Flanderijn

Over Flanderijn

flanderijn-logo

Van oorsprong is incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie Flanderijn een Rotterdams bedrijf en bestaat sinds 1948. Hiermee is Flanderijn één van de langst bestaande incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland.

Onze incassowerkzaamheden zijn ingedeeld naar bedrijfstak. Dat betekent dat de mensen die uw opdracht behandelen uitstekend thuis zijn in uw branche. Het betekent ook dat u zoveel mogelijk met één afdeling te maken hebt, ongeacht de fase van het traject.

Reviews

Filter op
  1. 34.01hs32yf8bgba0tjrqsgmxjdkc@mail5u.xyzUw reactie is nog niet goedgekeurd.
  2. Catharina

    Na ACM waarschuwing toch verhogen bedrag

    Toeslagenaffaire slachtoffers op site staat er gaan voorzichtig om , persoonlijk contact, allemaal leugens. Abn geeft bedrag ZONDER rente afspraak. Flanderijn mailt met paar honderd euro meer dreigbrief. Er tegen in gegaan. Extra geld eraf gehaalt want ze overtreden de wet weer. Vervolgens weer dreigmail ipv persoonlijk contact. Klacht ingediend ACM, oproep gezet op fb groep om allemaal een klacht in te dienen. ACM is blij met de meldingen ze liggen in onderzoek al namelijk!

    General: 1/5
  3. Ilse

    Zero points

    Ik vraag me af of dit wel een legaal opererend bedrijf zijn. Zonder gerenommeerd keurmerk.
    Dat de Gemeente Zaanstad en Zilveren Kruis zich verbindt, baart mij zorgen of deze vergunningen wel rechtmatig zijn vergeven.

    General: 1/5
  4. Jedi

    Oplichters 1e klas, geven teveel gestort geld niet terug.

    Zij hebben ten onrechte mijn schuld verhoogt, een optie tot een betalingsregeleing geweigerd. Plakken er 1000 euro bij. Daarna storten zij teveel gestort geld niet terug, kunnen dit ook nergens in het systeem terug vinden. Dit zijn 1e klas oplichters, ik had ze naar de rechter moeten slepen maar ik had er geen tijd en energie voor.

    General: 1/5
  5. Maarten

    Flanderijn rechtsongeldig

    Flanderijn is een organisatie die zich bezig houdt met activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen ben bezig met onderzoek naar die organisatie en heb daar contact over met Belgische collega flanderijn heeft ook vestiging in België en zal by volgende bericht ook gem naam noemen indien nodig die zaken doen met flanderijn temeer om dat zeker overheid zaken doet met organisatie die geen enkele juridische grondslag heeft overheid moet eens leren dat incassobureau geen enkele juridische grondslag heeft moeten zich schamen

    General: 0/5
  6. Anoniem

    Oplichters

    Grootste oplichters die je bedreigen met dagvaardingen en verhogingen. Medewerkers die brutaal tegen je praten en intimideren. Flanderijn is een incasso bedrijf zonder ziel.

    General: 1/5
  7. JARI Rechtspraktijk B.V.

    Flanderijn: onbereikbaar

    Wij zijn rechtskundig intermediair. Getracht in een casus contact/overleg met Flanderijn te krijgen. Onmogelijk; je blijft in de wachtrij. Meerdere dagen gebeld en in de wachtrij gestaan. Waardeloze dienstverlener.

    General: 1/5
  8. Youssef

    Oplichters

    Ze doen aan mafia praktijken, ze zijn niet transparant. Ik word al jaren door ze gegijzeld. Ik raad ook mensen aan om hier werk van te maken. Zilveren kruis en flanderijn werken samen. Zij zijn samen een kartel en persen hun klanten af en verhogen de bedragen die je niet kan controleren

    General: 1/5
  9. Vlady Taneva

    Echt geen probleemen mee gehad

    Ik heb een uitstel van mijn betaling aangevraagt ze waren super begripvol en aardig.

