• Leken zelf weinig moeite te doen het geld bij de debiteur te krijgen en hebben de zaak gesloten terwijl debiteur aangaf nog te willen betalen.
    Daarnaast zonder toestemming de zaak gesloten.
    In het begin goed geholpen maar een wisseling van behandelaar liep dit berg afwaarts. Vervolgens werd er op mijn vragen niet meer gereageerd.

    Door D op 18 februari 2020 Reageer

  • Bill incasso is een verschrikkelijk bedrijf. Doe NOOIT zaken met deze oplichters. No Cure No Pay zoals ze beweren klopt niet. Zonder maar iets gedaan te hebben komen ze geld bij jou halen. Dan wijzen ze naar de kleine letters en Algemene Voorwaarden die vaak aangepast worden. Betaal je nog steeds niet, dan volgt een gang naar de rechtbank.

    Bill incasso levert geen werk, maar wil wel maximaal geld zien van jou als klant. Telefonisch contact is er niet of nauwelijks. Op E-mail en berichten via hun eigen omgeving reageren ze bijna nooit. De grootste schurk van Nederland is op dit moment de heer Bogers van Bill incasso. Scheringa en Munsterman kunnen veel van hem leren.

    Dus, wat je ook doet, hoe mooi het ook klinkt; doe GEEN zaken met Bill incasso!!

    Zwakke punten
    - Komen afspraken niet na.
    - Doen hun werk niet goed.
    - Zeer slechte communicatie.
    - Het is niet gratis zoals ze zelf beweren.
    - Onbeschofte medewerkers.
    - Zeer onprofessioneel.
    - Totaal geen oog en aandacht voor de klant.
    - Alles draait om geld.
    - Zeer onbetrouwbaar bedrijf.

    Door Mijn Reviews op 10 februari 2020 Reageer

  • Echt asiociale mensen werken daar

    Sterke punten
    Aardige dame nam de telefoon op\\\\\\\\r\\\\\\\\n

    Zwakke punten
    Gewoon hoorn erop agressieve telefoon stem,had die man zeg.\\\\\\\\r\\\\\\\\n

    Door Judy op 5 februari 2020 Reageer

  • Eindelijk een bureau dat menselijk is en begrip toont.
    Zij zetten (zo veel mogelijk geld innen en zo snel mogelijk) tenminste niet op de eerste plaats.
    Heel prettig gesprek gehad met dhr. B. v/d K.
    Hij begreep mijn financiële situatie en zocht toen naar een oplossing in plaats van BETALEN! BETALEN! BETALEN!
    Bovendien heeft hij ook nog wat persoonlijk advies gegeven.
    Fantastisch!
    Zo kan het dus ook.

    Sterke punten
    Begrip, luisteren, menselijk

    Zwakke punten
    geen

    Door Angelo op 31 januari 2020 Reageer

  • Das, tegenwoordig Cannock beloofd van alles, maar komt niets na.
    Reageren niet, bellen niet terug als je hier om vraagt, schuiven alles op elkaar af en als puntje bij paaltje komt is iedereen overspannen of heeft net ontslag genomen.
    Ze laten dossiers erg lang liggen waardoor incasseren nagenoeg onmogelijk is gebleken en zijn totaal niet geloofwaardig meer.

    Sterke punten
    Geen

    Door Ingeborg op 28 januari 2020 Reageer

  • ik had een schuld bij een bank van 14000 euro in 2009 de bank is failliet gegaan daarna heeft syncasso de schuld met vonnis van rechter hoofd som 16000 opgekrikt naar heden bijna 70.000 euro

    Door sammy op 27 januari 2020 Reageer

  • Waardeloos... Ik heb Meer dan een jaar achter een debiteur aangelopen. was dat beu, dus geef het over aan Bilincasso.
    Ze sturen 1 aanmaning, brengen incasso kosten in rekening aan de debiteur. Die vervolgens belt met de melding "Ik betaal niet". En daarmee is het klaar volgens het incasso bureau??
    Ik heb nu een debiteur die me geld schuldig is EN denkt dat het incasso bureau hem niks maken kan! Niet mee in zee gaan, heb je niks aan

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Geen Communicatie of meedenken met de Klant. Doen geen enkele moeite om het geld echt binnen te krijgen. 1 brief, 1 telefoontje en het was voor hun duidelijk dat er niks te verdienen viel.

