Over GGN

GGN logo

Incassospecialisten én gerechtsdeurwaarders: GGN heeft ze allebei in eigen huis. Een unieke combinatie waardoor we een brede, toonaangevende organisatie op het gebied van creditmanagement zijn.

GGN heeft 27 incasso- en gerechtsdeurwaarder-vestigingen verspreid over heel Nederland. In de loop der jaren hebben we een waardevol netwerk opgebouwd waarin gedegen kennis van de lokale markten en de regionale wet- en regelgeving centraal staan.

Reviews

Filter op
  1. Daniël Le comte

    Ggn stuurt spookrekeningen

    Ggn stuurt spookrekeningen en deurwaarders
    Bel je zeggen ze doodleuk we hebben de vordering van cz .bel ik cz zegt cz wij hebben niks gestuurd.vraag ik aan ggn van wie van cz naam graag .zeggen ze doodleuk staat geen naam bij van cz .en dit om de 2 mnd blijven ze mij lastig vallen en bedreigen.zeker in een jaar 15 rekeningen en deurwaarders gehad

    General: 1/5
  2. ANDREA

    Al 10 jaar beslag vakantiegeld.

    2004 overvallen. Daardoor faillissement. Goedlopende kledingwinkel kwijt. Opgenomen kliniek faillissement opgeheven gebrek aan baten.
    Nu 2024 ligt er beslag op mijn AOW 285.000 per maand van mijn AOW 1275.00. Dus leef onder bijstandsniveau.
    Beslag vakantiegeld. Ieder jaar vraag ik of ik het aub kan krijgen
    Schuldeisers gaan niet akkoord.
    Ik heb met die schuldeiser contact gezocht
    En de situatie uitgelegd. Waren coulant. Maar als er 1 niet meewerkt. Kan je het wel vergeten b.v een dierenarts hoofdsom 175.00
    Nu 2200.00. Ik ga altijd naar de rechtbank.
    Ñu aangemeld wanbetaler CAK. 6 mnd achterstand over 5 jaar. Eigen risico. Diverse medicijnen; pychio ben ik niet voor verzekerd, tandarts idem.
    Dit alles uitgelegd.
    Finalekwetting krijg ik niet.
    Ik ben 70 jaar. Dit ga ik nooit meer redden.
    Heb er slapeloze nachten van. Ik heb neuropathie. Ik lig al sinds november. In bed. Kan geen stap meer verzetten. Tia gehad.
    Allemaal door de stress.bedankt GGN !

    General: 1/5
  3. Boy

    ****

    Ze hadden veelste veel loonbeslag gelegd op me ww uitkering kreeg van de €1200 €200 gestord nu zou ik een bedrag terug krijgen en dat heeft een deurwaarder van ggn met een spoedbetaling overgemaakt gister en het staat er nog niet op nu beginnenze daar op kantoor met allemaal lul verhalen dat de bank met tijdbadges werken enzo maar dit zijn smerige stiekeme harteloze liegende mensen en ik hoop echt dat ze in de hel mogen branden ik ben weer begonnen met werken maar ik heb geen geld voor eten en drinken echt helemaal niks ik zit er aan te denken om morgen alweerr thuis te blijven werk wilde ook niks voorschieten maar snap ik ik werk daar net een week.Maar mensen dit is wat GGN met mensen doet

    General: 1/5
  4. Boyd Loos

    OPLICHTERS!! KOMEN BELOFTES NIET NA!!