    General: 5/5
  10. Zilveren Kruis Achmea

    Flanderijn Pleegt Fraude

    Door de leugens van Zilveren Kruis zelf , die door een data lek waar Fraude Plegers worden doe gelaten, blijkt dat Zilveren Kruis zijn eigen fouten moeten bekostigen en niet de verzekeringsnemer. Dan blijkt Zilveren Kruis zijn eigen verzekeringsvoorwaarde niet toe doen nakomen , en zullen hun eigen aan de wet moeten houden om het vervalste schuld zelf aan Flanderijn tre doen betalen

    General: 0/5
  11. EV

    Houden zich niet aan contract

    Slechte organisatie die zich niet aan afspraken houden die contractueel zijn vastgelegd. ALs er geen rente berekend gaat worden wat met de ABN amor op schrift is overeengekomen rekent Flanderijn doodleuk 7000 euro rente. ALs je hierop reageert antwoord Flanderijn niet van we gaan het uitzoeken maar begint te driegen. Bedragen wisselen in 2 dagen tijd van 45K naar 57K en nu weer 49K terwijl er 30K nog betaald moet worden, Flanderijn is gestoord ABN amor geeft ons gelijk maar we zullen het met flanderijn moeten oplossen. Flanderijn en ABN Amro zijn beide grote oplichters waarbij de ABN uiteindelijk verantwoordelijk is als Opdracht gever !! Pas op met deze boeven Sluit nooit iets af met ABN en krijg je met de honden van flanderijn te maken succes,

    General: 1/5
  12. Han

    schoften

    kennelijk betaalt. Flanderijn medewerkers bij nutsbedrijven want ze komen aan info die ze niet zouden mogen hebben en sturen dan dreigbrieven met vorderingen die niet bestaan. Dit zou het openbaar ministerie gewoon moeten aanpakken als fraudeurs.

    General: 0/5
  13. Frank

    totaal incapabele organisatie

    Gewoon thuis aan tafel, komt auto aangereden, stapt een of ander mens uit, loopt de inrit op , belt niet aan, frommelt brief in de bus en loopt direct weer weg zonder aanbellen, zonder controle of er iemand thuis is etc etc . In het verleden al eerder dit soort zaken bij Flanderijn meegemaakt met bekende van mij. Flanderijn lapt alle regels aan hun laars, liegen en bedriegen alles wat ze kunnen, rekenen onproportionele kosten, staan niet open voor een oplossing maar willen zsm geld zien, waarna vervolgens aan de daadwerkelijke schuldeiser eerst een regeling wordt aangegeven zodat flanderijn nog even rente kan trekken . Het zijn oplichters eersteklas, ze kennen de wet niet, sturen jan en alle man op pad om exploten te betekenen terwijl die mensen geen deurwaarders zijn. bij navraag krijg je geen antwoorden, je wordt niet netjes en normaal te woord gestaan. Men behandeld je daar als klein kind of zware crimineel terwijl ze zelf juist de crimineel zijn . wat een enorm slecht bedrijf, wat de titel die ze dragen niet waard mag zijn

    General: 1/5
  14. Anoniem

    Oplichters

    Zijn het keurmerk incasso niet waardig, posten die al jaren zijn verjaard proberen ze met dreig en chanteren berichten alsnog bij je te verhalen. Typisch wat oplichters ook proberen te doen

    General: 1/5
  15. San

    Geen rechtsgeldige gang van zaken

    Maart 2021 out of the blue een mailtje of ik ff 2000 euro over moet maken binnen 5 werkdagen ,Geen overzicht ,geen melding waar het uberhaubt over gaat etc .alleen een bedrag en een bedreiging .Huh nee …dus meteen gebeld ,vaag verhaal over een roodstand van een gezamelijke rekening (ben in 2013 al gescheiden dus wtf?) Na contact met de gemeentelijke kredietbank een mail terug gestuurd dat ik ALLE zogenaamde post die naar MIJ toegestuurd zou zijn wil krijgen.Niks noppes nada ..ze nemen geen contact op met mij en ook niet met de schuldhulpverlening van mijn gemeente .die hebben voor mij ook 2 maal gemaild met dezelfde vraag.7 maanden! Later ..mail van Flanderijn met …alle post die de Rabobank naar ..mijn exman heeft gestuurd,compleet ongehoord en volledige privacy schending.Maar nog steeds dus niks van wat naar mij moet zijn gestuurd Uit deze illegale gegevens blijkt ook nog eens dat die rekening op 1 maart 2021 opgeheven is met een saldo van 0 euroð���ð���\r\nð���ð���\r\nDus wederom een mail terug gestuurd dat dit 1 dus gegevens zijn van mijn exechtgenoot (wat dus compleet de AVG te buiten gaat) en ik dus geen antwoord heb op mijn vraag .\r\nOverzicht van het bedrag van 2000 (hoe komen ze erbij?)\r\nBrieven van de Rabobank die dan ergens belong the way naar mij toegestuurd zouden moeten zijn(wat doet anders mijn zooi bij een deurwaarder? Daar hoort eerst toch echt een proces vooraf gegaan te zijn,brieven contact etc?)\r\n\r\nEn weer …geen antwoord …\r\nWeer 4.5 maand later een dreigtelefoontje terwijl ik op mijn werk zit .\r\nWij bellen over de openstaande vordering en voor hij verder kon gaan meteen afgekapt met ..ik verwacht EERST antwoord op mijn mail . Een goede dag nog .\r\nSpuug en spuugzat ben ik van dit volk! \r\n\r\nBeetje dreigen en lastig vallen terwijl ik nog steeds geen flauw idee heb waar deze bullshit over gaat!

