U hier niet mee akoord gaat zie ik de dagvaarding vanzelf tegemoet.

    Uw naam,
    Uw vriendelijke groet.

    Deze bende koopt oude schulden op en gooit er 18% rente bovenop.

    Krijg rust, de rechter seponeert uw zaak.

    Sterke punten
    Geen? Juridisch zwabberig verhaal. Zonder onderbouwing en overleg van documenten een laffe partij.

    Zwakke punten
    De naam. Pleitmeesters? Shure.... Hoe IST?

    Door Margriet V op 5 januari 2019 Reageer

  • Gebeld over een niet betaalde boete met N. Lentjes van Syncasso en uiteraard het boetekleed aangetrokken aangezien het mijn eigen schuld is Natuurlijk moet de schuld voldaan worden ( boete van 150 is 601.50 gewoprden !)
    Blijkbaar vinden ze het fijn bij Syncasso om te blijven herhalen dat het je eigen schuld is en dat je toen niet hebt betaald ook nadat je al 3x hebt gezegd ja dat klopt jullie hebben zeker gelijk maar nu wil ik het graag afbetalen en het met jullie regelen. Het lijkt wel als je eenmaal in hun handen bent ,je de grootste crimineel bent die er is en er geen enkel begrip is maar je behandelen als een kleuter. Maar goed toch een betalings regeling kunnen treffen voor de boete. 50 per maand mag er afbetaald worden na uitgelegd te hebben dat de 750 waar beslag op gelegd is voor de huur is en ik onder bijstandsniveau leef en dus niet in 1x de vordering kan betalen. Hiervan een bevestiging per mail ontvangen. In de brief stond onderaan een regel : Let op: een bankbeslag blijft van kracht. De gelden welke onder het beslag vallen worden zullen in mindering gebracht op de openstaande vordering. Ik vond dit al vreemd maar omdat er een gesprek was geweest en een bevestiging dacht ik dat de afspraak zou gelden. Niet slim om te 'denken' of iets aan te nemen want tot mijn verbazing werd de 601.50 afgeschreven na opheffen bankbeslag plus nog eens 40 euro door de SNS voor het bankbeslag. Uiteindelijk betaal je dus 651 euro voor een boete van 150. Dit is dus waar ze 'rijk' van worden, het is belachelijk dat dit gebeurd in NL.
    Na telefonisch contact met Syncasso werd doodleuk gezegd dat er niets voor niets in de brief een 'Let Op' is toegevoegd en dat ze niet weten voor welk bedrag er beslag is gelegd bij de bank. Dus met andere woorden, het hele gesprek om een betalings regeling af te spreken en de regeling zelf is helemaal voor niets geweest en geldt niet meer. Nu hebben ze het hele bedrag binnen en zeggen keihard, ja die regeling geldt nu niet meer natuurlijk! Serieus zo wordt het gezegd aan de telefoon, ze flikken het gewoon en verschuilen zich serieus achter die regel van Let Op.....
    Als je dan begrip zoekt dat het zachtjes gezegd heel vreemd ia dat er een regeling is afgesproken maar nu toch het hele bedrag geind is, is dat begrip er niet en begint mn serieus weer over dat jij toen fout zat en toen niet wilde betalen blablabla, echt heel erg slecht hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat. Ergens mag ik nu blij zijn dat het in 1 keer geind is, ook al kan ik nu mijn huur niet betalen, maar dan heb ik gelukkig niets meer met hun te maken. Zij geven aan dat ze eigenlijk geen enkel vertrouwen in je hebben omdat je een wanbetaler bent, kan ik me in verplaatsen uiteraard. Door zo met je klanten om te gaan en als bedrijf zijnde je afspraken niet na te komen betekent alleen maar slecht nieuws en snap ook dat het slecht gaat met zulke bureaus.

    Door Julia op 17 december 2018 Reageer

  • Dit clubje is gewoon van ING Bank. Het handelt alle vorderingen van die bank af. Dan weet je misschien al genoeg. Het zijn dezelfde mensen als die van het bewust toelaten van witwaspraktijken, megaschikkingen en... intussen doodleuk reclames uitzenden als dat je een superleuke, gezin- en ondernemerslievend Nederlandse oranje bank bent. (!)

    Nooit eerder een bedrijf meegemaakt dat zo'n groot personeelsverloop heeft. Teken aan de wand: het is een giftige organisatie. Uit hun handelen blijkt minachting voor situaties, mensen en fatsoensnormen. Daar kan een normaal functionerend mens niet lang gezond blijven werken. Dat is waarschijnlijk ook niet de bedoeling. De bedoeling is om jou als schuldenaar te treffen waar het pijn doet. Tot een rechtszaak komt het overigens zelden, dan komen ze er immers bekaaid van af; een rechtszaak helpt hun zaak doorgaans niet. Pure intimidatie dus.

