Lindorff
Over Lindorff
Lindorff behoort tot een van de toonaangevende creditmanagement bedrijven in Nederland. Dit bedrijf heeft als doel om niet alleen kennispartner te zijn voor haar opdrachtgevers, maar wil ook van toegevoegde waarde zijn. Dit weet zij te realiseren door organisaties en bedrijven te beschermen tegen reputatieschade, mogelijke verliezen en het direct of indirect leveren van een bijdrage welke uiteindelijk een positief resultaat moet leveren. Daarnaast ontwikkelt Lindorff ook steeds effectievere manieren om in contact te kunnen komen met consumenten.
Als één van Europa’s toonaangevende partners voor de servicing van non-performing portefeuilles verwacht Lindorff een hoog niveau van service. Men is daarom ook continu bezig met de ontwikkeling van de medewerkers en het innoveren van de diverse oplossingsmodellen. Klanten worden op een professionele wijze benadert en Lindorff zorg ervoor dat niet betaalde rekeningen geïnd worden.
Lindorff zorgt er niet alleen voor dat gelden geind worden, maar zorgt er ook voor dat de reputatie van bedrijven en organisaties behouden blijft. Bedrijven willen natuurlijk dat klanten betalen, maar dat men ook blijft kopen en dat men in geen geval klanten begint te verliezen.
Communicatie cursus nodig
Lindorff benadert mijn dochter voor een betaling van een openstaand bedrag bij KPN. Er staat niets open, mijn dochter had de telefoon in gebruik maar is niet de klant. Dat is doorgegeven aan KPN die de gegevens zouden wijzigen. Ze wordt om 5 uur s ochtends gemaild, voortdurend gebeld en er zijn brieven gezonden naar een adres waar we 5 jaar geleden al verhuisd zijn. Dochter probeert dit uit te leggen en wordt afgebekt door telefoniste. Kan iemand het bedrijf bijscholen, zelfs al had ik een betalingsachterstanden dan geeft dat nog geen reden om onbeschoft te worden. ik lees dat interim Justitia ze samenwerkt. Nieuwe strategie? Betalen om van die stalkers af te komen? Bah wat een praktijken
Nare mensen
Of ik even 60.000e binnen een week wil betalen. Dat was een oude rekening uit 1992!? Ik laat dit natuurlijk uitzoeken door mijn advocaat
schadebedag uitbetalen
in augustus 2015 heb ik Lindorff wettelijk aanprakelijkheid gesteld met een schadebedrag van 15.000. deze hebben ze tot heden niet uitbetaald en nu dreigen ze met een deurwaarder. hierdoor zijn ze in gebreken in de brief staat dat ik GEEN mede werking verleend om mijn priv gegevens aan derden te geven. ze krijgen hierdoor een extra schadebedrag erbij van 25.000 deze kan oplopen naar 1.500.000 euro. op 11dec 2015 om 12.16 heeft hun medewerker mijn ernstig bedreigd en de telefoon neergeld.
Onethische graaiers zonder normbesef
Lindorff BV een groep onethische graaiers zonder enig empatisch vermogen en normbesef. In de veroordeling van anderen, pleiten zij zich vrij bij incassofraude.
In de veroordeling van anderen, pleit Lindorff zich vrij van incassofraude
Lindorff BV, is werkzaam voor de ABNAMRO zij houdt zich niet aan de wettelijke kosten rond berekening. Hetgeen voor de schuldenaar inhoudt, dat kosten tot verdere wanbetaling leiden. In geval van een opdracht vanuit de ABNAMRO, schrijft Lindorff BV zonder voor aankondiging alvast de incassokosten van uw rekening af. Meestal ontvang je een week erna een brief. Een schuldenaar wordt ineens geconfronteerd met een te hoge nota, de ABNAMRO werkt aan deze situatie mee. Zij is in dit geval de schuldeiser en geeft toestemming tot de afschrijvingen. Dit is immers de schuldeiser, hiermee passeert het incassobureau de wetgeving. In de veroordelingen van andere (zonder tussenkomst van een rechter) pleiten zij zich alvast vrij rond incassofraude. Lindorff BV werp zich dus op als een gerechtsdeurwaarder, maar dat zijn zij niet.
Arrogante en intimiderende incassoclub die regelmatig de wet overtreedt
Lindorff is een arrogante incassoclub die regelmatig de wet overtreedt. Mensen worden met z.g. ''schulden'' gestalkt, worden zeer onbehoorlijk te woord gestaan en als een crimineel behandeld. De wet op de incassokosten die m.i.v. 1/7/2012 in werking is, wordt niet nageleefd en dus worden er onterecht incassokosten gend. Wanneer je protesteert word je afgeblaft, maar pas wanneer je er een advocaat op zet krijg je er een voet aan de grond. In ons geval heeft de jurist van de rechtsbijstand er een brief aan gewijd en werden de onrechtmatig geinde incassokosten ter hoogte van meer dan 4000 euro (!!!) terug gestort. Uitkijken dus met deze club. Hun handelswijze is intimideren, angst zaaien met dreigementen. Een brief op fatsoenlijke toon weet men niet te schrijven. Bent u ondernemer, niet in zee gaan met deze club, dan ben je je klant zeker kwijt en is zeker geen visitekaartje voor je bedrijf. Bent u het slachtoffer van deze club, niet zwichten voor de dreigementen. Vraag om bewijs van hun stellingen en ga nooit zomaar betalen om ervan af te zijn. Dat is mml precies waar ze op uit zijn. Check of de wetgeving omtrent de incassokosten wel is nageleefd en of er een zg. 14 dagen brief met aankondiging incassokosten is verstuurd. Is dat niet het geval, dan mogen er geen incassokosten in rekening worden gebracht. Vraag schriftelijk om bewijs van hun stellingen. En als men nergens op reageert en u bent niet in gebreke en Lindorff dreigt u te dagvaarden, laat het dan maar gewoon gebeuren. Tot 25.000 euro behandelt de kantonrechter dit en heeft u geen advocaat nodig. Heeft u een rechtsbijstandverzekering, geef de zaak dan daar in behandeling. Onhou dat in Nederland ALTIJD geldt: wie stelt die bewijst. Dus Lindorff zal bewijzen moeten leveren van haar stellingen. Maar blijft dat u de dreigementen en intimidaties maar moet proberen naast u neer te leggen. Dit bedrijf weet en kan niet anders!! Ze zijn dan wel lid van de NVI, voor wat dit waard is.