DAS Incasso

Over DAS Incasso

DAS Incasso logo

Heeft uw klant ondanks uw aanmaningen nog steeds niet betaald? DAS helpt u bij het innen van uw vorderingen. DAS Incasso is één van de grotere incassobureaus voor het MKB. Met 5 incassokantoren en 500 creditmanagement specialisten verwerken wij zo’n 700.000 vorderingen op jaarbasis. Wij staan voor het voorkomen, terugdringen en beheersbaar houden van debiteurenrisico’s mét behoud voor uw relatie met de klant.

Reviews

Filter op
  1. R bidessi

    Kansloos zwak buurthuis gedrag

    2 jaar geleden 1 klus gegeven en nog steeds niets slechte communicatie Had vrouwelijke advocaat die het in behandeling had Maar handelen en bang om tel contact te hebben en schuilen achter een Sicteresse en die weer zegt dat ze niet bevoegd is 🤣 Das en de verantwoordelijk zijn 1 groot amateur club die maar wat aan kloot En het zo prima vindt Een klein kind van 6 kan nog meer dan bij das Schande Als u veel ellende – onprofessioneel – schot in je zaak wil Kijk verder heb ik ook gedaan 🥂😉 Mvg R

    General: 1/5
  2. arnoud

    Ondernemer heeft niets aan DAS

    Ooit was DAS een goede juridische dienstverlener, maar dat was lang geleden. De enkele keer dat wij er gebruik van wilden maken, bijvoorbeeld voor incasso, hadden we er niets aan. Ze zijn maar met 1 ding bezig, zelf zo min mogelijk moeite besteden. In 3 jaar hebben we 3x incasso zaken bij ze neergelegd. De eerste keer wilden ze zomaar akkoord gaan me het eerste voorstel van de debiteur wat ons duizenden euro's had gekost. In het tweede geval vinden ze 6.000 euro incasseren niet de moeite en de derde keer rekenden ze 900 euro voor het sturen van een briefje. Toen de debiteur hun kosten vervolgens niet wilden betalen kwamen ze bij ons. Uiteindelijk hebben we in alle drie gevallen zelf alsnog gezorgd dat de debiteur betaalde. Toen we hun laatst eens nodig hadden, kregen we ook nul op rekest en hebben we het alsnog zelf opgelost. Om over hun (betaalde) advies dienst maar niet te spreken. Daar heb je echt helemaal niets aan. Kortom, ooit een goede dienstverlener, nu totaal nutteloos.

    General: 1/5
  3. malle pietje

    Niet inschakelen. Waardeloos

    Ik heb niet eens meer zin om alle incompetenties van die bedrijf op te sommen. Doe jezelf een plezier en zoek een klein incassobureau waarbij je weet wie je aan de lijn krijgt en over inhoud kunt praten. DAS incasso /Cannock is een fabriek van thuiswerkende stagaire die niks kunnen/fouten maken en totaal niet betrokken zijn bij je dossier. 1 ster is nog te veel voor dit bedrijf.

    General: 1/5
  4. Ingeborg

    ronduit slechte service

    Das, tegenwoordig Cannock beloofd van alles, maar komt niets na. Reageren niet, bellen niet terug als je hier om vraagt, schuiven alles op elkaar af en als puntje bij paaltje komt is iedereen overspannen of heeft net ontslag genomen. Ze laten dossiers erg lang liggen waardoor incasseren nagenoeg onmogelijk is gebleken en zijn totaal niet geloofwaardig meer.

    General: 1/5
  5. Yvette

    Das... Cannock, andere naam, zelfde sheit!