    Ik heb een brief gekregen over een betaal achterstand. Blijkbaar had GGN me al eerder een brief gestuurd die ik niet heb ontvangen. Volgens de wet zijn ze verantwoordelijk voor het correct mij informeren en als post zoek raakt is dat volledig buiten mijn macht. GGN denkt hier anders over en begint direct te dreigen. Ik heb kenbaar gemaakt dat ik de eerste brief niet had ontvangen en volgens GGN moet ik die kosten maar gaan reclameren bij POSTNL! Abusrd en niet gerechtelijk geldig dit slappe excuus. Vervolgens moet ik de verhoging volgens GGN maar betalen om vervolgens bezwaar te kunnen maken. Inmiddels 4 brieven c.q mails verstuurd maar ze antwoorden nergens meer op na het doen van de betaling. klachten worden niet eens in behandeling genomen!!! ik ga dit melden bij de ACM en mijn rechtsbijstand inschakelen

    General: 1/5
  5. Alex Cilenti

    Ook als ik wil betalen maak niet, eve kosten in rekening brengen

    Na brief over incasso, ik antwoord meeteen aan GGn, vraag was: ok, hoe ik kan aan die betaling regel?
    Ze hebben nooit antwoord, ik ontvang die code voor activeren mijn persoonlijke pagina e boooom, 600€ meer dan die initiële som.
    Ik stuur aan hun alle verstuurde e mail als bewijs, hun op andere kant die hebben niet die eerste betaling regel : voordel dis hun kan niet zeggen dat ik haad nooit die mening om te betalen.
    Antwoord van ggn: “we weet niet waar jouw email staan dus moet jij betalen”

    Denk ik ik moet niet betalen voor jullie onprofessioneel zijde, mail in die verstuurd folder met veersturde datum en tijd is bewijs

    General: 1/5
  6. Jeanine

    Triest bedrijf

    Onbeschoft personeel slecht te bereiken
    Koste op koste jagen Echte zakkenvullers

    General: 1/5
  7. Hallo

    Oplichters

    Heel slecht wij hadden geen gast die zich niet aan de algemene voorwaarden heeft gehouden maar volgens hun kan een gast altijd de algemene voorwaarden vernietigen. Dit was mevrouw de Does-Kattemölle die overal haar oplichtingspartijken uitoefent.

    General: 0/5
  8. P

    Waardeloos bedrijf

    Dit betreft nietmezelf maar helaas mijn nadat ggn een flinke tik op de vingers heeft gehad voor wen onterechte beslag legging op het inkomen van mij partner zijn we al twee maanden bezig om te proberen ggn tot terug betalen te krijgen van ruim 800 euro waar onterecht beslag op is gelegt al 10 keer gehoord het is overgeboekt en tot heden heeft ze nog niks terug ontvangen. Oftewel kort het zijn onmenselijke figuren en weigeren retour verplichtingen te vervullen bedrijf is gebouwd op frauduleuze praktijken andere woorden heb ik er niet voor

    General: 1/5
  9. Jan

    Leugenachtig

    Men pretendeert brieven verstuurt te hebben maar niets ontvangen..wel stuurt men een clown van een gerechtsdeurwaarder die betrokkene die in een instelling zit,staat te vertellen dat ze geld terugkrijgt en daarom moet ze de papieren aannemen..te zot voor woorden en mensonterend.

    General: 1/5
  10. Marinda

    Onterecht beslag auto

    Betalingsregeling elke maand netjes betaald en wordt gezegd 1 maand niet betaald 10x bewijs gestuurd van de betaling vrouw aan de telefoon valt niet mee tepraten zeer onbeschoft en advocaat ingeschakeld alle bewijs toe gestuurd en maken ze je nog uit dat je vroude hebt gepleegd dat je niet eerlijk je inkomen gegevens hebt opgegeven maar over het betalingsbewijs wordt niet gesproken gaan er een rechtszaak van maken laat later weten hoe het afgelopen is

    General: 1/5
  11. Gedupeerde

    Medeplichtige aan Fraudeplegers

    Als er een fraude pleger in de familie bevind, die zijn schulden op een familie lid doet vermelden en rechterlijke uitspraken doet vermelden. En ook nog het GGN doet valse inlichtingen verschaffen. Dan blijft het GGN toch nog medeplichtig te stellen aan Fraude Plegers te handelen

    General: 1/5
  12. Maria

    WAARDELOZE MANIER VAN ONSCHULDIGE MENSEN BELAGEN!!