    Door Jan met de Pet op 7 januari 2020 Reageer (1 reactie)

  • Ik snap de ontevredenheid van de klagers hieronder wel.
    Ik had me ingeschreven voor een 'nieuwsbrief' van een bedrijf waarmee ik ook gelijk 'lid' was, kosten 35,-, dit werd direct afgeschreven. Lidmaatschap nooit meer wat mee gedaan, nieuwsbrieven gekregen en gelaten... mijn fout.
    Er werd later weer een bedrag van mijn rekening afgeschreven van een onderneming die mij niets zei, ik heb het bedrag teruggevorderd. Na een paar maanden kwam Das met een brief. Bleek later dat het bedrag het lidmaatschap voor het 2e jaar was. De naam op de rekening bleek later van het moederbedrijf te zijn, kon ik dus niet weten. Anyway, ik nam de schuld op me en belde met Das, exact 3 min na het gesprek heb ik via internet bankieren, het bedrag plus boete (2,5x het bedrag) overgemaakt.
    Ik kreeg hierna nog 3 brieven, ondertekend met een voornaam, bleek van een computer zei men, 2 voicemail berichten, nummer kan je niet terugbellen, dat ik nog niet had betaald. Ik heb zelf nog 4x gebeld dat het betaald was, 2x tijdens het gesprek via de mail een printscreen van de betaling verstuurd en nog zeggen dat ik niet heb betaald.
    Das is intussen overgegaan naar Cannock maar ook daar hebben ze de administratie kennelijk niet op orde, de helft van de brieven kwam van Cannock. Zooooo slecht!

    Dus bedrijven die hier klagen , jullie geld staat allang op hun rekening alleen de administratie is zo'n puinhoop dat ze niet meer weten wie, wat en hoeveel moet krijgen.
    Mijn beoordeling voor Das / Cannock is een 1 omdat 0 niet kan.

    Sterke punten
    Die moet ik nog ontdekken.

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na. Geen sprake van terugkoppeling. Administratie is puinhoop, zowel mail als de rekening. Doen alsof ze hun eigen collega's niet kennen bij naam. Naam van een computer onderaan een brief... really!
    Ik kan nog wel even doorgaan...

    Door Yvette op 31 december 2019 Reageer

  • Sinds juni 2019 met Famed aan het bellen en emailen omdat nota’s niet op mijn adres aankomen. Tot vorig jaar was dit geen probleem en heb ik alle nota’s ontvangen. Volgens Famed ligt de schuld bij Sandd. Sandd geeft echter aan dat Famed niet alle nota’s die aangemeld worden ook daadwerkelijk door Sandd worden ontvangen.

    Inmiddels heb ik al 7 nota’s en kopie-nota’s niet ontvangen en is een oplossing niet echt in zicht. Famed reageert nu zelfs al niet meer op mijn emails, wat ik toch een zeer kwalijke zaak vind. Zelfs op een ingediende klacht geeft Famed aan dat men niet zal reageren.

    Famed kan zijn slogan “goed geregeld” beter aanpassen in “niet geregeld”.

    Sterke punten
    nog niet gevonden

    Zwakke punten
    geen / slechte communicatie
    geen begrip voor klachten

    Door duf op 19 december 2019 Reageer

  • De service is verschrikkelijk. Ze smeren je een ondernemerspakket aan waarbij wordt gezegd dat bij zon pakket voor de rest geen kosten worden gerekend. Onzin, hoge nota's, geen dienstverlening en als je ze wilt bereiken zijn ze niet thuis. Nooit mee in zee gaan.

