• Ik als crediteur heb gewoon zelf veel moeten ondernemen. Gevraagd wat ik uiterlijk aan Karreman moest betalen, kreeg een antwoord, maar uiteindelijk ruim 60 euro excl BTW meer wat niet vernoemd is! Wij hebben alle bewijsstukken van wat we uitgeleend hadden geleverd. En debiteur zei steeds ik heb alles betaald, ik heb Karreman vanaf januari verzocht, dat ze de debiteur ook de bewijsstukken moesten laten leveren, en steeds als ik erover begon, kreeg ik gewoon geen antwoord! Ik heb uiteindelijk van mijn eigen geld bijna 300 euro zelf moeten betalen! Ik raad niemand deze deurwaarder aan. Heb dus maar betaald na ruim 5 maanden, terwijl ze in eerste instantie zeiden, U hebt een zeer sterke zaak!

    Sterke punten
    In het begin waren ze snel, toen stond er ook nog een flink bedrag open die debiteur moest betalen. Later moest ik ze steeds naar 2 weken bellen of mailen, of ze nog iets ondernamen, en steeds hetzelfde antwoord!

    Zwakke punten
    Alles, nog nooit zo lang met een zaak bezig geweest!

    Door MJT op 18 mei 2019 Reageer

  • ik heb geen goede ervaring met deze bedrijf
    De directeur heeft mij niet goed geholpen toen ik een probleem had met deze zaak ik ben veel geld verloren

    Al hadden ze me gewoon goed behandeld dan gaf ik ze 4 sterren

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    communicatie
    herstel fouten
    niet klantvriendelijk

    Door lemas op 17 mei 2019 Reageer

  • Een bedrijf wat over lijken gaat en nu beslag heeft gelegd op mijn wekelijkse ziektewet uitkering van 349,= waarvan ik er nu nog maar 211 krijg en mijn vaste lasten rond de twaalfhonderd euro liggen. beloven met je mee te werken ik heb morgen de rechtzitting voor mijn beschermings bewind maar wil eigenlijk met een vrachtwagen daar naar binnen te rijden in eindhoven, een DAF lijkt me gepast

    Sterke punten
    ze zitten in een hoekpand aan een lange aanrijdroute

    Zwakke punten
    lijkt een aftakking van de SS

    Door mike op 16 mei 2019 Reageer

  • Een bedrijf wat over lijken gaat en nu beslag heeft gelegd op mijn wekelijkse ziektewet uitkering van 349,= waarvan ik er nu nog maar 211 krijg en mijn vaste lasten rond de twaalfhonderd euro liggen. beloven met je mee te werken ik heb morgen de rechtzitting voor mijn beschermings bewind maar wil eigenlijk met een vrachtwagen daar naar binnen te rijden in eindhoven, een DAF lijkt me gepast

    Sterke punten
    ze zitten in een hoekpand aan een lange aanrijdroute

    Zwakke punten
    lijkt een aftakking van de SS

    Door mike op 16 mei 2019 Reageer

  • Zeer louche bedrijf! Vertegenwoordiger over de vloer gehad, eerste maal voor een kennismakingsgesprek, tweede maal voor uitleg over hoe ze werken.
    Mijn partner is eigenaar van het bedrijf en ik Ben verantwoordelijk voor de financiele en administratieve afhandeling.
    Tijdens het tweede gesprek hebben wij aangegeven dat wij eerst wilden uitzoeken of het aangeboden pakket voor ons wel rendabel is.
    Het contract moest wel getekend worden, maar met ingangsdatum 23 April zodat wij nog de nodige bedenktijd hadden.
    Op 19 april zoals met de vertegenwoordiger afgesproken een email gestuurd dat wij afzien van het aangaan van een contract omdat het voor ons toch niet rendabel genoeg is. Email gestuurd met huge prioriteit en leesbevestiging.
    Op 23 April ontvangen wij inloggegevens en een factuur van het NIAB.
    Meteen contact opgenomen dat wij zoals afgesproken het contract hebben ontbonden en verzocht om een credit factuur.
    Daarna krijgen wij nog 6 emails dat zij de email inzake ontbinding niet hebben ontvangen terwijl ik elke keer reply met de email als attachment daaraan vast.
    Ook worden wij diverse malen gebeld.
    Begint op stalken te lijken en dat heb ik ze ook gezegd.
    Pas bij de email waarin ik dreig om social media en de consumentenbond in te schakelen krijg ik OPEENS de bevestiging dat alles in goede orde is ontvangen en dat het contract ontbonden is.
    Groot is Dan ook mijn verbazing dat ik zojuist zie dat er bijna 600 euro is afgeschreven van de zakelijke rekening door het NIAB!
    Ga niet met deze mensen in zee, het zijn oplichters die voornamelijk de kleine ondernemers pakken !!!!!!