    Zeer slecht, zeer onbetrouwbaar, totaal niet capabel, ook verschillende mails gestuurd dat er helemaal geen openstaande schulden/facturen zijn bij het zogenaamde desbetreffende bedrijf.. Er wordt nergens inhoudelijk op ingegaan. Sturen alleen maar facturen dat er betaald dient te worden. Belagen je met telefoontjes, sms-jes, mails ed maar fatsoenlijk reageren op jouw mails, ho maar. Ze zijn nog geen 1 ster waard! Onbetrouwbaar en schofterig bedrijf, überhaupt schandalig dat dit kan in Nederland! Spookfacturen sturen naar onschuldige burgers, zonder zich eerst in een dossier te verdiepen en te controleren of de opdrachtgever wel integer en oprecht is. Zeer kwalijke zaken en praktijken zijn dit.

    General: 1/5
  13. Onbekend

    ...

    Zeer onbeschoft Ik heb een mail gestuurd met bewijs dat er geen openstaande schulden zijn de enige wat hun sturen een openstaande factuur betaald binnen 3 dagen dat is de enige wat ze kunnen zeggen

    General: 1/5
  14. S

    Geen manier van werken dit

    Ik snap heel goed dat de medewerkers van GGN hun werk moeten doen volgens de procedure, maar de GGN kan er ook voor zorgen dat het erg moeilijk of zelfs onmogelijk word gemaakt waardoor je dus moet accepteren dat er beslag word gelegd of dat er wéér extra kosten bijkomen, of dat je dossier word doorgestuurd naar een ander instantie. Ook al probeer je het goed te doen, en ook al betaal je regelmatig, zodra de looptijd van je dossier stopt, mag je alles in 1x betalen terwijl ze weten dat dat voor de meeste mensen die in de schulden zitten absoluut NIET mogelijk is. Ik heb vanochtend 2 medewerkers gesproken die mij vertellen dat er geen mogelijkheid is om verder te gaan met mijn betalingsregeling waar ik bijna 2 jaar mee bezig ben. Ik heb/had mijn leven weer helemaal opgepakt. Ik werk 50/60 per week met kans op een vast contract, en ik betaal zoveel mogelijk zodat ik sneller uit te schulden kom, en dat liep vloeiend en ik heb mijn leven aan alle kanten verbeterd. Het is te triest voor woorden, dat dit de procedure is. Jullie spelen met mensen en dat kan echt niet!

    General: 1/5
  15. Danny kuipers

    Hier hetzelfde liedje

    Die mensen moeten echt gestopt worden Bij mij hebben ze een beslag vrije voet gesteld op 599 euro wat veel minder is dan de 90% van het sociale minimum ik moet huur betalen ik moet Vgz betalen ik heb een jong kind hier rond lopen. 10 e-mails verder totaal geen antwoord via de telefoon krijg je ook niemand te pakken wat over het dossier gaat. juridische loket erachter gezet en een advocaat want ze blijven zich maar verschuilen dat ze zich aan de wet houden DAN DOE DAT OOK ggn Dit bedrijf is harteloos ik zal ook niet rusten voordat ik mijn recht behaald heb

    General: 1/5
  16. Maria

    Beslag

    Ggn heeft een finale kwijting met mij afgesproken Ik was accoord, ggn was accoord Ik wilde dit vastleggen in een vso Vaststellingsovereenkomst Ggn wilde dit niet Accoord werd teniet gedaan door ggn Ggn zegt dat die de finale kwijting maar nu wilt opdrachtgever opeens niet meer Na 6,5 jaar willen ze dit vonnissen s opeens innen Betreft een huurachterstand Uit 2012 Vonnis van juli 2014

    General: 1/5
  17. Ben

    Oplichters

    Wat een ****** idioten zijn dit. Krijg een een of andere pisvlek aan de lijn die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan praten die me niet wil doorverbinden met iemand waar ik al een dossier mee heb opgebouwd. Een hele aardige mevrouw trouwens, super behulpzaam. Maar die klootzak die waarschijnlijk in z'n stinknest ligt te bellen met een standaard vragen beantwoord lijst word nog arrogant ook. Nu kom ik in financiële problemen omdat GGN tot 2 keer toe een fout heeft gemaakt. Als ik 1 dag te laat betaal staan die apen voor de deur!!