    General: 0/5
  16. hans

    oplichters

    bloed zuigers oplichters

    General: 1/5
  17. Joëlle

    Wat n nare mensen die daar werken

    Contact is moeilijk te leggen en anders word je als n kleuter of debiel behandeld. Eerst hoor je maanden niks en opeens komen ze met een deurwaarder en allemaal extra kosten. Dit had veel eerder opgelost kunnen worden, maar door hun langzame acties zijn er ook extra kosten bij gekomen. Ze weten het goed te spelen. Want je wilt van ze af, maar al het gedoe wil je niet meer en dus betaal je maar. Terwijl je soms dingen betaalt die niet hadden gehoeven. Ze hebben nu veel te veel geld ingehouden en daar kan je dan op zitten wachten, want betalen ho maar. Nee, moeten wij eens proberen. Met de klachten wordt ook geen drol gedaan. Ook lopen er veel medewerkers weg bij Flanderijn, dat vertelden ze zelf. Wij hebben wel 5x het dossier aan iemand anders moeten vertellen. Wat een klotebedrijf!!!! Is die ene ster nog geen eens waard

    General: 1/5
  18. T

    Flexibiliteit van een flatgebouw

    Ik ben welwillend in het oplossen van een openstaande schuld maar met deze lui valt werkelijk niks af te spreken, ze plunderen liever je salaris zodat er nog meer schulden ontstaan. Dit terwijl met andere incassobureaus wel heel eenvoudig een regeling getroffen kan worden. Ze hebben gewoon schijt aan je situatie en dit terwijl ik gewoon een redelijk voorstel doet zodat ik wel alle schuldeisers tevreden houdt.

    General: 1/5
  19. Ed

    Meedogenloos en melken je tot de laatste uit

    Heb voor een ander een ontstane schuld willen oplossen. Heb een substantieel voorstel gedaan met uitvoerige toelichting om finale kwijting te verkrijgen. Gingen met geen letter op de toelichting in en gingen met voorstel niet akkoord. Voerde vervolgens nog eens incassokosten op. Ben uiteindelijk tot betaling over gegaan om decanter weer met een schone lei te beginnen.

    General: 1/5
  20. Mrt

    Oplichters!

    Betalingsreglement getroffen, gemaild, gebeld en dan klopt het nog steeds niet! Je betaald je gek aan Flarendijn. Terwijl ze niets doen! En dit ook allemaal door de energieleverancier Eneco ook een heel groot probleem! Ik kan wel een boek schrijven! Uiteindelijk alles betaald, verder zoekt de advocaat wel uit. Hoezo een ster aan incasso bureau! Helemaal geen ster!

    General: 1/5
  21. H

    OPLICHTERS

    Het bedrag wat je hoort te betalen maar dan 4 x het dubbele!!! Totaal geen begrip en totaal geen normale bewijzen en bestanden. Jullie pakken geld van mensen om vervolgens alles zelf in jullie eigen zakken te steken. Alles praten jullie om en geven geen duidelijk antwoord op de vragen.