    Sterke punten
    Helemaal niets

    Zwakke punten
    Stalken

    Door Mariëtte op 15 mei 2019 Reageer

  • Nog nooit zulk onbeschoft personeel meegemaakt! Ongevraagd op speaker gezet, uitgelachen, weggedrukt, bedreigd en niet serieus genomen. Afpersing en chantage is voor deze dames normaal.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Door Chantal op 14 mei 2019 Reageer

  • PAS OP!! Dit zijn oplichters en sturen spookfacturen naar je toe van bedrijven die je niet eens kent of gesproken te hebben. Daarnaast luisteren ze totaal niet naar je verweer wordt. Kortom dit zijn oplichters.

    Door van Straten op 12 mei 2019 Reageer

  • Een bedrijf die niet zijn zaken goed op orde heeft. Zomaar iemand een aanmaning sturen zonder dat er iets is geleverd.

    Door Julien op 9 mei 2019 Reageer

  • LAVG pleegt fraude op rechterlijke exploot en liggen beslag op een uitkerende instantie waar zij een vervalste exploot weten te geven. Waar de Rechtbank niets van af doen weten

    Sterke punten
    Plegen fraude bij vervalste exploot

    Zwakke punten
    Plegen fraude bij uitkerende instellingen

    Door Gedupeerde op 7 mei 2019 Reageer

  • In de eerste incasso brief van Flanderijn moest ik binnen 3dagen reageren. Dit heb ik keurig netjes gedaan door bezwaar te maken op deze onterrechte incasso zaak. Vervolgens hoor ik 5 dagen niets dus stuur ik Flanderijn een 1ste herinnering met het verzoek te reageren op mijn brief. Dat krijg ik een mail vol taalfouten waarin staat dat mijn reactie naar de jurist is gestuurd. Naam van de jurist wordt niet genoemd. 3 weken later krijg ik weer een incasso brief waarvan slechts de datum is verandert en de mogelijheid bezwaar te maken is weggelaten. Hiermee dwingen ze onschuldige mensen dure advocaatkosten te maken en de gang naar de rechter. Hoe is het mogelijk dat zo'n incasso bedrijf nog serieus genomen wordt. Ze misbruiken het recht, zetten mensen onder druk die niets hebben misdaan en louter voor hun recht opkomen.

    Sterke punten
    nul

    Zwakke punten
    Waardeloze organisatie die het recht in Nederland de das om doen. We hebben het voortdurend over de criminelen maar zo'n organisatie kan met de wet in de hand hetzelfde doen.

    Door Guido op 5 mei 2019 Reageer

  • Ze stonden een bepaald moment met een aanmaning bij mijn buren op de stoep. We waren blijkbaar niet thuis en toen hebben ze het hele dossier voorgelegd aan de buren. Dit om de 'sociale druk' op te voeren.

    Zwakke punten
    Zie boven

    Door Ronald op 4 mei 2019 Reageer

  • Ikheb een kleine webwinkel in sieraden. Tot nu toe nooit incasso nodig gehad, maar deze keer dus wel helaas. Ik heb mijn vordering online ingediend en dezelfde dag werd er een brief verzonden naar mijn klant. Ik had daarna binnen 5 weken mijn geld!

    Door Samira op 3 mei 2019 Reageer

  • Twee klussen worden op 1 factuur gezet. Een klus is afgerond, de andere niet, Ik wil dus maar een deel betalen. Dat kan niet zegt een zeer onvriendelijke mevrouw van Famed. En ze is niet geinteresseerd in mijn verhaal en verwijst voortdurend naar de zorgverlener.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Ze verschuilen zich achter de zorgverlener. Ze zijn gewoon een incasso bureau. Ze pakken geld zonder risico te lopen. Geen echt bedrijf, maar een fop-onderneming. Zou wettelijk verboden moeten worden zodat zorgkosten omlaag kunnen.