    General: 1/5
  18. Lion

    Slechtste en onmenselijkste Deurwaarder ooit!

    Willen niet luisteren naar wat je te zeggen hebt, en reageren niet op mails en blijven zich ondanks je met feiten komt en laat zien dat ze fout zijn zich beroepen op dat ze zich houden aan de wet! Zodra je ze aan de telefoon hebt en hun de waarheid verteld en ze er eigenlijk niet meer onderuit kunnen, worden ze boos en hangen gewoon op in je oor ze laten je niet uitpraten. Dit terwijl ik echt netjes sprak en ze blijven maar zeggen er kan niets geregeld worden!

    General: 1/5
  19. Yup

    Mensen let op !?

    Zeer waardeloos bedrijf mensen let aub op dit bedrijf is de nieuwe eigenaar van het bib te Brunssum Nu bib in hoensbroek

    General: 1/5
  20. Jonge ondernemer

    Doe het niet!

    Geloof de positieve recensies niet, die zijn waarschijnlijk door advocaten of werknemers zelf geschreven. Ik ben alleen maar nog meer geld kwijtgeraakt door deze oplichters. Ik heb mijn onbetaalde facturen aan ze overgedragen (4 wanbetalers, 4 dossiers) maar nooit ook maar één cent ontvangen en ik ben al 3 jaar bezig. Ze reageren veel te traag op berichten van de tegenpartij, ondernemen geen actie en sturen alleen maar rekeningen. De advocaten zijn incapabel en nalatig en ook al geeft de rechter je gelijk, het geld wordt toch niet geïncasseerd. Ze wachten tot je failliet bent en dan pas ondernemen ze actie. Grootste fout die ik heb gemaakt in mijn leven is mijn onbetaalde facturen aan dit bedrijf overdragen. Doe het niet!

    General: 1/5
  21. V

    Waardeloos bedrijf

    Antwoorden krijg je niet Alleen maar lopen dreigen Hun fouten niet herkennen Alles ligt aan de andere partij Hopeloos geval

    General: 1/5
  22. R Roelofs

    bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro

    Bedrijf is te groot, geen menselijk contact en 1 minnelijke brief kost al 2500 euro. Ik kan niet adviseren hier een vordering uit handen te geven. Proces is niet meer te stoppen na betaling klant en er worden enorme kosten in rekening gebracht voor 1 minnelijke brief (> 2500 euro)

    General: 1/5
  23. E Ozorio

    GGN - laaielichters

    Ik heb ook hele slechte ervaringen met GGN wat nog steeds lopende is. Alles wat hierboven vermeld is, klopt als een bus. GGN is een slechte incassobureau. Communicatie is waardeloos. Niet te bereiken, reageren niet op hun digitale ingestuurde formulieren en ga zo maar door. Ik had reeds een factuur voldaan en na 5 dagen kreeg ik alsnog een incasso + verhoging zonder enige tijd om het verschuldigde bedrag gewoon te betalen. Ik stuurde bewijsstukken op dat het al betaald was, maar zij doen alsof hun neus bloedt. Laf bedrijf als je het al zo kunt noemen.

    General: 2/5
  24. P.Start

    Onbetrouwbaar en zeer onbeschoft

    Het bedrijf, voor zo ver je het een bedrijf kunt noemen, verschuilt zich! Niet te bereiken, geen antwoord op vragen. Maar wel loopt de brievenbus over met aanmaningen. Een zeer arrogant en brutale manier. Wij gaan dan ook stappen ondernemen, en als dat nodig is ook kwaadschiks !