    General: 1/5
  22. Robert van der Horst

    Een leugenachtig bedrijf

    Ik heb een aantal schulden bij gemeente en waterschap,wilde daar graag een betalingsregeling voor hebben. Aangezien het een behoorlijk bedrag is en ik niet de financiële armkracht heb een betalingsregeling aangevraagd. Er werden bewijzen gevraagd die ik dacht meegestuurd te hebben,dat bleek later niet zo te zijn. Zonder ook maar iets te laten horen omtrent de mail en de missende documenten werd er beslag op mijn loon gelegd. Na te bellen met dhr Martens van flanderijn invordering werd mij fijntjes verteld dat het beslag voor het complete bedrag van zowel gemeente als waterschap is gelegd terwijl ik alleen een afschrift kreeg van 1 rekening van het waterschap,de rest weet u werkgever vertelde dhr martens. Voor de rest als je met feiten bij deze meneer komt speelt hij voor zichzelf een soort bandje af waarin hij voor de rest totaal niet ingaat op wat jij zegt,ik zit nu met een beslag waardoor ik in de financiële problemen kom en er wordt niks aan gedaan,flanderijn invordering staat in zijn recht zeggen ze. Dit incassobureau is totaal niet menselijk,het enige wat ze interesseert is geld en als ze daardoor burgers kapot maken kan ze dat weinig schelen. Hele slechte en malafide club.

    General: 1/5
  23. Jennifer

    Onbeschoft

    Incassokosten berekenen terwijl zij geen enkel recht hebben, zodra je een medewerker belt gooien ze direct de deur dicht en ontzettend brutaal. Geen enkele ster waard. Ik heb nog nooit z'n afschuwlijk nalatig bedrijf meegemaakt.

    General: 1/5
  24. Deskundige

    Zeer brutaal

    Als er fraude in het spel is, negeerd Flanderijn in Rotterdam het en blijft vragen naar de betaling

    General: 1/5
  25. Tjees

    Leugenaars

    Bedrijf zonder compassie voor medemens. Associale lui daar. Door de corona tijd 2 x te laat met me betaling ziekenfonds. Netjes voorstel gedaan voor 20 per maand. Nooit antwoord op gekregen ik bedoel even iemand bellen voor je hem voor de rechter sleep is zeker in deze tijd wel zo netjes. Zeker om zo schijtbedrag maar goed. Vervolgens bel ik naar Flanderijn wordt mij verteld dat me regeling niet is goedgekeurd. Ook dan kun je even bellen en iets anders afspreken maar ook niet gebeurd of zeggen wat wel kan. Vervolgens bel ik naar me zorgverzekeraar en die vertelt me gewoon dat dit is goedgekeurd. Heb zelfs haar mogen opnemen inc. naam etc. voor de rechter. Vervolgens weer naar Flanderijn gebeld krijg ik heel ander verhaal? Je aanvraag voor betalingsregeling en ons vordering na rechtbank hebben elkaar gemist. Of ik ff 400 wou aftikken ipv. 240. Wat een vies vuil mallafide bedrijf is dit. Overigens gaat het bij teveel instanties fout tegenwoordig. Ik hoop op dat de overheid het zorgstelsel oppakt. Dan is het klaar voor deze oplichters.

    General: 1/5
  26. Simoné

    Heartless and Unhelpful

    I am an expat in the Netherlands – so I make a lot of mistakes and miss things, because I simply do not know what is going on. When my gas and electricity was cut of, I was left with a Dutch letter and no instructions on what to do next. After a lot of phone calls I finally had everything figured out and paid. I had to chase down Flanderijn to then communicate to me and the right people to have it put back on again. Do you think they did this? NO! They have no compassion for someone sitting without heat or power. They simply don’t care. Horrible experience – I wonder what people who couldn’t actually sort it out in a day feel like?!!!!

