• Doe geen zaken met dit incasso bureau. Ze communiceren slecht en laat, volgen niet de juiste procedure en de bereikbaarheid is minimaal.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte communicatie, traag reactietermijn, volgen niet de juiste procedure. Samenwerking met deurwaarder is negatief.

    Door Lat34966 op 23 maart 2020 Reageer

  • Hele goede ervaring. Aanrader

    Door Paul op 21 maart 2020 Reageer

  • Vertel als je twee woorden zijn de drie van gelogen
    Alles wat je aandraagt wordt als gelogen verstaat bestempeld alles wat zij aan dragen is de waarheid iets op louter aannames proberen te winnen is een Uitgemaakte zaak maar niet voor Jansen en Jansen niet voor meneer Houweling deze denkt dat hij god is
    De uitspraken die hij nu heeft gedaan gaan om veel geld kosten ik ga namelijk een Een strafzaak deze tegen deze gast aanspannen op mijn naam staat op mijn Niet gekke Gerrit geschreven

    Sterke punten
    Geen sterke punten

    Zwakke punten
    Geen sterke puntenEen en al zwakheid geen een goed. Bij deze organisatie te ontdekken

    Door Stephan op 11 maart 2020 Reageer (1 reactie)

  • Famed heeft mij jaren achter elkaar haar facturen naar mijn huidige woonadres gestuurd, ik heb de dossiers er even bijgepakt. Zonder enige aanleiding stuurt Famed haar facturen nu opeens naar mijn oude woonadres. Omdat ik daar al acht jaar niet meer woon heb ik die post niet ontvangen. Wel heb ik gisteren van de huidige bewoner vernomen dat aanmaningen gewoon zijn geretourneerd naar Famed. Toch schakelt Famed, totaal onterecht dus een deurwaarder in om mij een rekening van 180 euro te overhandigen, terwijl de oorsprongkelijke rekening van mijn tandarts 25,- euro bedrog. Wat een een waardeloos bedrijf, dat Famed! Mijn tandarts heeft na jaren van ongemak over de chaos en totaal gebrek aan klantgerichtheid bij Famed ervoor gekozen haar facturatie door een ander bedrijf dan Famed te laten afwikkelen en dat is voor mij (en voor mijn tandarts) een hele opluchting. Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Famed in een maatschappij als de onze kan bestaan.

    Sterke punten
    Leuke verassingen, je krijgt opeens een deurwaarder aan de deur, uit het nbiets..

    Zwakke punten
    Totale chaos!

    Door HJ Wagenaar op 5 maart 2020 Reageer

  • Ik had bij mijn verhuizing 8 jaar geleden verzuimd mijn adreswijziging door te geven aan mijn tandarts. Dat heeft acht jaar lang geen probleem opgeleverd totdat mijn zorgverzekering een bedrag van 25,- euro aan gebitsreinigingskosten (van een rekening van ongeveer 100 Euro) dat buiten de dekking viel aan mij factureerde. De factuur ging naar mijn ouwe adres. Na een paar herinneringen werd een deurwaarder ingeschakeld en word ik gedaagd. De oorspronkelijke rekening van 25,- werd nu 180,- Als je contact opneemt met Famed wordt je te wordt gestaan door een stel horken (vriendelijk uitgedrukt). Men heeft echt totaal geen benul bij de helpdesk van Famed. Ik hem de rekening van Famed aan mijn tandarts laten zien en deze gaf aan dat Famed op geen enkel moment contact heeft opgenomen om te informeren naar een telefoonnummer of adres. Uiteindelijk weet de deeurwaarder je wel te vinden natuurlijk, maar daar heeft Famed geen boodschap aan. Mijn tandarts is gelukkig weg bij Famed want ze waren ook niet blij met de uiterst onprofessionele werkwijze van Famed. Het is jammer dat organisaties als Famed kunnen bestaan, zowel voor de opdrachtgever als voor de uiteindelijke eindklant.

    Sterke punten
    1 ster waardering is nog overdreven hoog, 0,5 star komt meer in de richting!