    General: 2/5
  25. Nathalie

    Kut ggn

    Wat een drama dit incassobureau. Zeer slecht contact te krijgen. Blijven maar nota'ssturen steeds hogere koste. Reageren niet op contact formulier

    General: 3/5
  26. Jocelien

    Slecht, ook voor de particulier

    Via GGN gemaand om een niet ontvangen faktuuur van CAK te betalen. GGN doet navraag bij CAK en "faktuuur" wordt opgevraagd en getoond: Zonder briefhoofd. Bezwaar is niet ontvankelijk. 2e bezwaar is "niet ontvangen". Telefonisch slecht bereikbaar, terugkoppeling duurt weken en als consument moet je binnen 4 dagen reageren.

    General: 2/5
  27. h van de Ven

    GNN nooit meer!

    Ik was opdrachtgever van 100+ dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan 1.000.000,00 en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen 20.000,00 weten te incasseren. Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig +/- 80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is. Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurt bijna nooit. Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was. Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN 'betalen of leeghalen' een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN. Het staat u vrij om contact met mij op te nemen om ervaringen uit te wisselen

    General: 2/5
  28. Avandenbergh

    waarschuwing voor opdrachtgevers!!

    GGN is een slecht incassobureau. Communicatie is waardeloos, online "volgsysteem" wordt niet up to date gehouden en er ontbreekt informatie. Je moet eerst betalen alvorens zij stappen ondernemen. Nog een enkele incasso heeft tot succes geleid. Van een Belgisch bedrijf werd door GGN gezegd dat dit failliet verklaard was, echter ging het om een gerechtelijke organisatie. GGN had dossier gesloten maar ben zelf doorgegaan en nu is de gerechtelijk organisatie achter de rug en krijgen wij toch een gedeelte van de vordering. Inmiddels heb ik een bij GGN openstaande vordering en andere vorderingen bij een gespecialiseerde advocaat neergelegd…binnen 2 weken resultaat! Dus ondernemers , voor BtoB ga niet in zee met GGN, weinig kennis, slechte communicatie en ongelooflijk traag!!!

    General: 2/5
  29. Kuipers

    Oplichting?

    In mijn geval hebben ze geen enkele informatie verstrekt over een achterstallige betaling, wat bij automatische incasso natuurlijk erg vreemd is. Achteraf hoorde ik dat er een rechtzaak was geweest zonder dat ik daarvan op de hoogte was. Wacht nu al meer dan een jaar op teruggave.

    General: 2/5
  30. waarom

    oplichters

    ze leggen loon beslag op gesloten dossier loon beslag zonder vonis van de rechtbank we moeten 129 euro terug krijgen maar ze komen niet uit hun eigen worden,, waardeloos incasso buro maar ik ga hier mee verder het zijn oplichters