    General: 1/5
  27. Gedupeerde

    Fraude plegingen door Gerechtsdeurwaarders

    Volgens wet geving moet een gerechtsdeurwaarder houden om zich te ligimiteren. Waar de betrevende gerechtsdeurwaarder ligimiteerd met de Gerechtsdeurwaarders pas wat al niet voldoende is omdat daarbij een geldig ligimitatie bij moet worden getoond van een id kaart of paspoort. Waar de Gerechtsdeurwaarder lak aan heeft. Kan men dan de KBvG te Amsterdam te doen inschakelen om de Gerechtsdeurwaarder voor te doen lijden. Maar wat blijkt dat bij een conflict van een Zorgverzekeringsfraude ( voorbeeld) die is uitgevoerd door een wild vreemden persone . Blijkt dat er 3 Gerechtsdeurwaarder met het Centraal Justriele Incasso Bureau de zaak gaat behartigen wat helaas volgen de wets normen niet is toegestaan. Omdat er maar 1 van de 4 partijen de zaak mag behartigen en niet 4. Daar is Flanderijn bij betrokken , waar zij doen de ken dat zij in geheel Nederland dit mogen uitvoeren , heeft dit goed fout bedacht. Dus trap nooit hier in omdat zij niet voor bevoegd zijn o. Via ufraudes doen plegen Wat u wel kan doen is aangifte over de betrevende Gerechtsdeurwaarder te doen aan melden bij uw plaatselijke politie eenheid te doen aanmelden.

    General: 1/5
  28. Geert Wilders

    Corrupte Deuwaarder kantoor Flanderijn en witwassen van Drugs geld

    Deze organisatie licht mensen op met hele hoge kosten zogenaamd.\r\nEr wordt illegaal gehandeld in het opkopen van schulden en daarna duurder doorverkopen.\r\nZe innen gelden van debiteuren en steken het zelf in hun zak.\r\n\r\nCorrupte ambtenaren die de wet overtreden en mensen dwingen,dreigen.\r\nEr wordt ook zwart geld wit gewassen in de organisatie en omdat men Ambtenaar is denk men ik kan eronder schuilen en sjoemelen met de bedragen en tarieven.

    General: 1/5
  29. E.

    ik doe mee

  30. Gedupeerde

    Fraude pleging door Flanderijn

    Op basis van FRAUDE Plegen is Flanderijn Rotterdam een vieze Gerechtsdeurwaarders bekend. Als zij alle Gerechtshoven weten te negeren door vervalste incasso\'s te plaatsen.\r\nDaarbij is artikel 225 van het wetboek van Strafrecht van kracht gesteld op naam van Flanderijn wegens Valsheid in Geschriften worden begaan. Hier ligt namelijk een boete voor open van� 82.000,00 die Flanderijn mag gaan betalen . Wegens hun vervalste dossiers te doen ontwikkelen.

    General: 1/5
  31. Siemp

    Als schuldeiser worden er vooral kosten geint om vervolgens alles op zijn beloop te laten!

    Flanderijn rekent incasso kosten, en vervolgens beland je dossier op een stapel, er word een brief gestuurd, maar als de wanbetaler niet tot betaling over gaat gebeurd er NIETS zolang je er zelf niet constant bovenop zit. Op t moment dat je "lastig" wordt worden ze ineens slecht bereikbaar, en je moet zelf kennis van zaken hebben of zorgen dat je die hebt, zodat je zelf het personeel van Flanderijn tot in beweging zet. Dingen worden heel makkelijk over het hoofd gezien, niet uit zichzelf uitgezocht en bij fouten is er altijd wel een antwoord. Mijn advies? doe GEEN zaken met deze deurwaarder, je hebt er zelf veel meer werk aan dan dat het resultaat oplevert!!

    General: 1/5
  32. Appie

    ,

    Onduidelijk pak papier

    General: 1/5
  33. XXX

    Oplichters

    Het oorspronkelijke bedrag wordt teveel opgehoogd.Zogenaamd administratie kosten,etcWettenlijk mag dat helemaal niet.Opdringerig en angstaanjagend personeel aan de telefoon.Men wordt bang en gaat tot betaling over.Tegenwoordig wordt men per email op aangestuurd te betalen.Ik ben dakloos,en heb geen inkomen.Dus Flanderijn…sluit maar aan in de rij.

    General: 1/5
  34. Reinaart

    Niet gerechtsdeurwaarders waardig

    Er worden grote fouten gemaakt in ambtelijke stukken. Dagvaarding ontvangen met onjuiste gegevens, opgesteld door gerechtsdeurwaarder van Flanderijn. Dagvaarding laten liggen tot 2 dagen voor de zitting en Flanderijn geconfronteerd met de fouten. Medewerkster gelijk in de aanval "u had moeten al moeten betalen" en nadat duidelijk werd dat er een fout in de gegevens stond "een foutje kan altijd gebeuren". Medewerkster wilde niet, na eerst overleg gehad te hebben met anderen, reageren. Dag daarop door Flanderijn gebeld met de mededeling dat ik alleen de oorspronkelijke vordering moest betalen en dat de dagvaarding ingetrokken was. Medewerkers zijn duidelijk getraind in het telefonisch imponeren van mensen. Helaas lukt dit niet als er grove fouten gemaakt worden. Dit kantoor is het niet waard om als gerechtsdeurwaarder op te treden.