    Voor de lezer die op zoek is naar steun: je staat niet alleen. Velen gingen je voor. Laat je niet intimideren, hoe moeilijk dat ook is. Het machtsmisbruik dat ze plegen is een spel. Niks meer, niks minder. Voor hen is het dagelijkse kost om te intimideren, voor jou komt zoiets waarschijnlijk eenmaal of bij incident voor. Daar kan je behoorlijk van in paniek raken. Daar maken ze gebruik van in de hoop dat je het maximale gaat doen en je eigen belang uit het oog verliest. Ook bestaat de kans dat je uit emotie primair reageert en het achterste van je tong laat zien, waardoor ze beter kunnen inschatten wat er te halen valt.

    Een vordering is in Nederland wel wat waard bij de rechter, daar kom je niet zomaar van af, dat weten zij als geen ander. Maar. Een belangrijke 'maar'. Een normaal bestaansniveau, zonder disproportionele zorgen/aantijgingen die jouw bestaanssituatie in een crisistoestand brengen, dat is nog vl meer waard. Een rechter zal altijd jouw basale/huidige leefomstandigheden maximaal willen beschermen. Ervan uitgaande dat je niet 3 villa's met gouden kranen bewoont. Geen enkele rechter zal oneigenlijke dreigementen waarderen (in het onwaarschijnlijke geval dat het bij een rechter mocht komen). Immers, dreigen met een gerechtsdeurwaarder is niet toegestaan: als je dat doet, maar dan niet doorpakt, wordt dit aangemerkt als misbruik van de situatie. Daar wordt geen rechter blij van. Bewaar de correspondentie dus goed en houd je hoofd koel: je bent tamelijk goed beschermd door wet en rechtstaat.

    - Blijf wel aflossen (al is het maar een minimaal bedrag) als de vordering (deels) terecht is.

    - Reageer altijd op contactverzoeken, en doe dit feitelijk, maar niet pers inhoudelijk: ze overvragen enorm, willen al je gegevens hebben, zonder dat ze daar recht op hebben of bevoegd zijn om informatie op te 'eisen'. Daar hoef je zeker niet aan mee te werken als dat jouw positie niet ten goede komt.

    - Een rechter kan geen betalingsregeling afdwingen, maar zal altijd zorgen dat jouw basisrechten en bestaan overeind blijven. Als de vordering onterecht is: een rechtszaak starten.

    - Als je niet tegen onzekerheid kan: probeer een regeling of afwikkeling te treffen. Let op dat je jezelf beschermt door vooraf zelf een duidelijk maximum looptijd en termijnbedrag vast te stellen. Wees daar voorzichtig mee: je overschat al gauw wat je (in de toekomst) kunt. Liever een klein bedrag dat goed blijft gaan, dan grotere bedragen waardoor je alsnog in de problemen komt. Een goed incassobureau zou dit beamen, dat meedenken hoef je bij deze partij echter niet te verwachten. Je kunt de onderhandeling beter door een objectief iemand laten doen, maar pas op voor 'adviseurs' die daar weer van willen profiteren met hoge uurtarieven of vergoedingen. Heb je die niet in de buurt? Gewoon je eigen taal blijven spreken: het gaat om jou, niet om hen.

    - Als ze het te bont maken met onfatsoenlijk gedrag (door je heen praten, niet luisteren, incorrecte bedragen of anderszins onaangepaste en onjuiste gegevens blijven hanteren), dan kun je ze waarschuwen dat je alle contact verbreekt als ze hun gedrag niet aanpassen. Dit moet je dan wel onderbouwen met wat je feitelijk van ze verwacht (zie bovengenoemde voorbeelden). Als ze dan doorgaan, dan kun je ook echt het contact verbreken of voor een tijdje opschorten. Let op dat je ze wel eerst waarschuwt hiervoor, zodat je ze een kans hebt gegeven om op een ordentelijke en werkbare manier met elkaar om te gaan.


    Sterke punten
    Ze vallen steeds meer door de mand. In het parlement worden wetten aangenomen om partijen zoals deze strikter aan banden te leggen.

    Zwakke punten
    De totale mentaliteit. Uitsluitend korte termijn denken, ook als dat hun eigen zaak schaadt.

    Door Klaas Brink op 11 december 2018 Reageer

  • dit bedrijf gaat letterlijk over lijken als het om invorderingen gaat

    Door Jan van Eijk op 2 december 2018 Reageer

  • Ze beloven veel, maar als je ze nodig hebt, dit naar jaren betalen, doen ze niets.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen, maar vooral dat ze niet thuis geven als je ze nodig hebt!

    Door Jeroen op 24 november 2018 Reageer

  • Vesting finance maakt je kapot. Geen ruimte voor onderhandeling. Onaardig, gierig, vernederend en agressief in communicatie. Tevens maken ze fouten waar jij voor op moet draaien. Ik snap niet dat iemand hier wil werken

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Onprofessioneel

    Door Gerards op 23 november 2018 Reageer

  • Hele goede software. De Zahlungen komen vanzelf binnen door ideal, heel gemakkelijk.

    Sterke punten
    Veel automatisierung en veel dus kosten besparing voor ons

    Zwakke punten
    Niet in het Duits verkrijgbaar

    Door Friedrich op 16 november 2018 Reageer


IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Incassobureaus