    Zwakke punten
    Waardeloze behandeling van inkomende telefoontjes bij de helpdesk van Famed. Zetten je even in de wacht maar verbreken de verbinding. Noemen je zes keer achter elkaar 'mevrouw', terwijl je een duidelijk hoorbaar (in mijn geval) een man bent. Tonen totaal geen begrip voor de situatie (gedaagd voor de rechtbank, je krijgt de indruk dat men totaal geen benul heeft wat dit inhoudt en dat men ondertussen met een spelletje patience of een breiwerkje bezig is..

    Door HJ Wagenaar op 4 maart 2020 Reageer

  • Natuurlijk moet je betalen
    Maar ultimo kan geen bewijzen geven dat ze eerder hebben gemaand. Nooit eerder factuur gehad.



    Zeer slecht bedrijf!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Veel
    Niet reageren

    Door Anja op 29 februari 2020 Reageer

  • NIAB heeft mij geholpen met een arbeidsrechtelijke kwestie. Ik ben door de juridische afdeling goed geholpen en het probleem met de werknemer is in goede harmonie opgelost. Prettig persoonlijk contact met de dossierbehandelaar gehad. Verder een vijftal incassozaken door NIAB laten oppakken. Vier daarvan met succes via betalingsregelingen opgelost. Tevreden met het resultaat

    Sterke punten
    Arbeidsrecht

    Door Timon op 27 februari 2020 Reageer

  • telefoniste luistert niet, is onbeschoft en heeft geen blad voor de mond.

    Sterke punten
    incassokosten berekenen, oordelen

    Zwakke punten
    Geen empatisch vermogen, niet behulpzaam

    Door Anonu op 26 februari 2020 Reageer

  • het interesseerd ze echt allemaal helemaal niks en ze verdubbelen bijna alles. terwijl jedaarna alleen netje probeert een regeling te treven om alles op te lossen na een lastige scheiding en tijdelijk niet in staat was de financiele lasten te betalen. geven ze direct aan als je het niet exact na komt dan lachen ze gewoon en vol met dreigementen met beslag en verkoop van je spullen en huis en loonbeslag... Echte een top menselijke bedrijf met normen en waarden.

    Zwakke punten
    dreigementen
    extreem hoge kosten boven alles.
    volgen gewoon eigen weg ook al kom je de afspraken na
    Niet te vertrouwen

    Door kan het nog slechter op 26 februari 2020 Reageer

  • MENEER LODEWIJK

    ZWARE TELEURSTELLING VOOR U BEHANDELING NAAR MIJ U HAD MIJ
    BEHOORLIJKE BEDRAG GEVRAAGD U HAD GEWEIGERD TE MELDEN WAAR HET BEDRAG OVER GING EN DAT HEEFT U BEVESTIGD PER MAIL DAT U HET IN BEHANDELING GAAT NEMEN EN DAARNA LANGE TERMIJN NIKS VAN U GEHOORD EN NU STUUR IK STEEDS EEN MAIL EN U REAGEERT NIET DAARNA STUUR IK EEN HERINNERING MAIL MAAR IK BEN ZWAAR TELEURGESTELD IN U MAIL HET KLOPT TOTAAL NIET EN KOMT NIET OVER EEN MET ONZE MONDELINGE AFSPRAAK DIT IS NIET DE MANIER OM SNEL GELD TE VERDIENEN VAN KLANTEN, IK VERZOEK U VRIENDELIJK OM CONTACT OP TE NEMEN EN HET NETJES AFHANDELEN IK WACHT OP U REACTIE WANT U HAD BELOOFD VAN TE VOREN NO CASH NO Q EN HET BEDRAG WAT BETAALD IS BIJ DE RECHTER HET GAAN INDIENEN TEGEN MIJN VORIGE HUURDER EN NU BLIJKT DAT U HET VERGETEN BENT EN PROBEERT MIJN GELD TE SLIKKEN EN OP DIE MANIER ZAL IK NOOIT KUNNEN ACCEPTEREN IK WACHT OP U REACTIE ALSJEBLIEFT .