    General: 1/5
  35. Pitina

    Nalatig

    Niets komt van hun zelf uit. Om alles moet je vragen. Zelfs nu ik bijna klaar ben met afbetalen moet ik zelf om een overzicht vragen?

    General: 1/5
  36. Maria

    Smerig bedrijf

    GROOTSTE OPLICHTERS OOIT!! Ze berekenen je aan zoveel geld incasso en vorderingskosten klopt gewoon helemaal geen bal van. Nog nooit heb ik dit meegemaakt met een incassobureau je betaalt je blauw aan een miezerige rekening

    General: 1/5
  37. W

    walchelijk

    Op een bedrag van nog geen €25, €40 vorderingskosten eisen is absurd! Wettelijk mag dit 15% van het in te vorderen bedrag zijn. Maar ga je hier tegen in, dan heb je de poppen aan het dansen. Dus gewoon betalen en je laten bestelen. Want een rechtszaak kost meer. Walchelijk.

    General: 1/5
  38. mike

    schandelijke praktijken

    liegen over door hun verstuurde brieven die nooit zijn aangekomen met meteen buitengerechtelijke kosten en btw en rente over het bedrag erbij vorderen<br /> niet reageren op emails <br /> enkel door advocaten hun gegraai kunnen stoppen <br /> vordering was en is onterecht maar geen gehoor meer zelfs geen excuses<br /> hoop dat ze zichzelf tegenkomen stelletjes*********<br /> deze praktijken zouden strafbaar gesteld moeten worden

    General: 1/5
  39. Cindy

    Meedenken

    Ik als schuldenaar heb helaas met deurwaarders te maken.Flanderijn is eigenlijk de enige partij die meedenkt en probeert te helpen zodat ik meer overzicht krijg.Ze zijn menselijk.Dat kom je zelden tegen als je schuldenaar bent.

    General: 4/5
  40. Nikita

    Slechte omgang en communicatie

    Van flanderijn en bouwman kreeg ik een rekening. Meerdere malen contact gehad over de rekening dat deze niet klopte. Iedere keer werd er benoemd wij bellen u terug maar dat gebeurde vaak niet dus belde ik erachteraan. Opgegeven moment maar afgewacht omdat er weer werd gezegd wij bellen u als we meer weten. Krijg ik een aantal maand later een e-mail met de kosten die ik moet betalen. Normaal krijg ik dit per brief? Bel ik erachteraan moet ik het in een keer binnen 3 dagen betalen, benoemd dat dit niet kan dus gelukkig uitstel gekregen maar de manier vindt ik niet netjes. Ik neem continu contact op en dan na verloop van tijd vanaf hun kant en dan word het op zo manier gebracht. De manier van omgang vindt ik totaal niet respectvol.

    General: 1/5
  41. kan het nog slechter

    arrogant- Dreigementen -

    het interesseerd ze echt allemaal helemaal niks en ze verdubbelen bijna alles. terwijl jedaarna alleen netje probeert een regeling te treven om alles op te lossen na een lastige scheiding en tijdelijk niet in staat was de financiele lasten te betalen. geven ze direct aan als je het niet exact na komt dan lachen ze gewoon en vol met dreigementen met beslag en verkoop van je spullen en huis en loonbeslag… Echte een top menselijke bedrijf met normen en waarden.

    General: 1/5
  42. MS

    incasso vanuit yellowbrick door flanderijn

    yellowbrick betaling mislukt vanaf creditcard waar niks mee aan de hand is, uiteindelijk krijg je een vage mail van flanderijn waarvan je denkt dat het spam is. Telefonisch contact met deze partij is niet te doen, je wordt totaal niet serieus genomen, wat een arrogantie, tenenkrommend gewoon, vandaar één ster voor flanderijn.

