Bos Incasso

Over Bos Incasso

Bos Incasso logo

Bos Incasso laat zich typeren als een no-nonsense organisatie waarbij een aanpak geldt van “Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen”. Deze manier van werken vinden wij van belang voor zowel onze opdrachtgevers als de debiteuren.

Bij Bos Incasso zijn wij voorstander van transparant handelen en willen u zo goed mogelijk ondersteunen bij uw eigen herinnering- en aanmaningtraject. Goede communicatie tijdens de behandeling van uw opdrachten vinden wij hierbij van groot belang en u heeft gedurende de behandeling van uw zaken een vast contactpersoon.

Reviews

Filter op
  1. Hannah

    Hoge incasso en rentekostn

    Je kunt wel met ze overleggen over de betaling, die kan in termijnen maar helaas hebben ze zulke hoge kosten..incassokosten en rente die maar door blijft gaan…(alsof ik zoveel rente krijg bij de bank voor mijn geld)
    Van de 2600 die betaald is is er nu nog maar 600 betaald van de echte schuld…zoveel rente en kosten !!! Niet normaal dit, dat dat eigenlijk mag….te gek voor woorden.

    General: 1/5
  2. Rob

    Oplichters Fraudeurs

    Nooit betalen! Geen zaken mee doen. Complete onzin.
    Mag dit bedrijf ongestraft een ‘incasso keurmerk’ – logo gebruiken? Wie treedt hier tegenop?
    Telefonisch krijg je alleen de grootst mogelijk onzin te horen en ze kunnen niks verklaren waarop de brief, het bedrag, de klant of het dossiernummer op is gebaseerd.

    General: 1/5
  3. Rajesh

    Oplichters

    Oplichters,

    General: 1/5
  4. Huy

    Heel slecht bedrijf

    Deze bedrijf weet gewoon niks waar overgaat , hun hebben opdracht gekregen en gewoon proberen geld te halen hoeft niks weten hoe en wat .

    General: 1/5
  5. joop

    stelletje oplichters

    dit incassobedrijf inde een bedrag van een ander oplichters bedrijf 'ik zoek een witte werkster'. Dit bedrijf heeft zich aan geen enkele afspraak gehouden en stuurden toch facturen over een zogenaamd abonnement dat wij hadden afgesloten. Om van het incassobureau af te zijn hebben wij uiteindelijk betaald. Schande!

    General: 1/5
  6. Huy

    Raar bedrijf, oplichters

    Heel vervelend, als ik belt last moment dan hun proberen te zeggen niet kan verstaan en ophangen of zeg dat ik morgen terug moet bellen . Hun begrijpen totaal niet wat is de situatie, krijgt een opdracht en geld proberen te halen , maakt niet uit het is just of niet . Vorige jaar 2021 mijn Zusje had ze betaald allees voor Fenor met andere rekening, had ik allees duidelijk doorgegeven via email en zeg dat hun moeten zelf onderzoek waar deze betaling over gaat , maar hun willen niet , het is heel gek . Allees is gewoon duidelijk dat ze al betaald . Oplichters deze bedrijf connectie met Fenor

    General: 1/5
  7. Joost

    Boos bedrijf

    Mijn vriendjes van mijndomein waren een beetje boos omdat ik me website niet meer kon betalen omdat ik failliet ging dankzijn corona we leven nu in de bijstand en kan niet eens me huur meer betalen!!! Ik zeg dat ik geen geld heb maar dat boeit ze niet ze blijven briefen sturen en gister kreeg ik bos aan me deur ze wilde geld! maar dat heb ik niet zei ik, ik stond in me badjas met me klok biertje in me hand maarja ze zeggen zoals we zien heb je wel geld ik zeg me hond heeft ook nog speciale voeding nodig want hij heeft een slechte maag en dat kost veel geld, me uitkering is ook stopgezet omdat ik meer geld vroeg dus ik heb helemaal geen geld meer maar dat maakt ze niet uit ze komen binnenkort beslag leggen op me spullen maar ik wil even zeggen. IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOOR!

