Gerechtsdeurwaarderskantoor Karreman

Over Gerechtsdeurwaarderskantoor Karreman

Gerechtsdeurwaarderskantoor Karreman logo

Gerechtsdeurwaarderskantoor Karreman is een moderne, ervaren en dynamische organisatie op het gebied van incasso en juridische dienstverlening.

Reviews

Filter op
  1. Lisi

    Mafklappers

    Een betekening aan bieden van het vonnis, zonder dat er eerst kosteloos aangemaand is. En dat moest toch echt eerst volgens de uitspraak. En dan nog moeilijk gaan doen over het feit dat die kosten van die betekening in mindering gebracht zouden moeten worden. Omdat stap 1 is overgeslagen. Opdrachtgever had wss haast. Droeftoeter. En dan druk ik dat nog zachtjes uit.

    General: 1/5
  2. Andre

    Onbetrouwbaar

    Deze mensen reageren nergens op.
    Laten kosten oplopen.
    E-mail wordt niet beantwoord, en zelfs binnen de gestelde termijn van betalen. komt de deurwaarder de deur. Uiteraard om zo de kosten ( lees verdienmodel) op te laten lopen.
    Dit kantoor moet eens juridische aangepakt worden. Schande voor de branche.

    General: 1/5
  3. KBvG

    Fraude bij Rechterlijke uitspraken

    Als Karreman rechterlijke fraude plegen door een rechtzaak te vervalsen over een Energie bedrijf van Welkom Energie die door de Rb Lelystad in 2021 is Faisament ontvangen. Weet Karreman wel een rechtzaak aan te spannen in 2022 voor Welkom Energie. Waar Karreman de rechtzaak doet vervalsen om beslag uit te voeren . Dit valt onder art. 426 van het wetboek van strafrecht door mensen te vervalsen en beschuldigen van onterechte incasso
    Hier wilt de KBvG Ansterdam meer van weten van de leugens van Karreman Gerechtsfeurwaardees uut Apeldoorn

    General: 1/5
  4. KBvG

    Klachten over Gerechtsdeurwaarders

    Klachten van Gerechtsdeurwaarders kunt u voor leggen bij de KBvG te Amsterdam. Waar u ook kunt klachten over de Gerechtsdeurwwarder van M.Karreman uit Apeldoorn vandaan die graag rechterlijke fraudes doet plegen voor niet bestaande bedrijven.

    General: 1/5
  5. Mike

    Zeer klantonvriendelijk

    Je moet als klant alles binnen drie maanden betalen. Als je meer dan drie maanden nodig hebt om je schuld te betalen, moet je niet alleen loonstrookjes opsturen, maar ook twee maanden bankafschriften. Als je een termijn mist en je komt er drie weken te laat achter, dan willen ze geen betalingsregeling meer met je afspreken en moet je wachten op de deurwaarder, die met een bevel komt en de kosten direct met meer dan 100 euro verhoogt. Als je met de ene medewerker een betalingsregeling hebt afgesproken en je belt nog een keer, dan wordt die betalingsregeling ineens door de baas geweigerd, terwijl er tussendoor niets is veranderd.

    General: 1/5
  6. Daan

    Brutaal en zeer slecht

    Hier valt geen regeling mee te treffen. Ze sturen persoonsgegevens naar bedrijven om te kijken je daar werkt en leggen beslag op spullen zonder daar iemand over in te lichten.

    General: 1/5
  7. Gedupeerde

    Vervalste Verkeers Overtreding

    Het is zeker normaal dat Karreman medewerker mw. I Kers boetes laat betalen van een derde persone. Waar de betrevende vrouw amper doet lezen als men het Openbare Ministerie heeft ingelicht . Waar een persoon uit naam van het Centrale Justriele Incasso Bureau doet innen via het email. Dus gaat Karreman en zijne medewerkers ook de verkeers boete van een derde Persone betalen?

    General: 1/5
  8. MJT

    Gewoon slecht!!! En zeer laks!

    Ik als crediteur heb gewoon zelf veel moeten ondernemen. Gevraagd wat ik uiterlijk aan Karreman moest betalen, kreeg een antwoord, maar uiteindelijk ruim 60 euro excl BTW meer wat niet vernoemd is! Wij hebben alle bewijsstukken van wat we uitgeleend hadden geleverd. En debiteur zei steeds ik heb alles betaald, ik heb Karreman vanaf januari verzocht, dat ze de debiteur ook de bewijsstukken moesten laten leveren, en steeds als ik erover begon, kreeg ik gewoon geen antwoord! Ik heb uiteindelijk van mijn eigen geld bijna 300 euro zelf moeten betalen! Ik raad niemand deze deurwaarder aan. Heb dus maar betaald na ruim 5 maanden, terwijl ze in eerste instantie zeiden, U hebt een zeer sterke zaak!

    General: 1/5
  9. Ontevreden

    Asociaal en heel onbeschoft

    Wat familie Visser ook heeft aangegeven. Zij Houden inderdaad geld in zonder een brief te sturen!! Die medewerkers werken langs elkaar heen worden geen notities gemaakt!! Ze communiceren alsof je een hond bent! Heel onbeschoft met je en jou, zelfs over de mail. Echt super slecht! Advocaat in handen genomen mijn mails naar de krant gestuurd, zodat ze kunnen zien hoe ze te werk gaan.

    General: 2/5
  10. Benny

    Tevreden klant

    Al jaren doe ik zaken met Karreman. Ook mijn overige juridische zaken leg ik daar neer en ik heb een vaste contactpersoon. Alle zaken zijn naar tevredenheid behandeld.

    General: 5/5
  11. Visser

    karreman hoog in de bol

    we wisten niet eens dat er iets open stond gelijk beslag gelegd op ons geld.wisten niet waarom waarvoor en hoeveel via onze betaling achtergekomen wie het geld in hield.contact gelegd deden erg minderwaardig als ze ons een brief hadden gestuurd hadden we gewoon betaald scheelt hun veel werk en ons geld

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1.5 Bad!