    General: 1/5
  43. Jan

    Full of a**holes

    This company is essentially full of a**holes trying to rip you off. They would not accept any explanation at all despite I later found out that it was their own mistake to use the wrong address.

    General: 1/5
  44. Dennis

    Prutsers

    Deze club is er alleen maar op uit om zoveel mogelijk kosten aan jou op te leggen. Werken onkundige mensen die het woord 'nadenken' niet kennen.

    General: 1/5
  45. Boe

    Zeer slecht bedrijf

    Je spreek wat met ze af en vervolgend doen ze gewoon wat ze willen het enige wat ze zeggen we kunnen niet bewijzen dat u dat heeft afgesproken dus we gaan gewoon door met de proceduren zeer slecht .

    General: 1/5
  46. Menno

    3x je bedrag

    Ik heb een zorgverzekering zoals elke Nederlander en die wordt automatisch afgeschrevenz omdat ik geen geld had konden ze het 2 maanden niet afschrijven ik moet daarom 180 euro betalen dacht ik maar nee flanderijn ruikt geld gooit even 680 !!!!!!!!! Verhoging en heeft beslag gelegd op mijn inkomsten geen bemiddeling mogelijk

    General: 1/5
  47. Liz

    Zeer slecht bedrijf!!

    Ze passen allerlei rentekosten en incassokosten toe, terwijl de opdrachtgever nooit een betalingsherinnering heeft gestuurd en Flanderijn zelf ook niet. Ik ben verhuist en heb nooit iets gehoord, ook bij mijn oude adres lag er geen post, dit heb ik gecontroleerd met de nieuwe bewoner. Ineens kreeg ik wel 1 mail?! Alles zwart op wit naar Flanderijn gestuurd dat ik echt niks heb gekregen van de opdrachtgever en Flanderijn zelf samen met bewijs van de nieuwe bewoner ; Enige reactie blijft dat ik de incasso kosten en rente moet betalen. Als je ze een mail stuurt wordt daar nooit op gereageerd. Intussen blijven ze je dreigen en intimideren en moet je wel betalen.

    General: 1/5
  48. Moeders

    Nemen geen blad voor de mond.

    Flanderijn, de grootste boeven die er zijn. Flanderijn blijft dreigen, zowel in hun mail als telefonisch. Als je een regeling wil treffen komen ze met het feit dat er al een oproep voor de rechtbank ligt. Je legt uit dat je het gehele bedrag niet in een keer kan betalen en dan word er gezegd dat er nog griffiekosten bovenop komen. "Als ik u was, zou ik het niet zover laten komen" stond er letterlijk in de mail. Bah!

    General: 1/5
  49. Guido

    Flanderijn misbruikt het recht in Nederland

    In de eerste incasso brief van Flanderijn moest ik binnen 3dagen reageren. Dit heb ik keurig netjes gedaan door bezwaar te maken op deze onterrechte incasso zaak. Vervolgens hoor ik 5 dagen niets dus stuur ik Flanderijn een 1ste herinnering met het verzoek te reageren op mijn brief. Dat krijg ik een mail vol taalfouten waarin staat dat mijn reactie naar de jurist is gestuurd. Naam van de jurist wordt niet genoemd. 3 weken later krijg ik weer een incasso brief waarvan slechts de datum is verandert en de mogelijheid bezwaar te maken is weggelaten. Hiermee dwingen ze onschuldige mensen dure advocaatkosten te maken en de gang naar de rechter. Hoe is het mogelijk dat zo'n incasso bedrijf nog serieus genomen wordt. Ze misbruiken het recht, zetten mensen onder druk die niets hebben misdaan en louter voor hun recht opkomen.

    General: 1/5
  50. Oplichters

    Absurde gang van zaken

    Sturen een brief op vrijdag, met dwangbevel om binnen twee dagen te betalen of bezwaar in te dienen. Zijn vervolgens twee dagen totaal niet bereikbaar. Los van wat dan ook, twee dagen is niet een schappelijke termijn. Ze vragen woekerrente en zogenaamde administratiekosten wat voor 1 incasso gemakkelijk tot in de honderden loopt. Totaal geen begrip of respect voor mensen die niet in staat zijn zo vanuit het niets honderden of zelfs duizenden euros op te hoesten.

    General: 2/5
  51. Stolz

    Heb je niks aan

    Deze mensen hebben niet de intentie problemen op te lossen maar enkel te verergeren.