    Door Gedwongen klant op 29 april 2019 Reageer

  • Dit geboefte liegt bedriegt en besodemieterd alles en iedereen. Ze komen afspraken niet na. als er een lopende betalingsregeling is gaan ze als nog over tot beslag. Als er al een andere beslaglegger is vanuit de overheid dus preferent weigeren ze dit te accepteren en dwingen alsnog om hun uit te betalen. Wat wettelijk niet eens kan en mag maar de LAVG uit Groningen doet dat gewoon! Verder eisen ze gewoon dat een correct berekende beslagvrijevoet veel te hoog wordt aangepast waardoor je niet meer uit komt.

    kortom misdadigers dat zijn ze.

    Sterke punten
    Wekt haat op aan de deurwaarders branche.
    wekt armoede in de hand
    de grootste schoften van Nederland
    Geen enkele normen en waarden.

    Zwakke punten
    Geen enkele normen en waarden
    de grootste schoften van Nederland
    oplichters

    Door Willem op 12 april 2019 Reageer (1 reactie)

  • Na een overname door mijn huidige provider van mijn abonnement bij Telfort heeft Telfort een administratieve fout begaan. Op 1 februari 2019 ben ik over gegaan naar de nieuwe provider, twee dagen later kreeg ik een onterechte jaarafrekening van 436.96. vanaf de eerte april kwam Intrum in mijn leven die me onmiddellijk gingen bedreigen met boetes en deurwaarders. Let wel, allemaal omdat Telfort een administratieve fout maakte waar ikzelf helemaal buiten stond. Die mails van Intrum komen - zéker - op onschuldige mensen aanmatigend en bedreigend over, maar daar schijnt dit bureau geen boodschap aan te hebben.

    Sterke punten
    Hebben ze niet!

    Zwakke punten
    Doen maar wat en bezorgt mensen een te hoge bloeddruk!

    Door GJ de Vries op 9 april 2019 Reageer

  • zeer slecht bedrijf, totaal geen klanten service
    en niet bereikbaar alleen maar via een keuze menu
    geen 1 mogelijkheid om iemand te bereiken, ik snap niet dat NS hiermee in zee gaat met zo'n slecht klote bedrijf

    Sterke punten
    we cash we don't care

    Zwakke punten
    hun motto klopt niks van: we cash we don't care

    Door James op 1 april 2019 Reageer

  • Zeer slecht bedrijf, totaal niet bereikbaar via de telefoon alleen maar keuze menu's en na 3 weken krijg je pas een reactie, niemand belt je terug ook al vraag je daar om en ze reageren totaal nergens op
    ze willen wel zo snel mogelijk geld maar iemand helpen met een vraag ho maar je krijgt niemand te pakken via het nummer

    Sterke punten
    geen, niemand helpen en telefoon opnemen hebben ze ook niet van gehoord of terug bellen

    Door James op 26 maart 2019 Reageer

  • via sms benaderd door syncasso wist van niks!
    vervolgens 3 dagen bezig geweest om hun te pakken te krijgen, alles geprobeerd!
    bijzonder onvriendelijk kloten bedrijf! bijna net zo’n vreselijk bedrijf als die oplichters waar ze voor werken de NS

    Sterke punten
    mensen oplichten

    Zwakke punten
    communicatie

    Door andre op 20 maart 2019 Reageer

  • Er zijn veel klachten en gedupeerden van deze bedrijven.
    Het beste is als mensen aangifte gaan doen hierover.
    Daar zijn al meerdere mensen mee bezig.
    Hoe meer aangiftes, hoe sneller het in behandeling word genomen.!!!

    Door Marieke op 10 maart 2019 Reageer

  • Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alleen maar

    Door E Ozorio op 5 maart 2019 Reageer

  • Ik ben ondernemer in de bouw en had een vordering van 21.000 euro uit staan bij een klant. Omdat er maar steeds niet werd betaald heb ik Intrivia Lawyers ingeschakeld, die meteen aan de slag gingen op basis van no cure no pay. Uiteindelijk is het toch een rechtszaak geworden die de advocaat van Intrivia Lawyers voor mij heeft gewonnen. Heel blij mee. Als ik weer zoiets heb maak ik zeker weer gebruik van Intrivia Lawyers

    Door Fred op 20 februari 2019 Reageer

  • Sturen een brief op vrijdag, met dwangbevel om binnen twee dagen te betalen of bezwaar in te dienen. Zijn vervolgens twee dagen totaal niet bereikbaar. Los van wat dan ook, twee dagen is niet een schappelijke termijn. Ze vragen woekerrente en zogenaamde administratiekosten wat voor 1 incasso gemakkelijk tot in de honderden loopt. Totaal geen begrip of respect voor mensen die niet in staat zijn zo vanuit het niets honderden of zelfs duizenden euros op te hoesten.