    Ik snap de ontevredenheid van de klagers hieronder wel. Ik had me ingeschreven voor een 'nieuwsbrief' van een bedrijf waarmee ik ook gelijk 'lid' was, kosten 35,-, dit werd direct afgeschreven. Lidmaatschap nooit meer wat mee gedaan, nieuwsbrieven gekregen en gelaten… mijn fout. Er werd later weer een bedrag van mijn rekening afgeschreven van een onderneming die mij niets zei, ik heb het bedrag teruggevorderd. Na een paar maanden kwam Das met een brief. Bleek later dat het bedrag het lidmaatschap voor het 2e jaar was. De naam op de rekening bleek later van het moederbedrijf te zijn, kon ik dus niet weten. Anyway, ik nam de schuld op me en belde met Das, exact 3 min na het gesprek heb ik via internet bankieren, het bedrag plus boete (2,5x het bedrag) overgemaakt. Ik kreeg hierna nog 3 brieven, ondertekend met een voornaam, bleek van een computer zei men, 2 voicemail berichten, nummer kan je niet terugbellen, dat ik nog niet had betaald. Ik heb zelf nog 4x gebeld dat het betaald was, 2x tijdens het gesprek via de mail een printscreen van de betaling verstuurd en nog zeggen dat ik niet heb betaald. Das is intussen overgegaan naar Cannock maar ook daar hebben ze de administratie kennelijk niet op orde, de helft van de brieven kwam van Cannock. Zooooo slecht! Dus bedrijven die hier klagen , jullie geld staat allang op hun rekening alleen de administratie is zo'n puinhoop dat ze niet meer weten wie, wat en hoeveel moet krijgen. Mijn beoordeling voor Das / Cannock is een 1 omdat 0 niet kan.

    General: 1/5
  6. Maarten K.

    Niet mee in zee gaan!

    Ik heb ze de opdracht gegeven een incasso te incasseren. Zij maken veel kosten die NIET zijn afgesproken, en het lukt niet om de opdracht stop te zetten omdat er van afdeling van afdeling wordt doorgestuurd. Uiteindelijk is er een bedrag gefactureerd waarvan de werkzaamheden onduidelijk zijn, waarvan geen factuur met BTW wordt verstrekt en waar ook verder geen informatie over op te vragen is. Zeer vervelende partij om mee te werken!

    General: 2/5
  7. van straalen

    DAS doet niets

    Tien dagen geleden een verzoek ingediend bij DAS om een zogenaamde laatste aanmaningsbrief te verzenden. Nog steeds NIETS verzonden of gedaan. Twee dagen geleden gemaild , met vraag of er nog iets gaat gebeuren. Geen reactie. Vanmorgen ruim 18 minuten aan de telefoon geweest met DAS DRUTEN.Hiervan stond ik meer dan 10 minuten in de wacht. Nou….vandaag ging het allemaal echt gebeuren. Maar niets van dat al. We raden U aan bij een aanmaningsbrief van DAS aan te vragen bij het verzenden van Uw eerste factuur.

    General: 2/5
  8. Marleen

    Laks, doen weinig

    Incassodossier overgedragen aan DAS Incasso. Zij hebben twee brieven gestuurd, met in de laatste dat klant binnen 48 uur moest betalen of anders werd deurwaarder ingeschakeld. Bijna twee maanden na deze brief is er nog altijd geen verdere actie ondernomen. Men heeft in de tijd na overdracht twee keer geprobeerd klant te bellen en toen voicemail ingesproken. Toen ik DAS er op aansprak dat er na twee maanden na de brief nog geen actie is ondernomen en er in de hele periode slechts twee keer gebeld is was de reactie (telefonisch): normaal bellen wij helemaal niet. (?!) Ik heb dus slechte ervaringen.

    General: 2/5
  9. bert

    Das zijn oplichters

    Ze zijn grof associaal houden geen rekening met de persoon die ze aanshrijven zeer slecht ga niet met ze in zee en als u nog een verzekering van hun heeft zeg op ze zijn echt beteraf zonder klanten

    General: 2/5
  10. Pierine

    das helpt??

    Das in armen genomen wegens wanbetaling van een klant. We zijn nu 2 jaar verder en heb nog steeds mijn geld niet! Er staat als ik inlog op mijn dossier al vier maanden op rij": dossier word binnekort meegenomen in politie route! Binnenkort wat betekend dat?? Te belachelijk voor woorden!

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1.5 Bad!