    M.V.G

    A.GEETAN

    Door A.GEETAN op 25 februari 2020 Reageer

  • Leken zelf weinig moeite te doen het geld bij de debiteur te krijgen en hebben de zaak gesloten terwijl debiteur aangaf nog te willen betalen.
    Daarnaast zonder toestemming de zaak gesloten.
    In het begin goed geholpen maar een wisseling van behandelaar liep dit berg afwaarts. Vervolgens werd er op mijn vragen niet meer gereageerd.

    Door D op 18 februari 2020 Reageer

  • Bill incasso is een verschrikkelijk bedrijf. Doe NOOIT zaken met deze oplichters. No Cure No Pay zoals ze beweren klopt niet. Zonder maar iets gedaan te hebben komen ze geld bij jou halen. Dan wijzen ze naar de kleine letters en Algemene Voorwaarden die vaak aangepast worden. Betaal je nog steeds niet, dan volgt een gang naar de rechtbank.

    Bill incasso levert geen werk, maar wil wel maximaal geld zien van jou als klant. Telefonisch contact is er niet of nauwelijks. Op E-mail en berichten via hun eigen omgeving reageren ze bijna nooit. De grootste schurk van Nederland is op dit moment de heer Bogers van Bill incasso. Scheringa en Munsterman kunnen veel van hem leren.

    Dus, wat je ook doet, hoe mooi het ook klinkt; doe GEEN zaken met Bill incasso!!

    Zwakke punten
    - Komen afspraken niet na.
    - Doen hun werk niet goed.
    - Zeer slechte communicatie.
    - Het is niet gratis zoals ze zelf beweren.
    - Onbeschofte medewerkers.
    - Zeer onprofessioneel.
    - Totaal geen oog en aandacht voor de klant.
    - Alles draait om geld.
    - Zeer onbetrouwbaar bedrijf.

    Door Mijn Reviews op 10 februari 2020 Reageer

  • Echt asiociale mensen werken daar

    Sterke punten
    Aardige dame nam de telefoon op\\\\\\\\r\\\\\\\\n

    Zwakke punten
    Gewoon hoorn erop agressieve telefoon stem,had die man zeg.\\\\\\\\r\\\\\\\\n

    Door Judy op 5 februari 2020 Reageer

  • Eindelijk een bureau dat menselijk is en begrip toont.
    Zij zetten (zo veel mogelijk geld innen en zo snel mogelijk) tenminste niet op de eerste plaats.
    Heel prettig gesprek gehad met dhr. B. v/d K.
    Hij begreep mijn financiële situatie en zocht toen naar een oplossing in plaats van BETALEN! BETALEN! BETALEN!
    Bovendien heeft hij ook nog wat persoonlijk advies gegeven.
    Fantastisch!
    Zo kan het dus ook.

    Sterke punten
    Begrip, luisteren, menselijk

    Zwakke punten
    geen

    Door Angelo op 31 januari 2020 Reageer

  • Das, tegenwoordig Cannock beloofd van alles, maar komt niets na.
    Reageren niet, bellen niet terug als je hier om vraagt, schuiven alles op elkaar af en als puntje bij paaltje komt is iedereen overspannen of heeft net ontslag genomen.
    Ze laten dossiers erg lang liggen waardoor incasseren nagenoeg onmogelijk is gebleken en zijn totaal niet geloofwaardig meer.

    Sterke punten
    Geen

    Door Ingeborg op 28 januari 2020 Reageer

  • ik had een schuld bij een bank van 14000 euro in 2009 de bank is failliet gegaan daarna heeft syncasso de schuld met vonnis van rechter hoofd som 16000 opgekrikt naar heden bijna 70.000 euro

    Door sammy op 27 januari 2020 Reageer

  • Waardeloos... Ik heb Meer dan een jaar achter een debiteur aangelopen. was dat beu, dus geef het over aan Bilincasso.
    Ze sturen 1 aanmaning, brengen incasso kosten in rekening aan de debiteur. Die vervolgens belt met de melding "Ik betaal niet". En daarmee is het klaar volgens het incasso bureau??
    Ik heb nu een debiteur die me geld schuldig is EN denkt dat het incasso bureau hem niks maken kan! Niet mee in zee gaan, heb je niks aan

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Geen Communicatie of meedenken met de Klant. Doen geen enkele moeite om het geld echt binnen te krijgen. 1 brief, 1 telefoontje en het was voor hun duidelijk dat er niks te verdienen viel.