    General: 2/5
  52. Jan van Eijk

    onmenselijk

    dit bedrijf gaat letterlijk over lijken als het om invorderingen gaat

    General: 2/5
  53. Alexandra Ge

    TERGEND EN ROEKELOOS GEDRAG

    Is dat waar een incassobureau die inhoudsloos een invordering probeert te versieren voor een dossier waar al heel wat slordigheid, lees reeds 1 creditnota echter de 2e laat op zich wachten aan te pas is gekomen? Moeten wij ons dan wekelijks op stang laten jagen met een uiterste betaaldatum waar opnieuw en opnieuw een overschrijding op toegepast wordt omdat ze toch maar niet al te gerust zijn in dit dossier… Volhouder wint? Afdreigen helpt? Met wat zijn ze bezig…

    General: 2/5
  54. Corne' Den B

    Gaan ver buiten hun boekje

    Spreek over een vonnis zonder dat er een rechter aan te pas Is geweest Sturen brieven over inbeslagnames zonder bevoegdheid zonder rechtelijke uitspraak alleen maar intimideren en staan zeker niet open voor discussie ,bedreiging en intimidatie laat je niet gek maken! Is gewoon een commercile organisatie die op provisiebasis werkt ,,ze gaan ver buiten hun boekje en doen alles om je hun verhaal te laten geloven ,maar gerechtelijk hebben ze geen poot om op te staan zonder rechtzaak, en die mag jij dan op jou kosten beginnen !

    General: 2/5
  55. Henny

    Dit bureau is niet transparant

    Flanderijn deurwaarders is een kantoor die niet transparant is. Je bedrag dat je moet betalen gaat eenmaal over de kop. Je vraagom uitleg nee het klopt. Wat klopt er dan het bedrag mijnheer. Waar is dit op gebaseerd vraag je dan.datheb i, u verteld u moet niet bij ons zijn maar bij de opdrachtgever. Opdrachtgever nee u moet bij flanxerijn zijn en zo ga je op en neer als of je niet spoort en niet goed bij de verstand bent. Wees open en eerlijk ook naar de debiteur toe en bedek niet alles met de mantel der liefde. De debiteur heeft ook rechten , natuurlijk oom zijn plichten. Maar van moet deze wel in de gelegenheid gesteld worden.er zijn namelijk twee belangen zowel de betaler als de ontvanger.

    General: 2/5
  56. Diego

    oplichters

    wat een raar bedrijf . krijg een vordering aan mijn broek van 580 euro terwijl de hoofdsom 30 euro bedraagt.op vragen waarom deze absurde verhoging verschuilt men zich achter allerlei wettelijke regels en legt men achteloosloonbeslag.wat een a sociaal berijf

    General: 2/5
  57. gedupeerde

    alleen maar liegen en intimideren

    flanderijn liegt over het openstaande bedrag (hun opdrachtgever ook). Ze liegen over rechtszaken die er nooit zijn geweest. Ze passen allerlei rentekosten en incassokosten toe, terwijl de opdrachtgever nooit een betalingsherinnering heeft gestuurd. Op klacht.nl is nog veel meer te vinden over deze leugenaars. Als je ze een brief stuurt om alles uit te leggen, wordt daar nooit op gereageerd. Intussen blijven ze je dreigen en intimideren.

    General: 2/5
  58. Anoniem

    OPLICHTERS

    Dit zijn OPLICHTERS!!!!!! sturen brieven om zo makkelijk geld te verdienen.

    General: 2/5
  59. Witwasser

    Witwassen van zwart geld aan de balie

    Heb de afgelopen jaren ruim 12.000 aan zwartgeld witgewassen aan de balie. Betaalde gewoon 4 maanden geen huur aan de corporatie, dan krijg je wel incassokosten erbij. Maar als je alles zou opgeven aan de fiscus met je 3000 kwijt. Dus nu koste het maar 800 extra. Voor mij als crimineel natuurlijk gewoon heel handig. Ze hebben daar ook geen problemen mee aan de balie. Je krijgt keurig netjes een bonnetje betaald. Als ze bij de socialedienst maar niet om het bonnetje gaan vragen bij flanderijn, dan ben ik wel mooi de klos.

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1.2 Bad!