    General: 1/5
  8. Gedupeerde

    Fraude Factuur Bos Incasso

    Bos Incasso verstrekt facturen van een Ziekenhuis uit Nijmegen waar zij trachten om u te laten betalen, als Bos Incasso de zelfde persoon doet wezen als LAVG Gerechtsdeurwaarders die fraude beslag doet leveren voor Unive Schade verzekeringen.

    General: 1/5
  9. Gedupeerde

    Leugens met fraude

    Wat Bos Incasso ook doet maar fraude plegers helpt Bos Incasso zeer graag. Als men bij het CW Ziekenhuis Nijmegen vervalste incassos weten te plegen door dat zij een declaratie weten te vermelden , door het Labaratorium vermelde nota waar zijn mensen doen vervalsen met een rekening te sturen. Wat niets van doet kloppen. Waar zij bij mensen weten te declareren als de mensen zijn verzekerd bij een Zorgverzekering. Blijkt Bos Incasso goed medeplichtig te helpen , zonder een keurmerk in hun brief te plaatsen. Als Bos Incasso zelf nog fraudes te doen plegen

    General: 1/5
  10. Aap

    Onfatsoenlijk incasso bureau

    Antwoord op geen enkele manier fatsoenlijk op e-mails. Stuurt flauwekul beweringen na veel gezeur.

    General: 1/5
  11. Tom Mulder

    Walgelijke partij

    Oplichters!

    General: 1/5
  12. E.R.

    Lage succesrate

    Geen van ingediende nota\'s hebben ze binnen kunnen halen, doen er in onze ogen ook weinig moeite voor, komen na jaren inactiviteit en nadat je al jaren geen klant meer bent met zogenaamde nota;\'s van lopende dossiers. Bij navraag naar acties hebben ze ok al jaren niet aan het dossier gewerkt.

    General: 1/5
  13. Arjan

    Ze weten helaas zelf niet wat hun bevoegdheden zijn

    Zojuist Bos en NS meermaals aan de lijn gehad om bezwaar te maken. Bos meldt: "Als je bezwaar wilt maken raad ik je aan alvast de rekening te betalen zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het proces wat erop volgt. Wij sturen een mail waarop je bezwaar kunt maken." Vervolgens geen mail ontvangen dus de volgende dag bel ik terug: "Je hebt al betaald wat betekend dat je geen bezwaar meer bij ons kunt maken, je kunt in ieder geval altijd bezwaar bij de NS maken. Met dit soort bezwaar kun je sowieso beter bij de NS zijn." Vervolgens de NS aan de lijn: "Gezien het dossier overgenomen is door Bos Incassobureau kun je enkel bij hun bezwaar maken, wij kunnen hier niets aan doen." Dus ik bel terug naar Bos: "Het spijt me maar uw dossier is reeds gesloten en ik kan hier niets aan veranderen. Fijne dag verder!" 40 euro door de plee gespoeld aan incassokosten (die zijn opgelopen doordat de NS nog mijn ouderlijk adres gebruikte van meer dan 8 jaar terug EN ook vervolgens niet de moeite doet te mailen voor een factuur of herinnering)

    General: 1/5
  14. Burc

    Stelletje geldwolven

    Stelletje geldwolven zijn het. Onterecht werd er naar mijn bedrijf een brief gestuurd wat door mijn collega is betaalt, zonder te kijken voor wie het bedoeld was. Blijkt het dus niet voor ons bedoeld te zijn (staat trouwens niet vermeld in de brief). Ik bel ze meteen op en wordt er op een achterlijke manier aangegeven dat ik PECH heb en dat ze niks terug zullen betalen. STELLETJE GELDWOLVEN! Ik krijg dus geen cent terug van een andermans incasso wat door ons (stom) zonder te controleren betaalt is!!

    General: 1/5
  15. Mario

    Oplichters!!