    Door Jan met de Pet op 7 januari 2020 Reageer (1 reactie)

  • Ik snap de ontevredenheid van de klagers hieronder wel.
    Ik had me ingeschreven voor een 'nieuwsbrief' van een bedrijf waarmee ik ook gelijk 'lid' was, kosten 35,-, dit werd direct afgeschreven. Lidmaatschap nooit meer wat mee gedaan, nieuwsbrieven gekregen en gelaten... mijn fout.
    Er werd later weer een bedrag van mijn rekening afgeschreven van een onderneming die mij niets zei, ik heb het bedrag teruggevorderd. Na een paar maanden kwam Das met een brief. Bleek later dat het bedrag het lidmaatschap voor het 2e jaar was. De naam op de rekening bleek later van het moederbedrijf te zijn, kon ik dus niet weten. Anyway, ik nam de schuld op me en belde met Das, exact 3 min na het gesprek heb ik via internet bankieren, het bedrag plus boete (2,5x het bedrag) overgemaakt.
    Ik kreeg hierna nog 3 brieven, ondertekend met een voornaam, bleek van een computer zei men, 2 voicemail berichten, nummer kan je niet terugbellen, dat ik nog niet had betaald. Ik heb zelf nog 4x gebeld dat het betaald was, 2x tijdens het gesprek via de mail een printscreen van de betaling verstuurd en nog zeggen dat ik niet heb betaald.
    Das is intussen overgegaan naar Cannock maar ook daar hebben ze de administratie kennelijk niet op orde, de helft van de brieven kwam van Cannock. Zooooo slecht!

    Dus bedrijven die hier klagen , jullie geld staat allang op hun rekening alleen de administratie is zo'n puinhoop dat ze niet meer weten wie, wat en hoeveel moet krijgen.
    Mijn beoordeling voor Das / Cannock is een 1 omdat 0 niet kan.

    Sterke punten
    Die moet ik nog ontdekken.

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na. Geen sprake van terugkoppeling. Administratie is puinhoop, zowel mail als de rekening. Doen alsof ze hun eigen collega's niet kennen bij naam. Naam van een computer onderaan een brief... really!
    Ik kan nog wel even doorgaan...

    Door Yvette op 31 december 2019 Reageer

  • Sinds juni 2019 met Famed aan het bellen en emailen omdat nota’s niet op mijn adres aankomen. Tot vorig jaar was dit geen probleem en heb ik alle nota’s ontvangen. Volgens Famed ligt de schuld bij Sandd. Sandd geeft echter aan dat Famed niet alle nota’s die aangemeld worden ook daadwerkelijk door Sandd worden ontvangen.

    Inmiddels heb ik al 7 nota’s en kopie-nota’s niet ontvangen en is een oplossing niet echt in zicht. Famed reageert nu zelfs al niet meer op mijn emails, wat ik toch een zeer kwalijke zaak vind. Zelfs op een ingediende klacht geeft Famed aan dat men niet zal reageren.

    Famed kan zijn slogan “goed geregeld” beter aanpassen in “niet geregeld”.

    Sterke punten
    nog niet gevonden

    Zwakke punten
    geen / slechte communicatie
    geen begrip voor klachten

    Door duf op 19 december 2019 Reageer

  • De service is verschrikkelijk. Ze smeren je een ondernemerspakket aan waarbij wordt gezegd dat bij zon pakket voor de rest geen kosten worden gerekend. Onzin, hoge nota's, geen dienstverlening en als je ze wilt bereiken zijn ze niet thuis. Nooit mee in zee gaan.