    Sterke punten
    Totaal geen

    Zwakke punten
    -Slechte communicatie. Los van dreigementen zorgen ze niet bereikbaar te zijn voor bemiddeling.

    -Veel te korte betaaltermijn, vlak voor een weekend zodat een aanvechting onmogelijk gemaakt wordt. Onderdeel van dreigtaktieken.

    -Enorm hoge "servicekosten". Flanderijn zijn "legale" maffia. Ze hebben vrij spel in een rekening krankzinnig opschroeven zonder enige vorm van limiet. Afpersing hoort niet legaal te zijn maar Flanderijn maakt zich hier duidelijk niet zo ongerust over.

    -Totaal geen respect voor de schuldenaar. Niet in staat om te betalen? Informatie omtrent de rekening is onduidelijk? Bijstands niveau inkomen? Kan de bloedzuigers van Flanderijn niet schelen. Dreigementen nemen toe en ze verhogen de schuld zo vaak als ze maar willen. Deze schurken hebben zoveel mensen in permanente financiele ellende geholpen, ik hoop dat iemand knapt en dit tuig dezelfde ellende toebrengt. Ik gun ze een pijnlijk einde van ganser harte.

    Door Oplichters op 18 februari 2019 Reageer

  • Als er een goed lopende betalingsregeling is gaan ze toch beslagleggen op inkomen. uiterst zlecht en onprofessioneel bedrijf. ga zo snelmogelijk bij dit bedrijf weg.

    Sterke punten
    Grijpgrage
    criminelen
    nazi praktijken
    oplichters

    Zwakke punten
    het hele bedrijf

    Door Bas op 16 februari 2019 Reageer (1 reactie)

  • Ik heb ze de opdracht gegeven een incasso te incasseren. Zij maken veel kosten die NIET zijn afgesproken, en het lukt niet om de opdracht stop te zetten omdat er van afdeling van afdeling wordt doorgestuurd. Uiteindelijk is er een bedrag gefactureerd waarvan de werkzaamheden onduidelijk zijn, waarvan geen factuur met BTW wordt verstrekt en waar ook verder geen informatie over op te vragen is. Zeer vervelende partij om mee te werken!

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Bureaucratisch, chaotisch, duur, niet te vertrouwen

    Door Maarten K. op 12 februari 2019 Reageer

  • Incasso no cure no pay oftewel invorderingsbedrijf oftewel incassocenter oftewel moneyfirst. Deze bedrijven zijn allemaal van dezelfde boeven bende.
    Ze beloven telefonisch gouden bergen. Zodra ze je binnengehaald hebben is het over met de mooie praatjes en beloftes. Je krijgt gepeperde rekeningen en als je daar tegen protesteert omdat je dacht dat het no cure no pay was zeggen ach het is alleen even het geld voorschieten...we halen alles voor u terug bij uw debiteur. Uiteraard weer alleen telefonisch te horen gekregen. Per mail krijg je niets bevestigd. Ook reageren ze niet op vragen of opmerkingen. En zodra je echt pissig wordt zijn ze helemaal niet meer bereikbaar en stuit je op een callcenter medewerker die de opdracht heeft gekregen je niet door te verbinden.

    Sterke punten
    een ontzettend slimme/slinkse manier gevonden om hun opdrachtgevers financieel uit te kleden

    Zwakke punten
    daar kan ik een boekwerk vol over aan leveren. Wat een smeerlappen. Ratten zijn het.
    ze helpen kleine zelfstandigen van de regen in de drup.
    Ze komen hun afspraken totaal niet na en zodra je kritische vragen stelt heb je kans dat je zelfs bedreigd wordt met juridische stappen en dat je voor t gerecht wordt gesleept.

    Door justice op 6 februari 2019 Reageer


IncassobureauVergelijker

Op IncassobureauVergelijker.nl lees je reviews over alle Incassobureaus van Nederland. Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten. Deel jouw Incassobureau ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!