    Sterke punten
    geen

    Door Tiny de Groot op 17 december 2019 Reageer

  • Na een oneindig “afscheep” bandje niet reageren op mails, niet kunnen inloggen via de site etc toch 2 medewerkers met moeite te pakken gekregen. Het bandje met t keuzemenu wist nog meer dan dat zij wisten. Medewerker had het herhaaldelijk over een dos’SIER’ ipv “dosjéé” en wist niet waarom een deurwaarder langskomt en ik maar n verzoek per mail moet doen.Terwijl ik net heb uitgelegd dat ik dat al een paar keer tevergeefs heb gedaan. Weken verder moed opgegeven op normaal contact. Doe hulpverlening voor een aantal mensen in mijn buurt. Dit is een gebed zonder eind. Kastje naar de muur, schandalig dat niemand dit bedrijf aanpakt

    Zwakke punten
    Erg domme medewerkers die geen verstand hebben van hun werk. Slecht bereikbaar

    Door Linda op 11 december 2019 Reageer

  • Prettig kennismakingsgesprek waarin onderscheidende kwaliteiten werden benadrukt.
    Kleine verklaarbare vergoeding gevraagd voor lidmaatschap wat op zich geen probleem zou hoeven te zijn.
    Helaas ontbreekt communicatie of initiatief vanuit incassobureau m.b.t. uitstaande opdrachten.
    Je moet er zelf achteraan om ze te bewegen tot actie en met wat geluk sturen ze een soort dreigbrief naar wanbetaler om de 2 maand, maar daar blijft het bij. Toen het vertrouwen er nog enigszins was opdracht gegeven om aan te sturen op rechtszaak. Het opstellen van die brief heeft weer € 250,- gekost en nu 3 maanden later ondanks hehaaldelijk vragen om updates nul reactie! Ik wil alles terugbetaald krijgen voor deze wanprestatie en oplichtingspraktijken. Wellicht dat deze review hun wel tot actie beweegt en ohja...mijn niet betalende klant is de lachende derde. Ik wacht nog steeds op geld waar ik geld voor heb betaald om op te halen. Dubbel verlies dus

    Sterke punten
    verkooppraatje

    Zwakke punten
    Verkooppraatje niet waarmaken

    Door Gijshua op 11 december 2019 Reageer

  • Deze organisatie stuurt niet bestaande vorderingen naar je toe. Ook als er al overlegd is, blijven ze doorgaan, zelfs als er is aangegeven dat ze zaken wijzigen in hun bestand. Hebben geen enkel bewijsmateriaal en roepen maar wat. Deze organisatie koopt oude en verlopen vorderingen over van andere incassobureaus en proberen met een hoop gebrul en gedreig nog wat centen uit de zak te kloppen van onschuldige mensen. Zeer malafide bedrijf. Negeren en niets betalen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles. Gewoon oplichters van de onderste categorie.

    Door Peter op 5 december 2019 Reageer

  • Blind voor de waarheid, de opdrachtgever is mooi met dit soort hanen. Ik zou ze voor de kerst op straat schoppen, Mensen willens en wetens kapot maken . Geestelijk, lichamelijk. Ruk advies en geloven alleen in hun eigen god.

    Sterke punten
    geen die ik kan ontdekken, fatsoen is hen op basis school niet aangeleerd

    Zwakke punten
    blind voor argumenten

    Door annika op 5 december 2019 Reageer

  • Wat een verschrikkelijk bedrijf is Bill Incasso. Wij raden iedereen met klem aan NIET in zee te gaan met dit bedrijf.
    Ten eerste weigert Bill Incasso om ook maar enige moeite te doen om verschuldigde bedragen op een constructieve wijze te innen. In de minne schikken komt in het woordenboek van Bill Incasso niet voor.
    Ten tweede is het niet mogelijk om met Bill Incasso in contact te komen. Zoals de receptioniste vertelt aan de telefoon: Bill Incasso is inhoudelijk voor niemand bereikbaar, tenzij de directeur, Ivo Bogers, expliciet toestemming geeft om de klanten te woord te staan. Wij hebben hier expliciet om gevraagd, maar de heer Bogers weigerde ons te spreken. Te bizar voor woorden!
    Onbegrijpelijk dat Bill Incasso op deze wijze met klanten omgaat. Gezien de overige reviews zijn wij absoluut niet de enige die de werkwijze en mentaliteit van Bill Incasso verafschuwen.
    Wát een ontzettend akelig bedrijf! Onze raad: blijf ver verwijderd van dit soort verwerpelijke praktijken!