    Sterke punten
    geen

    Door Tiny de Groot op 17 december 2019 Reageer

  • Na een oneindig “afscheep” bandje niet reageren op mails, niet kunnen inloggen via de site etc toch 2 medewerkers met moeite te pakken gekregen. Het bandje met t keuzemenu wist nog meer dan dat zij wisten. Medewerker had het herhaaldelijk over een dos’SIER’ ipv “dosjéé” en wist niet waarom een deurwaarder langskomt en ik maar n verzoek per mail moet doen.Terwijl ik net heb uitgelegd dat ik dat al een paar keer tevergeefs heb gedaan. Weken verder moed opgegeven op normaal contact. Doe hulpverlening voor een aantal mensen in mijn buurt. Dit is een gebed zonder eind. Kastje naar de muur, schandalig dat niemand dit bedrijf aanpakt

    Zwakke punten
    Erg domme medewerkers die geen verstand hebben van hun werk. Slecht bereikbaar

    Door Linda op 11 december 2019 Reageer

  • Prettig kennismakingsgesprek waarin onderscheidende kwaliteiten werden benadrukt.
    Kleine verklaarbare vergoeding gevraagd voor lidmaatschap wat op zich geen probleem zou hoeven te zijn.
    Helaas ontbreekt communicatie of initiatief vanuit incassobureau m.b.t. uitstaande opdrachten.
    Je moet er zelf achteraan om ze te bewegen tot actie en met wat geluk sturen ze een soort dreigbrief naar wanbetaler om de 2 maand, maar daar blijft het bij. Toen het vertrouwen er nog enigszins was opdracht gegeven om aan te sturen op rechtszaak. Het opstellen van die brief heeft weer € 250,- gekost en nu 3 maanden later ondanks hehaaldelijk vragen om updates nul reactie! Ik wil alles terugbetaald krijgen voor deze wanprestatie en oplichtingspraktijken. Wellicht dat deze review hun wel tot actie beweegt en ohja...mijn niet betalende klant is de lachende derde. Ik wacht nog steeds op geld waar ik geld voor heb betaald om op te halen. Dubbel verlies dus

    Sterke punten
    verkooppraatje

    Zwakke punten
    Verkooppraatje niet waarmaken

    Door Gijshua op 11 december 2019 Reageer

  • Deze organisatie stuurt niet bestaande vorderingen naar je toe. Ook als er al overlegd is, blijven ze doorgaan, zelfs als er is aangegeven dat ze zaken wijzigen in hun bestand. Hebben geen enkel bewijsmateriaal en roepen maar wat. Deze organisatie koopt oude en verlopen vorderingen over van andere incassobureaus en proberen met een hoop gebrul en gedreig nog wat centen uit de zak te kloppen van onschuldige mensen. Zeer malafide bedrijf. Negeren en niets betalen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles. Gewoon oplichters van de onderste categorie.

    Door Peter op 5 december 2019 Reageer

  • Blind voor de waarheid, de opdrachtgever is mooi met dit soort hanen. Ik zou ze voor de kerst op straat schoppen, Mensen willens en wetens kapot maken . Geestelijk, lichamelijk. Ruk advies en geloven alleen in hun eigen god.

    Sterke punten
    geen die ik kan ontdekken, fatsoen is hen op basis school niet aangeleerd

    Zwakke punten
    blind voor argumenten

    Door annika op 5 december 2019 Reageer

  • Wat een verschrikkelijk bedrijf is Bill Incasso. Wij raden iedereen met klem aan NIET in zee te gaan met dit bedrijf.
    Ten eerste weigert Bill Incasso om ook maar enige moeite te doen om verschuldigde bedragen op een constructieve wijze te innen. In de minne schikken komt in het woordenboek van Bill Incasso niet voor.
    Ten tweede is het niet mogelijk om met Bill Incasso in contact te komen. Zoals de receptioniste vertelt aan de telefoon: Bill Incasso is inhoudelijk voor niemand bereikbaar, tenzij de directeur, Ivo Bogers, expliciet toestemming geeft om de klanten te woord te staan. Wij hebben hier expliciet om gevraagd, maar de heer Bogers weigerde ons te spreken. Te bizar voor woorden!
    Onbegrijpelijk dat Bill Incasso op deze wijze met klanten omgaat. Gezien de overige reviews zijn wij absoluut niet de enige die de werkwijze en mentaliteit van Bill Incasso verafschuwen.
    Wát een ontzettend akelig bedrijf! Onze raad: blijf ver verwijderd van dit soort verwerpelijke praktijken!

    Door Peter op 5 december 2019 Reageer


IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Incassobureaus