    Kunnen niet op een normale manier communiceren maar gaan direct over op een bankbeslag. Moedwillig mensen nog verder de problemen in helpen ipv met een passende oplossing komen. Oplichters zijn het die ook nog eens voor oplichters werken!!

    General: 1/5
  16. Daantje

    Hun doel : mensen kapot maken

    Je hebt incassobureaus die loyaal zijn, mee willen denken met de klant, kijken naar de situatie als er wat plotseling veranderd. Dan ben je bij BOS incasso in iedere geval NIET op het goede adres. Zelfs de belastingdienst is in deze barre tijden meegaand met de burger. Ik heb aangegeven wegens corona baan verloren. Altijd netjes op tijd betaald. Nu is de aanvraag in behandeling bij het UWV dus 0 inkomsten. Netjes mail gestuurd of voor de maand nov en dec gehalveerd mag worden en in januari gewoon weer alles hervatten. Het antwoord was nee. Hoe zielig is dit je komt met een normaal voorstel. Nee BOS incasso plukt liever de burger kaal ook al zijn er zaken in behandeling. Hun doel is: niet willen meedenken maar liever overgaan tot dwangbevel executie verkoop daar kicken ze op !!! Personeel wat er werkt leest standaard van het scherm af " Nee, kan niet, mag niet, doen we niet, " of er is helemaal geen verbinding. Kortom dit incassobureau krijgt van mij een award als titel " hoe maakt BOS incasso jou leven tot hel "

    General: 1/5
  17. Sebastiaan

    Schandalige partij

    Ongefundeerde inhoud en reactie, als bedrijf raad ik iedereen ten zeerste dit incassobureau af. Hedendaags zijn dit soort incassobureaus echt uit den boze.

    General: 1/5
  18. Margreet

    Misselijkmakend

    Ondanks het feit dat de factuur is betaald voordat Bos Incasso een brief had geschreven, eisen zij van een autistisch medemens €40,– incassokosten. Zij schuiven dit af op hun opdrachtgever, die tot op heden te arrogant is geweest om te regeren. Dom wicht aan de telefoon, die zich "niet over de situatie kon uitlaten".

    General: 1/5
  19. Hulst

    Incasso praktijken

    Een schoolvoorbeeld van hoe een incassobureau niet hoort te handelen. "Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen" en " transparant handelen" wordt niet nagekomen. Telefonisch kontakt leggen is dramatisch, geen opvolging, en behalve incassokosten nog extra kosten in rekening proberen te brengen.

    General: 2/5
  20. Van Kleef

    slechte service, laag niveau medewerksters aan telefoon

    Heel veel gebeld. Bos Incasso komt met een vordering van een opdrachtgever. Voor deze vordering heb ik nooit een factuur ontvangen. Ook het bedrag is mij niet duidelijk. Ik geef Bos aan dat ik van die opdrachtgever een factuur wil zien met specificatie zodat ik snap waarvoor/wat ik betalen moet. Bij Bos krijg ik bij de diverse keren dat ik bel, jong klinkende meisjes aan de telefoon die niet hoog van niveau lijken te zijn. Daarbij hebben ze stuk voor stuk slechte luistervaardigheden, ze zijn alleen bezig met 'u moet gewoon betalen want de klant zegt dat zij dit van u krijgt' en denken niet (logisch) mee. Ook op schriftelijk verweer komen dergelijke reacties. De opdrachtgever wordt 'gepapegaaid' en iets goed lezen, nadenken, oplossen is niet aanwezig. Bos incasso weigert ook elk telefonisch contact of overleg. Je moet alles in een Verweerbrief doen en krijgt dan schriftelijk reactie. Dit ook als een hulpverlener tussenkomt vanwege overbelasting, en vraagt om het contact en brieven via de hulpverlener te sturen of met voorafgaand bericht. Bos laat alles afwegen.

    General: 2/5

Plaats een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Your rating:*

General:

Rating

1.1 Bad!