    Door Peter op 5 december 2019 Reageer

  • yellowbrick betaling mislukt vanaf creditcard waar niks mee aan de hand is, uiteindelijk krijg je een vage mail van flanderijn waarvan je denkt dat het spam is. Telefonisch contact met deze partij is niet te doen, je wordt totaal niet serieus genomen, wat een arrogantie, tenenkrommend gewoon, vandaar één ster voor flanderijn.

    Zwakke punten
    arrogant

    Door MS op 3 december 2019 Reageer

  • Ik heb voor een behandeling bij de tandarts een rekening ontvangen. Het was een bedrag over ongeveer 6,- en het bleek een dubbele nota te zijn geweest. Toen heb ik gebeld en een medewerker van Famed heeft me uitgelegd dat ik niks meer hoefde te doen en dat het blijkbaar een fout van de financiele afdeling van de tandarts was geweest. Een tijdje later ontving ik een nieuwe rekening met extra kosten voor het incassobureau Credios dat werd ingeschakeld. Toen heb ik nog een keer gebeld en er gebeurde hetzelfde: Famed wilde contact openemen met de tandarts en ik hoefde me hiermee niet verder te bemoeien - in het geval dat het toch een correcte factuur bleek te zijn, zouden ze contact met mij opnemen.

    Nu kreeg ik een nieuwe factuur met een verhoging van de incassokosten. Ik vindt dit heel vervelend, ook angezien mij dit onnodig tijd kost om me hierin te verdiepen. Nu wordt ik door Famed steeds doorvewezen naar Credios, het incassobureau, terwijl Famed de opdrachtegever voor het incassobureau is en ik uiteindelijk voor de foute informatie (meerdere keer) van hun klantenservice moet betalen. Niemand is aansprakelijk en ik wordt altijd naar iemand anders doorverwezen - de tandarts heeft ook geen begrip hiervoor maar de kosten moet uiteindelijk ik dragen.

    Zwakke punten
    alles

    Door Linus op 2 december 2019 Reageer

  • Belachelijk hoe het er hier aan toe gaat. Ondanks dat je belt voor een regeling omdat er een meneertje aan de deur is geweest dat je voor de rechter moet komen komen de kosten van de rechtbank sowieso bij de kosten op waar je een betalingsregeling voor wilt afsluiten. Met andere woorden ze bedonderen je waar je bij staat ze zeggen dat de totale rekening bijv €250 is maar dat is niet zo want de kosten van de zitting komen er sowieso bij maar hoeveel dat is dat kan niet verteld worden! Heel raar dat ik wil betalen en ondanks dat je wilt betalen zul je toch gewoon voor de rechter moeten komen tenzij je het gehele bedrag overmaakt wat in mijn geval niet mogelijk is aangezien er al beslag op mijn loon ligt door een andere schuldeiser!

    Sterke punten
    Bestaan niet

    Zwakke punten
    Niet meedenken met degene die belt voor een regeling ze juist op kosten willen jagen ipv mensen helpen van hun schulden af te komen

    Door Bb op 27 november 2019 Reageer

  • Bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro. Ik kan niet adviseren hier een vordering uit handen te geven. Proces is niet meer te stoppen na betaling klant en er worden enorme kosten in rekening gebracht voor 1 minnelijke brief (> 2500 euro)

    Sterke punten
    paarse krokodil

    Zwakke punten
    digitale paarse krokodil, geen contact met mensen mogelijk of zeer zeer moeizaam. Enorme kosten voor 5 minuten werk.

    Door R Roelofs op 26 november 2019 Reageer

  • I was supposed to receive a bill for a dentist appointment in August. Usually I receive them in the first week of my appointment, so that I can instantly pay it. Thus I checked my inbox in the week following my appointment.

    This time the bill was send late (I think a week or two later than usual). By the time I saw it the payment link inside the mail did not work anymore. I responded to the mail, but saw it was a ‘noreply’ mailadress, thus I also contacted my dentist.

    I received no word until my dentist send me a message in September, telling me that I still had an outstanding bill. I responded, explaining my situation. I never received an answer back. I again tried writing a mail to Famed, but also no response.