    General: 2/5
  31. Hvd Ven

    Waarschuwing aan (mogelijke) opdrachtgevers GGN

    Ik was opdrachtgever van 100 dossiers waarin GGN voor mij incassowerkzaamheden zou verrichten. De totale hoofdsom van deze dossiers bedroeg meer dan 1.000.000 euro en GGN heeft in drie jaar tijd nog geen 20.000 euro weten te incasseren. Pas na 50 dossiers kwam ik achter de handelswijze van GGN. Opdrachtgevers met minder dossiers zullen dit patroon niet of minder snel herkennen. Hetgeen GGN namelijk doet is direct bij de intake adviseren om een sommatie-exploot te versturen. Dit is gewoon een sommatiebrief maar deze wordt betekend door de deurwaarder. Kortom dit is eenvoudig /- ? 80,00 verdienen voor GGN, daar waar een aangetekende brief hetzelfde effect heeft en tien keer goedkoper is. Als de sommatie geen effect had, moest er een dagvaarding worden uitgebracht. Dit duurde veelal weken. Vervolgens als de rechtbank vonnis had gewezen is het zaak dat dit vonnis zo spoedig mogelijk wordt betekend aan de debiteur. Ook dit duurde in veel dossiers weken. Als het vonnis eindelijk is betekend en er niet werd betaald, moest er beslag worden gelegd. GGN doet weken, zo niet maanden, over het plannen van een beslaglegging. De daadwerkelijke beslaglegging gebeurd bijna nooit. Vaak kregen wij in dit stadium het volgende advies van GGN: de deurwaarder is op het adres van de debiteur geweest en is van mening dat een beslaglegging geen zin heeft. Er zijn te weinig zaken van enige waarde. Wij adviseren dan ook om het dossier te sluiten. Conclusie: Wij moeten alle kosten betalen incl. poging beslaglegging, maar hebben geen enkele betaling ontvangen! In een aantal dossiers is gebleken dat een andere deurwaarder voor een andere opdrachtgever wel beslag heeft gelegd en uiteindelijk meer heeft ontvangen voor de verkoop van zaken dan de hoogte van mijn vordering op de betreffende debiteur was. Ik voel mij als ondernemer genoodzaakt andere ondernemers hierover in te lichten en te waarschuwen voor en over de handelswijze van GGN. Te meer nu het programma van GGN ? Betalen of leeghalen? een volkomen verkeerd beeld schetst van de werkwijze van GGN.

    General: 2/5
  32. Jos

    Goede ervaring

    oke het is nooit leuk om met een deurwaarder / Incassospecialist te doen te hebben. maar dit bedrijf zorg wel voor een duidelijke en goede communicatie En denkt samen tot een goede oplossing. Ben al vanaf 2006 bij GGN en tot heden nog geen spijt van.

    General: 5/5
  33. E. Jansen

    Ik zal nooit meer zaken doen met GGN

    Februari 2014 zijn wij (een Gastouderbureau) een zaak gestart tegen een debiteur die ons nog 1.608,75 verschuldigd was. Langs GGN in Middelburg gegaan, dossier aan laten maken. Toen begon de ellende Ze gaven bij onze debiteur het verkeerde bedrag door, ze hadden het over 815, dit heb ik tot 3 keer toe moeten doorgeven aan GGN dat het om 1.608,75 ging. Toen kwamen alle (ons al bekende) smoesjes van de debiteur, het bedrag zou overgemaakt zijn (ze had zelf rekeningafschriften gemaakt en GGN gelooft dit dus en controleert niets!) Later bleken ze dus vervalst te zijn GGN tegen ons: we hebben haar advocaat gesproken en alles wordt vanmiddag geregeld. Gevraagd of GGN haar advocaat gebeld had of hij hen, en jawel hoor, de advocaat had GGN gebeld. Waarop IK aan GGN heb gevraagd of ze willen kijken of deze advocaat wel bestaat en ja hoor, natuurlijk bestond deze advocaat niet en GGN trapt er gewoon weer in! Kan een boek schrijven over wat er allemaal fout is gegaan dus op een gegeven moment was ik het zo beu dat ik gevraagd heb om het voor de rechter te laten komen. Nee zei GGN, dat zou zonde van je 500 zijn want onze ervaring is dat het niets uitmaakt met deze wanbetaler. In de maanden daarna nog een paar keren aangegeven dat ik het voor de rechter wilde laten komen maar nee, was niet verstandig zeiden ze. Daarna nooit meer iets vernomen van GGN en ineens krijg ik twee weken geleden een brief van GGN waarin aangegeven wordt dat ik het voor de rechter kan laten komen voor 750!!!! Dus al die keren dat ik het wilde was het 500 en nu willen zij het en is het ineens 750 Ik heb een best pittige brief terug gemaild met de vraag waarom zei nu ineens wel denken dat het zin heeft en je raad het al, Gewoon weer geen reactie van GGN. Ik begrijp echt niet dat een incassobureau die alle smoesjes wel eens aan zullen horen alles aanneemt wat zon wanbetaler zegt. Schandalig, echt waar!

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1.4 Bad!