    I receive a mail telling me my original bill was 50 €, since I missed the first payment deadline I now have to pay 100 € and if I don’t pay till the 12 of December, this would increase to around 170 €. I responded and again wrote multiple mails to Famed, even using their website contact request field. No response.

    Now its November, I have used the contact form once more. Today I receive a call from Famed, in which they explain that I have 3 outstanding bills with a total payment of 380 euros (a later check in my mail showed I had only received one from famed, for my dentist). Upon request if they could explain what the bills were for, I received no answer. Upon the question, why I was told to pay 170 euros, only to find out its actually 380 euros, I received no answer.

    In the end we found that they send the bills to an old address of mine. I had never noticed that they were sending bills to that address, since I always received digital copies with payment links, which I thought as being the only or original bill. In addition, I was unregistered from that Adress in September, so I do not understand why my bills were supposeddly send there. I also do not understand why I never received a digital bill or payment request for the two bills I know nothing about.

    To conclude, I am supposed to pay for bills I have never seen and whom I cannot account for, in addition to the extra costs that have piled up because of the fact that I have never seen those bills. The only help the person calling could promise me, was that they were going to send all the bills and payment deadlines to my new address and would try to help me organize payment installments for the costs I could not pay instantly. I believe it suffices to say that this is one of the worst payment services I have encountered and will likely lead to me switching dentists (upon calling them, they explained that Famed was the only form of payment they offer).

    Sterke punten
    - Online payment requests that are easy to handle.
    - Customer service can speak english.

    Zwakke punten
    - Do not respond to any mails send to them.
    - I had to send two contact requests before they contacted me.
    - If they do not receive an answer on their bills send, they do not try to contact the person to find out why no response was given. Instead they just send more bills, which in certain cases is counterproductive, such as cases where they have the wrong adress or person, meaning they are sending the bills to the wrong place. In the end the person in question will only find out by the time its too late to do anything about it.
    - They do not admit their own mistakes (such as when they have wrong data) and blame the whole responsibility on the payer.
    - Customer service was not able to inform me about anything regarding my mails or bills. After contact I feld no more knowledgeable than without the contact.

    Door Rafiki op 21 november 2019 Reageer

  • VF is niets meer of minder dan een bende criminelen! Schuld afbetaald, en nog steeds zgn. "rekeningen" sturen over de rente die ik nog moet betalen?
    Ik heb alles van hun weggegooid, en negeer ze voor de rest.

    M.vr.gr. J. de Zeeuw.

    Sterke punten
    Niets, maar dan ook echt niets!

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen.

    Door J. de Zeeuw op 20 november 2019 Reageer

  • Pas op. Call2collect verstuurt per post brieven met een gefingeerde boete uit Italië. Compleet met foto van je auto. Verder vage omschrijving van de overtreding en een niet werkende link naar een web-omgeving om in te loggen in je dossier. Geen enkel bewijs of kopie van een originele boete, geen kopie van de achterliggende instanties.

    Vermoedelijk koopt Call2collect openstaande vorderingen over van bedrijven en organisaties.

    Sterke punten
    Onbekend

    Zwakke punten
    Volslagen ondoorzichtige handelwijze.

    Door Hans op 16 november 2019 Reageer (16 reacties)

  • IAN VEnray handelt zeer slecht zoals onderstaande review ook zegt kan ik dit alleen maar bevestigen

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    oneerlijk handelen en louche bureau

    Door P.Z.C. op 8 november 2019 Reageer

  • WAARSCHUWING: Doe geen zaken met Juresta. Je betaalt een jaarlijkse fee voor ondersteuning waar je weinig aan hebt en vervolgens daarnaast allerlei extra kosten moet gaan betalen. Als je wilt opzeggen weten ze je ook te duperen want als je denk alles te hebben opgezegd ligt er nog een addertje in het gras en factureren ze alsnog voor een extra jaarlijkse fee wat verstopt zit in je overeenkomst.

    Door HCTM op 7 november 2019 Reageer

  • It is a shame for Netherlands to allow

    Sterke punten
    No

    Zwakke punten
    a legal investigation for this collection agency is urgently needed

    Door Young op 2 november 2019 Reageer


IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Incassobureaus